جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمد و تاثیرگذار

3 تیر 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
روابط‌عمومی ، مقالات
17 بازدید

راه اندازی کمپین‌های روابط‌عمومی و بازاریابی کارآمد سنگ بنای کسب‌وکارهای موفق هستند.

متاسفانه شرکت‌هایی که در صنایع مربوط به خود به تازگی شروع به کار کرده اند بودجه چندانی برای سرمایه گذاری‌های زیاد در بازاریابی و استراتژی‌های روابط‌عمومی‌ندارند.

خوشبختانه راهکارهای مقرون به صرفه‌ای در زمینه بازاریابی و روابط‌عمومی وجود دارد که کسب‌وکارهای کوچکتر می‌توانند برای افزایش میزان فروش و توسعه مخاطبان هدف، آنها را به‌کار گیرند.

فرقی نمی‌کند محصولات و خدمات یک شرکت تا چه اندازه‌ای بزرگ باشد، اگر کسی شرکت را نشناسد، نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد.

با کمک استراتژی‌های روابط‌عمومی‌و بازاریابی کارآمد، شرکت‌ها می‌توانند پیام خود را در جامعه هدف نشر دهند و مصرف‌کنندگان بالقوه را جذب کنند.

رسانه‌های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی واقعا پلتفرم‌های ارزشمندی هستند چرا که از طریق آنها می‌توان خود را ارتقا داد.

پلتفرم‌ها این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می‌آورند که با کسب‌وکارها مشارکت داشته باشند، بدین‌ترتیب که آنها می‌توانند سوالات و نظرات خود را از طریق پلتفرم‌ها مطرح کنند، در نتیجه این رسانه‌ها گزینه ای مقرون به صرفه برای تبلیغات و بازاریابی شبکه ای هستند.

سئو وبسایت

سئو یکی دیگر از استراتژی‌های روابط‌عمومی‌مقرون به صرفه است که شرکت‌ها می‌توانند از آن برای راه اندازی یا حفظ موقعیت وب‌سایت‌های خود بهره مند شوند. سئو می‌تواند موجب شناخته و دیده شدن برند در جامعه هدف شود.

با اجرای تکنیک‌های مختلف سئو، با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط در موتورهای جستجو، وبسایت شرکت در رنک اول قرار می‌گیرد.

ایجاد بک‌لینک از وب‌سایت‌های ارزشمند و قوی از رنک اول موتورهای جستجو بودن هم بهتر و باارزش تر است.

وبلاگ‌نویسی

شرکت‌ها از طریق وبلاگ‌نویسی می‌توانند پیام‌های خود را به مصرف کنندگان بالقوه و سرمایه گذاران برسانند.

قرار دادن محتوا در وبلاگ شرکت آن هم به طور مرتب می‌تواند موجب ارتقای کسب‌وکار شود، وبلاگ‌نویسی مهمان در سایر وب‌سایت‌ها می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا دامنه خود را گسترش دهند.

زمانی که محتوا و مطالب مربوط به شرکت در سایر وبسایت‌های مرتبط و وزین نمایش داده شود، می‌توانند بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کنند که به جذب مصرف کنندگان بالقوه می‌انجامد.

گفتگوها

توجه به گفته‌های مصرف کنندگان در مورد یک کسب‌وکار می‌تواند برای شرکت‌ها سودمند باشد، به‌خصوص اگر در لا‌به‌لای این صحبت‌ها نکته ای جالب بیان شود که بتوان آن را به کار گرفت.

روش‌های زیادی وجود دارد که به شرکت‌ها کمک می‌کنند بفهمند مصرف کنندگان معمولا چه کلمات و عبارات کلیدی را جستجو می‌کنند.

وقتی مصرف کنندگان در مورد موضوعی خاص سوال داشته باشند یا بخواهند مسئله ای را مطرح کنند، شرکت‌ها با بیان نکته‌های ارزشمندی در این راستا می‌توانند خود را نشان دهند و مصرف کنندگان بالقوه ای را جذب کنند.

این روش برای راه‌اندازی کسب‌وکار متخصص و پیشرو موثر است که همیشه اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد و در نهایت منجر به برقراری ارتباطی مطمئن با مخاطبان هدف می‌شود.

پیگیری

شرکت‌ها اغلب از طریق پلتفرم‌های اجتماعی یا ایمیل با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می‌کنند و گاهی همین پلتفرم‌ها باعث دیده نشدن آنها می‌شود.

با این حال یکی از موثرترین راهکارها برای جذب مشارکت مصرف کنندگان ارتباط برقرار کردن با آنهاست، بدین‌ترتیب که می‌توان اطلاعات جدید را در مورد خریدهایی که معمولا انجام می‌دهند، در اختیار آنها گذاشت و محصولات و خدمات جدید و جذاب را به آنها معرفی کرد.

شرکت‌ها می‌توانند اخبار مربوط به فروش اخیر و مشتریان وفادار در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و برای آنها تخفیف‌ها با محدودیت زمانی به عنوان جایزه درنظر بگیرند.

منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com
منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران
نویسنده: کری لیبوویتز |8 مارس 2022 | تحلیل، روابط‌عمومی‌

 

برچسب ها: استراتژی‌ روابط‌عمومیروابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • 4 نکته برای شفاف سازی انتظارات روابط عمومی در ارتباط با مشتریان

    4 بازدید

  • بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

    4 بازدید

  • نکات ضروری در رابطه با برنامه ارتباطات

    3 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    20 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    11 بازدید

  • مقايسه اصولی و مبانی روابط‌عمومی سنتی و مدرن

    40 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت