نقش روابطعمومی و ريسك در شرايط پس از حادثه كاترينا
نقش روابطعمومیو ريسك در شرايط پس از حادثه كاترينا
نویسنده: كريس گالووي، دانشگاه موناش گيپسلند، ويكتوريا، استراليا
چكيده
كارگزاران روابطعمومی معمولا به خطرات احتمالي كه اعتبار مشتريان و كارفرمايان را تهديد مي كند مي پردازند. اما به هر حال، نقش كارگزاران در ارتباط با خطرات جديتري كه سلامت افراد را تهديد مي كند نسبتا كمرنگ است. صرفنظر از تلاشهاي محقق برجسته رابرت هيث، ادبيات روابطعمومي در اين زمينه بسيار اندك است.
او بيش از آن كه به شرح و تفصيل وظيفه روابطعمومي در ارتباطات ريسك بپردازد، آن را بديهي فرض مي نمايد. در اين مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظريات هيث در خصوص نقش روابطعمومي در ارتباطاتريسك، به مسائل موجود در اين حوزه پرداخته شود.
واژههای کلیدی: روابطعمومي، ريسك، حادثه كاترينا
1. مقدمه
2. حملهها، آمار و روابطعمومي
3. اطلاع رساني درباره مسائل دشوار و جنجال برانگيز
4. ريسك شهرت: تنها جزئي از كل
5. روابطعمومي و كم كاري در زمينه ارتباطاتريسك
6. ديگران بيش از روابطعموميها شايستگي پرداختن به مقوله ريسك را دارند
7. مديريت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمايزات و عمل
9. نقشها و رابرت هيث
10. پژوهشهاي پيشنهادي
لینک دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابطعمومی-و-ريسك-در-شرايط-پس-از-ح/
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
30 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
67 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
75 بازدید
-
12 گام برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای روابطعمومی در سال جدید
68 بازدید
-
شش درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
54 بازدید
-
هنرهشتم در گذر تحولات: بررسی روند تحولات روابطعمومی در ایران در سال ۱۴۰۲
51 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید