اهمیت نوآوری و خلاقیت در روابطعمومی
مهدي باقريان دبيركل كنفرانس بينالمللي روابط عمومي ايران، ضمن خیر مقدم به مدعوین و شرکت کنندگان، گفت: همان طور که همه میدانیم اگر خلاقيت و نوآوري وجود نداشته باشد حتي زندگي فردي و شخصي ما كسالت آور مي شود.
به همين دليل است سعي مي كنيم از امور تكراري كمي فاصله بگيريم و با ابتكار عمل زندگي را بهينه تر كنيم. حتي در طبخ غذا و نوع لباس پوشيدن و يا هر چيز ديگر كه به زندگي فردي ما مربوط مي شود ممكن است تغييري ايجاد كنيم و از رويههاي معمول فاصله بگيريم. در زندگي سازماني هم قاعدتا از چنين قاعده اي پيروي مي كنيم.
خلاقيت همان جايگاهي كه در زندگي فردي دارد با يك تفاوت اندك در زندگي سازماني هم دارد. در واقع اگر سازمانها و شركتها بخواهند به حيات خود ادامه دهند چاره اي ندارند جز اين كه فراگردهاي خلاقيت را در موسسات شان تقويت كنند و به موازات آن به اصلاح سيستمها و فرايندها هم بپردازند. اما براي ما شاغلان روابط عمومي موضوع خلاقيت يك موضوع كليدي و حياتي است.
در واقع به همه بخشهاي روابط عمومي بايد نيروي خلاقيت تزريق شود و با استفاده از فراگردهاي خلاقيت در روابط عمومي انقلاب ايجاد كرد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
شماره 65 فصلنامه کارگزار روابطعمومی منتشر شد
14 بازدید
-
هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی از منظر تصویر – 2
20 بازدید
-
اصول روابطعمومی| اخلاق | 1 |
105 بازدید
-
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
129 بازدید
-
سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابطعمومی از منظر تصویر
129 بازدید
-
رييس انجمن متخصصان روابطعمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد
77 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید