جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

گزارش اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی ایران

31 تیر 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
اندیشکده آموزش روابط‌عمومی ، رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی ، فعالیت‌ها و دستاوردها
108 بازدید

 اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی‌ایران با همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌و همکاری انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار شد.

به گزارش شارا، در این رخداد، مهدی باقریان طی سخنانی گفت: جایگاه روابط‌عمومی‌به سه عامل کلیدی بستگی دارد اول اینکه روابط‌عمومی‌در چه سیستمی‌فعالیت می‌کند و موضوع دوم نگرش مدیران ارشد سازمان‌ها نسبت به روابط‌عمومی‌چگونه است و عامل سوم به مهارت‌های متخصصان روابط‌عمومی ارتباط دارد.

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌افزود: در ایران روابط‌عمومی‌به صنعت تبلیغات روسای سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شده و این موضوع هنرهشتم را از جایگاه واقعی خود دور ساخته و متاسفانه روابط‌عمومی‌به معنای هر آن چیزی است که مدیران اجرایی مایل هستند معنا کنند.

مدیرعامل موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد دیگر کافی نیست فقط سوال شود که چگونه می‌توانیم سازمان را به مردم معرفی کنیم بی آن که به جایگاه و ارزش روابط‌عمومی‌و کارشناسان آن توجه داشته باشیم.

در ادامه این مراسم، مهدی شیخ با اشاره به بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین ارتباطاتی و رسانه ای بویژه فضای مجازی گفت: روابط‌عمومی‌ها باید خود را با شرایط امروز وفق داده و از حالت سنتی خارج و از این طریق از انزوا بیرو بیایند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌اظهار داشت: متاسفانه امروز برخی روابط‌عمومی‌ها در برخی سازمانها جایگاه خاصی ندارند و فقط از آنهابه عنوان سخنگو، تبلیغاتی و برگزارکننده مراسم استفاده می‌شود.

حسین افخمی‌مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص ارزیابی و شناخت جایگاه و نقش روابط‌عمومی‌در مجامع و محیط‌های بین‌المللی سخنرانی کرد و بر لزوم حضور روابط‌عمومی‌ها در عرصه‌های بین‌المللی برای ارایه تصویر و انگاره درست و مناسب از کشور تاکید کرد.

سید شهاب‌الدین سید‌محسنی در اولین همایش رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌های روابط‌عمومی‌بازتعریف این حرفه را موجب رسیدن آن به جایگاه واقعی دانست.

عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌گفت: روابط‌عمومی‌علیرغم قدمت 65 ساله، همچنان از لحاظ مفهومی، اهمیت، جایگاه و کارکردهای حرفه ای و تخصصی با آسیب‌ها و چالش‌ها و مشکلات جدی مواجه است.

داوود نعمتی انارکی مدیر کل روابط‌عمومی‌سازمان صدا و سیما در خصوص فرصت‌های ارتباطی گفت: بهره گیری از همه ظرفیت‌های ارتباطی موجود می‌تواند یک سازمان را در یک تعامل مقتدرانه با جامعه قرار دهد. هر سازمان بدلیل ماهیت‌های وجودی خود ماموریت‌هایی برای خود تعریف کرده و اگر از این فرصت‌ها استفاده کنند از کمترین چالش برخوردار خواهند بود.

اسماعیل قدیمی‌در ادامه در خصوص جایگاه و کارکردهای مدیریت در روابط‌عمومی‌گفت: سازمان‌های جدید پیچیده‌ترین سیستم‌ها و موجودیت‌های جهان هستی را تشکیل می‌دهند. اکثر اندیشمندان غربی بخش مدیریت را در توسعه همه جانبه جامعه کلیدی و بنیادی می‌دانند.

سعید رضا عاملی درباره چالش‌های اصلی روابط‌عمومی‌در فضای مجازی خاطر نشان کرد: امروز روابط عمومی‌ها در جایگاه واقعی خود نیستند و بیشتر آنها بصورت سنتی و با شیوه‌های گذشته فعالیت می‌کنند. روابط‌عمومی‌هوشمند است که بصورت اتوماتیک پیام را بصورت یکپارچه از سازمان به مخاطبان مخابره و منتقل کند.

عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: باید از روابط‌عمومی‌مرکز به روابط‌عمومی‌غیر مرکزی و شبکه‌ای، از روابط‌عمومی‌با بهره کم به روابط‌عمومی‌با بهره وری متراکم هوشمند، از روابط‌عمومی‌محدود به روابط‌عمومی‌توسعه ای و پایدار و در نهایت از روابط‌عمومی‌سنتی و محلی به سمت روابط‌عمومی‌بین‌المللی و جهانی حرکت کنیم.

در ادامه این مراسم با حضور شماری از پیشکسوتان روابط‌عمومی‌از حسین افخمی‌استاد علوم ارتباطات و روابط‌عمومی، محسن امینی استاد و پیشکسوت روابط‌عمومی، فرشاد فخیمی‌مدیر روابط‌عمومی‌بانک شهر و علی عیدانی مدیر روابط‌عمومی‌بنادر آبادان تجلیل شد.

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    18 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    10 بازدید

  • روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

    30 بازدید

  • گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  

    31 بازدید

  • انتشار شماره 60 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی”

    18 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت