اهمیت نوآوری و خلاقیت در روابطعمومی
مهدي باقريان دبيركل كنفرانس بينالمللي روابط عمومي ايران، ضمن خیر مقدم به مدعوین و شرکت کنندگان، گفت: همان طور که همه میدانیم اگر خلاقيت و نوآوري وجود نداشته باشد حتي زندگي فردي و شخصي ما كسالت آور مي شود.
به همين دليل است سعي مي كنيم از امور تكراري كمي فاصله بگيريم و با ابتكار عمل زندگي را بهينه تر كنيم. حتي در طبخ غذا و نوع لباس پوشيدن و يا هر چيز ديگر كه به زندگي فردي ما مربوط مي شود ممكن است تغييري ايجاد كنيم و از رويههاي معمول فاصله بگيريم. در زندگي سازماني هم قاعدتا از چنين قاعده اي پيروي مي كنيم.
خلاقيت همان جايگاهي كه در زندگي فردي دارد با يك تفاوت اندك در زندگي سازماني هم دارد. در واقع اگر سازمانها و شركتها بخواهند به حيات خود ادامه دهند چاره اي ندارند جز اين كه فراگردهاي خلاقيت را در موسسات شان تقويت كنند و به موازات آن به اصلاح سيستمها و فرايندها هم بپردازند. اما براي ما شاغلان روابط عمومي موضوع خلاقيت يك موضوع كليدي و حياتي است.
در واقع به همه بخشهاي روابط عمومي بايد نيروي خلاقيت تزريق شود و با استفاده از فراگردهاي خلاقيت در روابط عمومي انقلاب ايجاد كرد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
36 بازدید
-
برنامهریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی
78 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
86 بازدید
-
ولید آلبوناصر
27 بازدید
-
کارگاه آموزشی و کاربردی “کاربردهای هوش مصنوعی در روابطعمومی” برگزار شد
79 بازدید
-
خلاصه یافتههای نخستین نظرسنجی بررسی «وضعیت هوش مصنوعی در روابطعمومی ایران» منتشر شد
81 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید