کلینیک روابطعمومی
روابطعمومی قلب سازمان است که این قلب همیشه نیازمند مواظبت جدی در همه ابعاد نظری، اجرایی، فرهنگی، تبلیغاتی و غیره می باشد. اصولا روابطعمومیها در تلاش هستند که عامل اساسی پیشگیری، درمان و پاسخگویی سازمان باشند.
این حرکت دو بُعد اساسی است. به عبارتی هم روابطعمومینیازمند نگهداری و مواظبت است و هم خود باید از سازمان محافظت کند. این محافظت، یک محافظت و پیشگیری جدی در برابر مشکلات و چالشهایی از قبیل: ناکارامدی مدیریتی، ناسازگاری تبلیغاتی، ناآشنایی با درخواستهای مشتریان، ناتوانی اجرایی، عدم توانایی در پاسخگویی، ناشایستگی در ایجاد روابط فعال و غیره است.
بدیهی است که روابطعمومینقش یک پزشک در یک کلینیک را میتواند داشته باشد. کلینیکی که فراتر از معالجه بیمارهای مربوط به افراد، تلاش میکند نارساییهای مربوط به سازمان و جامعه را مورد درمان قرار دهد.
این درمان یک درمان فکری، فرهنگی، تبلیغاتی و مدیریتی است. در این زمینه اگر چه تاکنون فعالیتهای مناسبی در حوزه روابطعمومیصورت گرفتهاند، اما طراحی یک کلینیک فعال روابطعمومیدر سطح کشور یکی از نیازهای مهم کنونی در این زمینه است که میتواند سطح توانمندی و سلامتی روابطعمومیهای کشور را افزایش دهد.
دانلود مقاله: کلینیک روابطعمومی
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
4 نکته برای شفاف سازی انتظارات روابط عمومی در ارتباط با مشتریان
4 بازدید
-
بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند
4 بازدید
-
نکات ضروری در رابطه با برنامه ارتباطات
3 بازدید
-
استراتژیهای روابطعمومی کارآمد و تاثیرگذار
17 بازدید
-
گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابطعمومی
22 بازدید
-
“ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی
12 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید