جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

نشست متخصصان روابط‌عمومی

4 تیر 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
فعالیت‌ها و دستاوردها ، مهدی باقریان
76 بازدید


سالن سیحون هتل المپیک تهران محل برگزاری نشستی بود که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی‌به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی‌در آستانه میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، شامگاه یک شنبه 29 اردیبهشت ماه سال 1398 همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

در این نشست که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی‌با همکاری شرکت آسانگار (مجری امور تبلیغاتی مترو) و با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهای بخش دولتی و خصوصی به انجام رسید، دکتر “محسن راعی” پژوهشگر حوزه ارتباطات و مدیریت، پیرامون موضوع مدیریت بحران در عصر انفجار اطلاعات سخنرانی کرد و با بیان اینکه مدیریت بحران علم و هنر کنترل رویدادهاست گفت: روابط عمومی‌ها با اتخاذ برنامه استراتژیک و دریافت سیگنال‌های متعدد موجود و با پرهیز از فرو رفتن در باتلاق اطلاعات می‌توانند نقش مهم خود را ایفا کنند.

تبیین و تشریح مطالعات حوزه کلان روندها با توجه به سرعت نرخ تغییرات شتابان و چگونگی برنامه ریزی برای بحران‌های بوجود آمده از دیگر بخش‌های سخنان دکتر محسن راعی در این نشست بود.

سپس «فرشید گل زاده» مدیرعامل اسبق فروشگاه رفاه از دیگر سخنرانان این نشست نیز با تاکید بر ضرورت بکارگیری مدیریت دانش برای بهره وری و اثرگذاری بیشتر در سازمان‌ها اظهار داشت: آن چیزی که قطعیت دارد، عدم قطعیت است و فهم ارتباط معنادار میان حجم انبوه اطلاعات و دیتاها منجر به خلق دانش و بکارگیری آن برای تولید محتوای مناسب خواهد شد.

برقراری تعاملات دانش محور برای خلق فضای گفت و گو و مشارکت میان جامعه و سازمان و کمرنگ ساختن مرز سازمان با مخاطبان از جمله محورهای سخنرانی مدیرعامل اسبق فروشگاه رفاه در جمع متخصصان روابط عومی‌حاضر در نشست بود.

در این مراسم همچنین پس از بیانات کوتاه پرفسور” حسام الدین بیان” در باب فلسفه آفرینش و زندگی و پایه و اساس بودن مقوله ارتباط در کنه و ذات هستی، استاد “محمود مختاریان” استاد حوزه ارتباطات سخنرانی کرد.

استاد محمود مختاریان با ارایه آماری از حجم و میزان انتشار میلیون‌ها عکس و مطلب در فضای مجازی بر تاثیر و نقش رسانه‌های مکتوب به عنوان قدرت ملی کشورها تاکید کرد و اظهار داشت: انتشار روزنامه یومیوری با شمارگان 14 میلیون نسخه در روز بیانگر نقش رسانه‌های مکتوب در عصر شبکه‌های مجازی و اینترنتی است.

وی مردم محوری روابط عمومی‌های کشور را در ارتقای جایگاه این نهاد در نزد جامعه و موفقیت بهتر آن مورد تاکید قرار داد.

در این نشست “حامد جمالی” مدیرعامل شرکت آسانگار در تشریح ویژگی‌های اثرگذار در تبلیغات محیطی بویژه تبلیغات در فضاهای متنوع مترو اظهار داشت: مترو پر ازدحام ترین شهر زیر زمینی کشور با چهار میلیون سفر در یک روز، بستر بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی‌های و اطلاع رسانی پیرامون سازمان‌ها و نهادها به شمار می‌رود.

جمالی با بیان اینکه 37 درصد سفرها در تهران و البرز از طریق مترو صورت می‌پذیرد افزود: 57 درصد مسافران مترو مرد و 43 درصد آن را زنان تشکیل می‌دهند که می‌توان با اتکای به آمار موجود به تولید محتوای مناسب برای مخاطبان پرداخت و از رسانه مترو با بهره گیری از خلاقیت‌ها و جاذبه‌های بصری به بهترین شکل استفاده کرد.

از دیگر سخنرانان این مراسم دکتر “محمدعلی سهمانی” مدیرعامل بانک رفاه کارگران بود که با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نهاد روابط عمومی‌را از مهم ترین بازیگران عصر اطلاعات و ارتباطات دانست.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در جمع متخصصان روابط عمومی‌ایران، همگرایی برای ایجاد گفتمان در دورن سازمان، تبادل اطلاعات میان سازمان و جامعه، یکپارچگی درون سازمانی، برقراری ارتباط مستمر با جامعه اطلاع رسانی و کمک به تصمیم سازی توسط مدیران ارشد سازمان را از وظایف و کارکردهای موثر روابط عمومی‌برشمرد و ضرورت تعامل هرچه بیشتر با رسانه‌ها را در راستای شفافیت سازی و تبیین نقش مهم شبکه بانکی کشور در حوزه اقتصاد مورد تاکید قرار داد.

آخرین سخنران نشست متخصصان روابط عمومی‌ایران، مهدی باقریان بود که با ارایه گزارش در خصوص فعالیت‌های انجام گرفته شده در انجمن متخصصان روابط عمومی‌از اجرای طرح اعتبار سنجی و تایید صلاحیت حرفه ای متخصصان روابط عمومی‌همراه با اعطای گوهینامه حرفه ای از سوی انجمن خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی انتشارات و روابط عمومی‌ها، انتشار کاتبهای روابط عمومی‌از جمله کتاب سال با نگاهی به مهمترین رویدادهای حوزه روابط عمومی‌ایران و جهان از دیگر محورهای سخنان باقریان بود

برچسب ها: انجمن متخصصان روابط عمومیحامد جمالیرییس انجمن متخصصان روابط‌عمومیشرکت آسانگارمهدی باقرياننشست متخصصان روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی

    21 بازدید

  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    6 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    23 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    19 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    16 بازدید

  • روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

    36 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت