جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

فراخوان هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

23 آذر 1400
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی ، درباره موسسه ، رزومه مهدی باقریان ، رویدادها ، رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده ، فعالیت‌ها و دستاوردها ، فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط‌عمومی ، کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ، محتوای منتخب ، هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران
355 بازدید

به IRAN CPR 2022 خوش آمدید!

هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران (IRAN CPR 1400) و نخستین جشنواره مردم‌داری ایران (IRAN DF 1400) چهارم اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد.


کاربرگ ثبت‌نام در کنفرانس
دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
کاربرگ شرکت در جشنواره



این کنفرانس یک رویداد شبکه‌ای عالی با حضور مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر حوزه‌های مرتبط خواهد بود و فرصتی را برای دانشگاهیان، صاحب‌نظران، حرفه‌ای‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌برای ملاقات و تبادل ایده و اطلاعات فراهم می‌کند. این در واقع یکی از اهداف اصلی کنفرانس است.

هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌(KPRI) و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی(IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌ایران (IAPRS) و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌(IMPRPA) برگزار خواهد بود.

ما مشتاقانه منتظر استقبال همه شما در بزرگترین رویداد روابط‌عمومی‌کشور هستیم!


فراخوان مقاله

هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران از مقالات تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.

مقالات پذیرفته شده علاوه بر ارائه در کنفرانس، در “کتاب مجموعه مقالات کنفرانس” نیز منتشر می‌شود. برخی مقالات منتخب در شماره ویژه “فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی” و “کتاب سال روابط‌عمومی‌ایران” (انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ایران) منتشر خواهد شد.

محورهای اصلی:

– روابط‌عمومی‌متاورس

متاورس یک فضای مجازی مشترک است که از ترکیب دنیای فیزیکی با دنیای مجازی ایجاد شده و شامل واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت است. این اصطلاح برای اولین بار در سال 1992 در رمان علمی‌تخیلی “سقوط برف” توسط نیل استفنسون ابداع شد.

یکی از پایه‌های اصلی روابط‌عمومی، درک روان‌شناختی، جمعیت‌شناسی و جغرافیای مخاطبان هدفی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌خواهند به آنها دست یابند. با شروع ورود موسسه‌ها و کاربران بیشتر به دنیای مجازی، متخصصان روابط‌عمومی‌اطلاعات بیشتری در مورد نوع مخاطبان و مصرف‌کنندگانی که به محصولات یا خدمات مشتریان خود علاقه‌مند هستند، خواهند داشت.

– استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط‌عمومی‌

استانداردها نقش کلیدی در موفقیت صنعت ارتباطات ایفا می‌کنند. این کنفرانس به عنوان بستری برای ارائه و بحث در مورد موضوعات مرتبط با استانداردها در زمینه روابط‌عمومی‌و ‌همچنین ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال اخیر خواهد پرداخت.


فراخوان نخستین جشنواره مردم‌داری ایران

نخستین جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی‌برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط‌عمومی‌ها، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد محیط علمی‌و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور در دو بخش “مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران” و”جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران” برگزار می‌شود.

کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی‌را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.


فهرست مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران

– مدال روابط‌عمومی‌بین‌المللی
– مدال ملی مردمداری
– مدال ملی مدیران ارتباط‌گر
– مدال ملی روابط‌عمومی‌سرآمد
(مدال روابط‌عمومی‌ایران) – مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی
– مدال ملی روابط‌عمومی‌صنعتی
– مدال ملی روابط‌عمومی‌خلاق
– مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی
– مدال ملی کارشناس برترروابط‌عمومی‌ایران

فهرست جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران

– جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی
– جایزه ویژه برنامه‌ریزی
– جایزه ویژه مدیریت انتشارات
– جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون سازمانی
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
– جایزه ویژه مدیریت روابط‌ رسانه‌ای – جایزه ویژه مدیریت تشریفات
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
– جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
– جایزه ویژه کار خلاقانه
– جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی
– جایزه ویژه قلب طلایی (نوعدوستی)


فراخوان مشارکت در انتشار ویژه‌نامه کنفرانس و جشنواره

“فصلنامه كارگزار روابط‌عمومي” در آبان ماه ۱۳۸۰ با روش تحليلي- آموزشي و انتقادي پا به عرصه حيات گذاشت. اين فصلنامه تاکنون تلاش نموده است به يكي از وسايل عمده عرضه و انتقال تحقيقات علمي و تبادل مستمر آگاهي‌ها و دستاوردهاي علمي و يكي از مراجع مهم در تازه‌ها و تحقيقات روابط‌عمومي درآمده و مورد تاييد و استقبال صاحب نظران قرار گيرد.

گسترش و نفوذ فرهنگ روابط‌عمومي، تجزيه و تحليل شرايط، ارايه راه‌حل‌هاي مناسب، نقد عملكردها، ارايه مباحث كاربردي و طرح و نشر ايده‌ها، الگوها و نظريه‌هاي نو و توليد دانش جهت غنا و استقلال ادبيات روابط‌عمومي و موضع‌گيري نسبت به تحريف‌های حرفه‌اي و نقض استانداردها و مقررات تخصصي از جمله اهداف انتشار فصلنامه كارگزار روابط‌عمومي است.

تقویم هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران

موضوع

 آخرین مهلت

ارسال مقاله

10 بهمن 1400

اعلام نتایج داوری مقالات

25 بهمن 1400

ثبت‌نام در کنفرانس

20 بهمن 1400

ارسال آثار به جشنواره

10 بهمن 1400

اعلام نتایج داوری جشنواره

25 بهمن 1400

مشارکت در ویژه‌نامه

10 بهمن 1400


 
با توجه به همه‌گیری کووید-19، هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران (IRAN CPR 2022) به صورت محدود (هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ زمان) برگزار می‌شود.

تلفن‌های تماس: 66570194(021)- 66943670 (021)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
ایمیل: info@kpri.ir

برچسب ها: فراخوان کنفرانس روابط‌عمومیفراخوان هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایرانفراخوان هجدهمين کنفرانس روابط‌عمومی ایرانکنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایرانکنفرانس روابط‌عمومیهجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی

    20 بازدید

  • بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

    4 بازدید

  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    20 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    11 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    14 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت