جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

4 فروردین 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
تازه‌های سایت ، رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده ، یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
30 بازدید

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران
9 مهر 1393
مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما

(ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی‌در حوزه دیجیتال)

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران، 9 مهر 1393 به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی‌در حوزه دیجیتال در مرکز همایش‌های بین المللی صدا وسیما برگزار می‌شود.
این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره‌های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش‌ها، موفقیت‌ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی‌می‌پردازد.
به علاوه، این کنفرانس رویکردی استراتژیک به  روابط عمومی‌دو (PR.02) دارد که طی آن بر برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومی‌ها در رسانه‌های جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیک‌های داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند و مدیریت اعتبار، استفاده از رسانه‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف روابط عمومی‌و تهیه استراتژی‌های یکپارچه روابط عمومی‌در فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
در این کنفرانس، شاغلان و مشاوران روابط عمومی‌گردهم می‌آیند تا با یادگیری استراتژی‌های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیدی را برای پیشبرد فعالیت‌های حرفه ای و سازمانی کسب کنند.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران(ICPR) چیست؟
این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی‌(KPRI) برای شاغلان روابط عمومی‌ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی‌می‌پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه‌های معتبر ارتیاطات و روابط عمومی، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

چرا در این کنفرانس شرکت می‌کنند؟
با شرکت در این کنفرانس می‌توانید علاوه بر آشنایی با استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی، محتوای قدرتمندی ایجاد کنید که حضور سازمان/ شرکت تان در محیط این شبکه‌ها را بهبود دهد و در نهایت بتوانید از تعامل بیشتری با مخاطبان و مشتریان تان برخوردار شوید.
• در این کنفرانس کارگزاران روابط عمومی‌و رسانه‌های اجتماعی با نظریات، مطالعات و تحولات این حوزه آشنا می‌شوند.
• در این کنفرانس می‌توانید در مورد رشد سامانه‌های رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان از جمله ایران بشنوید.
• کسب بینشی در خصوص سازمان‌ها و شرکت‌ها و استفاده آنها از رسانه‌های اجتماعی در تعامل با مشتریان.
• آشنایی با مطالعات و نظریات جدید در مورد مدیریت بحران و کسب دانش در مورد بهترین شیوه‌های مقابله با بحران.
• تحلیل مفهوم حفاظت از نام تجاری و مدیریت اعتبار، مبارزه با فشار منفی و فعالیت از طریق رسانه‌های اجتماعی.

چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟
چه کسانی در این کنفرانس شرکت می‌کنند؟
1. شاغلان روابط عمومی
2. مدیران رسانه‌های اجتماعی
3. کارگردانان بازاریابی آنلاین
4. مدیران وبسایت‌ها
5. ارتباطگران و روزنامه نگاران
6. مدیران خدمات مشتریان
7. مدیران توسعه کسب و کار

برنامه‌های کنفرانس چیست؟
برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران شامل ارائه چهره‌های برجسته در محورهای اعلام شده بشرح زیر می‌باشد:
• ارائه سخنرانی‌های کلیدی
• برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسعه حرفه ای
• برنامه‌های رقابتی
• انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
• انتشار ويژه نامه کنفرانس
• ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی
شرکت در این دوره‌ها که با مطالعات موردی و نمونه‌هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی‌را قادر می‌سازد که بتوانند:
1. بهترین روش‌ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست پیدا کنند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می‌شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می‌دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت‌های خود استفاده کند.
دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی‌در موضوعات و محور‌های زیر اعلام می‌کند:

ارتباطات آنلاین
• روابط عمومی‌و رسانه‌های جدید (روابط عمومي در جهاني ديجيتال شده)
• روابط عمومی، رسانه‌های جدید و اخلاق (اخلاق رسانه‌هاي جديد)
• سواد رسانه‌های جدید
• استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی
• تولید محتوای موثر و اقتصاد رسانه‌های جدید
• تبليغات در رسانه‌هاي جديد
• رسانه‌های جدید، حقوق بشر و قدرتمندسازي
• چالش‌هاي فرهنگي- اجتماعي و رسانه‌هاي جديد
• رسانه‌های اجتماعي و مسئوليت اجتماعي
• رسانه‌های اجتماعی، مقاصد کسب و کار و بازاریابی آنلاین
• روابط عمومی، متن کاوي ومديريت يکپارچه اطلاعات
• موتورهای جستجو، سئو و نقش روابط عمومی
• رسانه‌های تلفن همراه
• برنامه‌های ویدئویی
• چند رسانه ای
• اندازه گیری ROI رسانه‌های اجتماعی
• ارزیابی رسانه‌های اجتماعی و ارتباطات روابط عمومی‌در چشم انداز ملی وجهانی
• تکنولوژی، نوآوری و آینده روابط عمومی: کسب اطمینان از جریان تغییرات نو ظهور قبل از شروع رقابت
روابط رسانه ای
• رسانه‌های اجتماعی و تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع رسانی
• رسانه‌های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در گردآوری و تجزیه و تحلیل اخبار
• چشم اندازهای رسانه ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی
• اثربخشی چند رسانه ای و ترکیب صحیح چند رسانه و محتوا برای به حداکثر رساندن دسترسی
• تاثیر رسانه اجتماعی روابط عمومی‌و ارزش پوشش مطبوعاتی آنلاین
• استفاده از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی برای ارائه هدفمند اطلاعاتی
• راه‌های جدید برای ویدئوهای خبرگرا
• ایجاد روابط با روزنامه نگاران در رسانه‌های اجتماعی

مدیریت بحران
• بنیان‌های برنامه ارتباطات بحران آنلاین برای پیشگیری و پاسخ
• استراتژی‌های ارتباط موثر با کارکنان در محیط جهانی شده و دیجیتالی در شرایط بحران
• روش‌های خلاقانه تهیه برنامه ارتباطی بحران
• مدیریت بحران و رسانه‌های اجتماعی
• دریافت موجز و پیام سازگار در هنگامه بحران و بعد از آن
• بحران، ریسک و مدیریت مسائل ارتباطی

ارتقاء شهرت و حفظ اعتبار
• استراتژی‌های برند و مدیریت شهرت آنلاین در چشم انداز جهانی
• مدیریت شهرت، روندها و اثربخشی روابط عمومی‌دیجیتال
• تغییر چشم اندازهای تکنولوژی‌های ارتباطی و اثرات آن بر مدیریت اعتبار
• مدیریت بحران با استفاده از رسانه‌ها وکانال‌های اجتماعی

کمیته علمی‌این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا 30 تیر 1393 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 30 مرداد 1393 اعلام شده است.

کارگاه‌های آموزشی کدامند؟
دوره‌های آموزشی رهبری در حوزه روابط عمومی، حول محور دو موضوع زیر برگزار می‌شود:

• استراتژی‌های یکپارچه تلفن همراه
1. تعریف و اثربخشی تلفن همراه
2. ابزارها و رسانه‌های تلفن همراه
3. استراتژی‌های روابط عمومی‌تلفن همراه
4. رویکردی نوآورانه و خلاقانه به هنر تلفن همراه
5. یادگیری توسعه برنامه‌های نرم افزاری از وبسایت‌های تلفن همراه
6. استفاده از رسانه تلفن همراه برای ارائه هدفمند اطلاعاتی/ اطلاع رسانی و فعالیت‌های تبلیغاتی
7. بهترین راهکارهای شناسایی بازار تلفن همراه
8. یکپارچه سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و سنتی در استراتژی تلفن همراه
9. ارزیابی عمیق و درک ارزش افزوده تلفن همراه
10. کسب دانش کاربردی از مطالعات موردی پیشرو

• سئو و روابط عمومی
روابط عمومی‌نقشی عظیم در سئو برای ساخت لینک‌های دریافتی از سایت‌های متنوع و مقتدر بازی می‌کند و نمی‌توان باور کرد که این موضوع تنها یک نقطه نظر ساده باشد.
چگونه سازمان‌ها و شرکت‌ها به اصلاح نحوه انتشار روابط عمومی‌ها و تولید محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی نیاز دارند؟ سئو نقش روابط عمومی‌را در رسانه‌های اجتماعی برجسته می‌کند.

هزینه شرکت در این کنفرانس چقدر است؟
هزینه شرکت در این کنفرانس برای شرکت کنندگان عادی 400 هزار تومان است. کسانی که مقاله در کنفرانس ارائه کنند، 50 درصد از این هزینه کاسته می‌شود. همچنین برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکترا)، 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. مالیات تکلیفی و ارزش افزده به عهده شرکت کنندگان است.

12مین جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر ايران
مطابق سنت 11 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1393 اعطا می‌کند. در این جایزه سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی‌ها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می‌شود که به برندگان آن اهدا می‌گردد.

شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
– اهداء لوح وتندیس برترین‌ها
– معرفی برگزیدگان در کتاب”نام آوران روابط عمومی‌ایران“
– ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی‌ایران
– اهداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضاء مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی
– انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره
– امکان استفاده از 30 درصد تخفیف دوره‌های آموزشی کارگزار روابط عمومی‌به مدت یکسال برای 3 نفر
– امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی‌به مدت یکسال
– 20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران در سال 1393
– ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش‌های زیر است:
الف) ويژه
• مدال روابط عمومی‌ایران
• نشان روابط عمومي (جايزه ويژه موسسه کارگزار روابط عمومي)
• جايزه ويژه سال
• جايزه برگزيده بهترين روابط عمومي
ب) اصلي
• پژوهش و تحقیق
• ارتباطات رسانه اي
• ارتباطات مردمي
• ارتباطات سازماني
• ارتباطات بحران
• مدیریت رویداد برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی
• روابط عمومی‌بین المللی
• مسئولیت اجتماعی
• تبليغات و بازاريابي
ج‌) انتشارات
• کتاب
• بروشور
د) فعالان روابط عمومي
• مدير حامي روابط عمومي
• مدير برتر روابط عمومي
• کارشناس برتر روابط عمومي
ه) روابط عمومي دیجیتال
• وبسايت
• رسانه‌های تلفن همراه
• وبلاک (سازمانی – شخصی)
• خبرنامه(هاي) اي‌ميلي و اینترنتی
• اينترانت [شبکۀرايانه‌اي خصوصي داخلي]
• فعاليت در شبکه‌‌های اجتماعي

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ‌های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
تلفن همراه: 09197790283
دورنگار: 88602308 (021)
صندوق پيامک: 30007153
وبسايت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونيک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org

 

http://www.shara.ir/view/9717/فراخوان-یازدهمین-کنفرانس-بین-المللی-روابط-عمومی-ایران

برچسب ها: کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایرانکنفرانس روابط عمومی ایرانیازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    17 بازدید

  • گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  

    31 بازدید

  • انتشار پوستر نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»

    177 بازدید

  • بازتاب رسانه‌ای نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی‌در صنعت بانكداری

    27 بازدید

  • گزارش نخستین کارگاه آموزشی استانداردسازی فعالیت های روابط‌عمومی

    36 بازدید

  • حمايت دانشگاه‌ها از کنفرانس

    22 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت