جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

برگزیدگان پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” معرفی شدند

23 خرداد 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران ، جوایز ، رویدادها ، فعالیت‌ها و دستاوردها
143 بازدید

برگزيدگان پنجمين “جشنواره صنعت روابط‌عمومي ايران” در آييني در مركز همايش‌هاي سازمان مديريت صنعتي معرفي شدند.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبري رخداد، اين جشنواره كه با حضور و سخنراني پروفسور سعيدرضا عاملي دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در خصوص “نسل پنجم فناوري‌هاي نو و عمليات همزمان و گسترده روابط‌عمومي‌ها: الگوريتم‌هاي هوشمند فراگير” برگزار شد، حسن محمدي مدير روابط‌عمومي و امور بين‌الملل شركت سرمايه‌گذاري سازمان تامين اجتماعي (شستا) به خاطر تدوين “سند راهبردي اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي”، “نشان عالي برنامه‌ريزي” دريافت كرد.

همچنين در اين مراسم، از‌هادي نباتي‌نژاد مدير روابط‌عمومي شركت فولاد مباركه اصفهان، نرگس صداقت مدير روابط‌عمومي و امور بين‌الملل شركت نفت ستاره خليج فارس، محمد امين نعمتي مدير حوزه مديرعامل و روابط‌عمومي مجتمع فولاد غدير ني‌ريز و علي ارجمند لاري مدير روابط‌عمومي و امور بين‌الملل مجتمع جهان فولاد سيرجان به خاطر عملكرد و اقدامات مستمر خلاقانه و نوآورانه، با اهداي “نشان عالي روابط‌عمومي” تقدير بعمل آمد.

“نشان عالي خلاقيت و داستان‌سرايي” پنجمين جشنواره صنعت روابط‌عمومي به عليرضا اميري مدير روابط‌عمومي شركت سهامي ذوب آهن اصفهان و “نشان عالي مسئوليت اجتماعي” به منصور شيخ‌الاسلامي مديركل حوزه مديريت عامل و روابط‌عمومي بانك سينا اهدا شد.

در اختتاميه ويدئويي اين جشنواره، سخنراني “ديويد جي پي فيليپس” سخنران و مدرس بين‌المللي با موضوع “علم جادويي داستان‌سرايي” پخش ‌شد و از محمدرضا بيدخام مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شركت مخابرات ايران (جايزه پژوهش و انتشارات)، حسن ضابطي مديركل روابط‌عمومي سازمان تأمين اجتماعي (جايزه ارتباطات رسانه‌اي)، صادق سكري مديركل روابط‌عمومي شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران (برنامه عملياتي روابط‌عمومي در سال 1399) (جايزه برنامه‌ريزي عملياتي و خلاقيت)، مجتبي پورغريب شاهي مدير روابط‌عمومي و خدمات اجتماعي مجتمع مس شهر بابك (جايزه تبليغات و رويدادها)، حم درضا طهماسبي‌پور مدير روابط‌عمومي و امور بين‌الملل شركت صنايع شير ايران (جايزه انتشارات و رويدادها)، منصور فخاران مشاور رياست و مديركل روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي كشور (جايزه ارتباطات ديداري و شنيداري (فرهنگ‌سازي با توليدات رسانه‌اي)، غلامرضا اسكندري رئيس اداره كل روابط‌عمومي بانك سپه (جايزه ارتباطات درون سازماني و خلاقيت (با موضوع: نشاط سازماني) نيز تقدير شد.

جايزه “ترويج علم و دانش روابط‌عمومي” به محسن داوري مترجم سه كتاب ارزشمند “روابط‌عمومي 8ثانيه‌اي”، “راهنماي ارتباطات دامپزشكي” و “نظريه‌هاي روابط‌عمومي” اهدا شد. اين آثار توسط انتشارات كارگزار روابط‌عمومي منتشر شده يا در حال انتشار است.

در اين مراسم كه با حضور خسرو رفيعي رييس انجمن روابط‌عمومي ايران، سيدشهاب سيدمحسني رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومي، مهدي باقريان دبيركل جشنواره و جمع محدودي از مديران و كارشناسان روابط‌عمومي برگزار شد، از شهرام بخشا رئيس اداره روابط‌عمومي بانك توسعه تعاون (جايزه مسئوليت اجتماعي)، رضا صفريان مدير روابط‌عمومي شركت فولاد هرمزگان جنوب (جايزه مسئوليت اجتماعي (كرونا) و انتشارات)، سيدفريد ميرموسوي مدير روابط‌عمومي و حوزه مديريت بيمه دي (جايزه ارتباطات بصري و خلاقيت)، سيدمصطفي فخري بافقي مدير روابط‌عمومي شركت سنگ آهن مركزي ايران- بافق (جايزه ارتباطات درون سازماني و خلاقيت) تجليل و تنديس جشنواره به برگزيدگان اعطا گرديد.

بهروز توكلي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي مجتمع صنعتي چادرملو (جايزه پژوهش و نظرسنجي)، ميرمحمد دهقان مدير روابط‌عمومي شركت صنايع فولاد مشيز بردسير (جايزه ارتباطات درون سازماني) و محمدسعيد حكمي مدير روابط‌عمومي و امور بين‌الملل شركت فرآوران زغال سنگ پابدانا (جايزه رويدادها و انيميشن) از جمله برگزيدگان اين دوره از جشنواره بودند كه مورد تقدير قرار گرفتند.

 در بخش پاياني مراسم با اهداي “جايزه پيشكسوت روابط‌عمومي” به ايمان قرباني مدير روابط‌عمومي فرمانداري تهران از خدمات وي نيز تجليل بعمل آمد.
همچنين در بخشي از اين مراسم، محمود مختاريان رييس هيات داوران، در سخناني با بيان اينكه برخي آثار جشنواره امسال از لحاظ كيفي و اقدامات خلاقانه بسيار جالب توجه بودند، گفت: من از مديران و كارشناسان درخواست مي‌كنم به سمت خلاقيت و نوآوري حركت كنند و از رويه‌هاي تكراري و معمول فاصله بگيرند.

وي افزود: هيچ اقدام روابط‌عمومي نبايد بدون برنامه‌ و بي‌بهره از نوآوري باشد و روابط‌عمومي‌هايي كه از اين اصول پيروي مي‌كنند و در همه امور، خلاقيت و نوآوري را مدنظر قرار مي‌دهند آثار متمايزي توليد مي‌كنند كه اين امر هم در انتقال و درك بهتر پيام كمك مي‌كند و هم در ارتقاي خوشنامي موسسه اثرگذار است و هم به جلب رضايت مخاطب و مشتري منجر مي‌شود و فلسفه روابط‌عمومي جز اين نيست.

رييس هيات داوران در جمع‌بندي نهايي سخنان خود با اشاره به رويه اين جشنواره كه شناسايي و معرفي آثار خلاقانه و متمايز است، اظهار داشت: در بررسي آثار جشنواره، موارد به ظاهر كوچكي وجود داشت كه به خاطر بهره گيري از ايده‌هاي نو و عملكرد حرفه‌اي، قابل توجه بودند و به همين دليل داوران نمي‌توانستند از اين آثار چشم‌پوشي كرده و مورد تجليل قرار ندهند.

در حاشيه مراسم، مهدي باقريان دبيركل پنجمين رخداد بررسي مسائل و چالش‌هاي روابط‌عمومي با اشاره به اقدامات موسسه كارگزار روابط‌عمومي در سال 1400 گفت: يكي از اقدامات موسسه كارگزار روابط عمومي، راه‌اندازي “مركز تخصصي روابط‌عمومي” به نشاني www.kpri.ir است كه البته تا تكميل نسخه نهايي آن، فاصله زيادي وجود دارد و به احتمال زياد تا آخر خردادماه، فروشگاه آنلاين آن راه‌اندازي و بخش آموزش ويدئويي آن فعال مي‌شود و برگزاري اولين “كنفرانس ويدئويي روابط عمومي ايران”، نخستين برنامه‌اي است كه به صورت تركيبي برگزار خواهد شد.

مديرعامل موسسه كارگزار روابط‌عمومي در ادامه افزود: انتشار سه كتاب ارزشمند “روابط‌عمومي 8ثانيه‌اي”، “فراگشت فلسفه ارتباطات (چشم‌انداز روابط‌عمومي سلامت در دوران كرونا)” و “مديريت گردهمايي” در اين شرايط بسيار سخت فقط و فقط با كمك و حمايت روابط‌عمومي‌ها امكان‌پذير شده و اميدوارم ساير مديران با حمايت خود، به روزآمدسازي و غناي ادبيات روابط عمومي نيز كمك كنند.

 گفتني است در اين دوره از جشنواره كه همزمان با پنجمين “رخداد بررسي مسائل و چالش‌هاي روابط‌عمومي” برگزار شد، بيش از 1700 اثر از 112 سازمان و شركت در 14 بخش‌ پژوهش و افكارسنجي، مديريت و برنامه‌ريزي، ارتباطات درون‌سازماني، ارتباطات رسانه‌اي، ارتباطات مردمي، ارتباطات ديجيتالي، ارتباطات ديداري/ شنيداري، ارتباطات بصري، انتشارات، تبليغات، مسئوليت اجتماعي، داستانسرايي، اقدامات كرونايي و خلاقانه به دبيرخانه جشنواره واصل شد كه پس از ارزيابي‌ نهايي، 23 روابط‌عمومي برتر انتخاب و معرفي شدند.

داوري نهايي آثار بر عهده محمود مختاريان، سيدشهاب سيدمحسني، مهدي باقريان و قربانعلی تنگ‌شیر بوده است. 

برچسب ها: جایزه روابط عمومیجشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    18 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    10 بازدید

  • گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

    60 بازدید

  • سخنرانی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی

    30 بازدید

  • روابط‌عمومی متاورس

    24 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت