اصول، فنون و نگرش‌های نوین روابط‌عمومی

اصول، فنون و نگرش‌های نوین روابط‌عمومی (جلد دوم) – مجموعه مقالات

با لطف خدای بزرگ، دومین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در روزهای 24 و 25 آبان‌ماه سال 1384 به همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی و شرکت مشاوره جهانی هنر هشتم برگزار شد.

برای آشنایی با اهداف و محتوای این کنفرانس و استفاده بهینه از موقعیت پیش آمده، متن کامل مقالات، به پیشگاه کارگزاران روابط‌عمومی و سایر علاقمندان تقدیم می‌شود تا ضمن قدردانی از تلاش‌های نویسندگان مقالات از دوباره‌کاری در ارایه موضوعات پرهیز شود و قدمی دیگر به تالیف آثاری نزدیک‌تر شویم، که به ادبیات روابط‌عمومی غنا و اعتبار می‌بخشد.

فهرست مطالب
مقدمه
ظهور اینترنت و دگرگونی در ساختار روابط‌عمومی/ رضا برادران کاظم‌زاده
روابط‌عمومی و مسوولیت اجتماعی/ باقر ساروخانی
وضع روابط‌عمومی در هند: گذشته، حال و آینده/ گوپال سوتار
تاثیر سیاسی و اجتماعی- اقتصادی بر حرفه روابط‌عمومی در ونزوئلا/ جوان- کارلوس مولدا
روابط‌عمومی در آژانس‌های پلیس/ زلیمیر کستوویچ
فرهنگ، ارتباطات، فن‌آوری و روابط‌عمومی، دیدگاه یک ایرانی/ یحیی کمالی‌پور
تحقیقات در روابط‌عمومی، جایگاه فعلی و جهت‎گیری‌های جدید/ جیمز گرانیگ
جایگاه اخلاق در روابط‌عمومی/ لاریسا گرانیگ
روابط‌عمومی در عصر جهانی شدن/ حمید مولانا
روابط‌عمومی در آینده/ بتک ون رولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *