نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومی سازمان
طیبه خسروی نیا
کارشناس روابطعمومیاداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی- ارشد مدیریت دولتی
ایجاد هر تغییری در سازمان باعث بهوجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی میشود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمانها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژههای فناوری اطلاعات در سازمان بوده است.
هدف مقالهی حاضر تاثیر نقش فنآوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی و کمک به ارتقای ارتباطات موثر و کامل و کاربست این دانش در انتخاب تدابیر در بهبود روابط فردی، گروهی و سازمانی در روابطعمومیاست.
مقالهی حاضر به روش کتابخانهای سعی شده که به مفاهیم و نقش فناوری در روابطعمومی پرداخته شود.
دانلود مقاله: نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
37 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
21 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
26 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
25 بازدید
-
12 گام برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای روابطعمومی در سال جدید
23 بازدید
-
شش درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
19 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید