کارگاه تخصصی روابطعمومی در عصر موبايل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومیایران (شارا)– امروزه مدیریت فضای مجازی سازمانها بر عهده روابط عمومیها گذاشته است و آنچه سازمانهای ایرانی بیشتر به دنبال آن بودهاند مدیریت وبسایت بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بیشمار تلفن همراه.
معرفی
امروزه مدیریت فضای مجازی سازمانها بر عهده روابط عمومیها گذاشته است و آنچه سازمانهای ایرانی بیشتر به دنبال آن بودهاند مدیریت وبسایت بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بیشمار تلفن همراه. اما استقبال مردم از دستگاههای هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش مییابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت. بنابراین استفاده از موبایل که در ایران 57 میلیون مشترک دارد و در جهان در حال نزدیک شدن به جمعیت کره زمین یعنی 7میلیارد نفر است فرصت مناسبی برای اطلاعرسانی، تداوم ارتباط، ایجاد تبلیغات و تثبیت برند پیش روی روابط عمومیها میگذارد. سمینار تخصصی روابط عمومیدر عصر موبایل به این موضوع میپردازد که چگونه تلفن همراه میتواند همسو با اهداف روابط عمومیبکار گرفته شود.
استاد: دکتر حسین امامی
(مدرس و پژوهشگر روابط عمومیو رسانههای نوین، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)
سرفصل:
• تعریف روابط عمومیموبایل
• فرصتهای تلفن همراه برای روابط عمومی
• ابزارهای روابط عمومیموبایل
• بایدها و نبایدها در تولید محتوای موبایل
• بهینهسازی روابط عمومیموبایل
• معرفی برنامههای کاربردی دستگاههای هوشمند
• تبلیغات و بازاریابی موبایل
زمان برگزاری: 26 مهرماه 1393
برگزارکننده: موسسه کارگزار روابط عمومی
تلفن ثبت نام: 88617576-88617577
http://www.shara.ir/view/12931/کارگاه-تخصصی-روابط-عمومی-در-عصر-موبایل-برگزار-می-شود
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
77 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
68 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
82 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
75 بازدید
-
12 گام برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای روابطعمومی در سال جدید
68 بازدید
-
شش درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
55 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید