اهمیت نوآوری و خلاقیت در روابط‌عمومی

مهدي باقريان دبيركل كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران، ضمن خیر مقدم به مدعوین و شرکت کنندگان، گفت: همان طور که همه می دانیم اگر خلاقيت و نوآوري وجود نداشته باشد حتي زندگي فردي و شخصي ما كسالت آور مي شود.
به همين دليل است سعي مي كنيم از امور تكراري كمي فاصله بگيريم و با ابتكار عمل زندگي را بهينه تر كنيم. حتي در طبخ غذا و نوع لباس پوشيدن و يا هر چيز ديگر كه به زندگي فردي ما مربوط مي شود ممكن است تغييري ايجاد كنيم و از رويه هاي معمول فاصله بگيريم. در زندگي سازماني هم قاعدتا از چنين قاعده اي پيروي مي كنيم.
خلاقيت همان جايگاهي كه در زندگي فردي دارد با يك تفاوت اندك در زندگي سازماني هم دارد. در واقع اگر سازمان ها و شركت ها بخواهند به حيات خود ادامه دهند چاره اي ندارند جز اين كه فراگردهاي خلاقيت را در موسسات شان تقويت كنند و به موازات آن به اصلاح سيستم ها و فرايندها هم بپردازند. اما براي ما شاغلان روابط عمومي موضوع خلاقيت يك موضوع كليدي و حياتي است.
در واقع به همه بخش هاي روابط عمومي بايد نيروي خلاقيت تزريق شود و با استفاده از فراگردهاي خلاقيت در روابط عمومي انقلاب ايجاد كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *