جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

رئيس انجمن متخصصان روابط‌عمومي از استوديو توليد محتواي آموزشي مجتمع رعد بازديد و در نشستي كه با حضور آنت ميناسيان مديرعامل اين مجتمع، قربانعلي تنگ‌شير عضو هيات مديره متخصصان روابط‌عمومي، رضا سخن‌سنج مدير روابط‌عمومي و محمدرضا دشتي كارشناس روابط‌عمومي اين مؤسسه برگزار شد درباره فعاليت‌هاي آموزشي، تحصيلات دانشگاهي، اشتغال افراد داراي معلوليت و همچنين راهكارهاي همكاري ميان انجمن و رعد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومي مجتمع رعد؛ آنت ميناسيان در ابتداي اين نشست ضمن خوش‌آمدگويي گفت: ما در تلاش هستيم تا با بهره‌مندي از دانش روز ارتباطات، برنامه‌هاي اطلاع‌رساني مجتمع را افزايش دهيم تا در كنار معرفي فعاليت‌هاي رعد، با توانمندسازي توان‌يابانمان به‌ويژه در بخش حقوق شهروندي و اجتماعي كيفيت زندگي‌شان افزايش پيدا كند.

مهدي باقريان رئيس انجمن متخصصان روابط‌عمومي با تأكيد بر جايگاه ارزشمند روابط‌عمومي مجتمع رعد گفت: رعد به عنوان يك سازمان مردم‌نهاد با بهره‌مندي از حضور بزرگاني همچون مهندس ميرزاخاني جايگاه ويژه‌اي در نگاه مردم به عنوان يك خيريه دارد و روابط‌عمومي رعد نيز انصافاً تلاش‌هاي خوبي داشته و توانسته تاكنون افتخارات ارزشمندي را بخاطر همين تلاش‌ها به دست آورد كه مرهون زحمات مديريت و كاركنان روابط‌عمومي اين خيريه است.

همچنين در اين ديدار، قربانعلي تنگشير استاد ارتباطات كه پيش از اين در دانشگاه رعد نيز تدريس داشته‌اند با تأكيد بر نقش تحصيلات دانشگاهي در تثبيت جايگاه اجتماعي افراد داراي معلوليت مطالبي عنوان و خواستار همكاري بيشتر ميان انجمن و موسسه رعد شد.

رضا سخن‌سنج مدير روابط‌عمومي مجتمع نيز با قدرداني از حمايت‌هاي انجمن متخصصان روابط‌عمومي گفت: يقيناً روابط عمومي‌ها با برنامه‌ريزي درست و با اتكا بر دانش روز مي‌توانند در همه بخش‌ها به‌خصوص فرهنگ‌سازي تأثيرگذار باشند؛ ما هم طي يك دهه گذشته تلاش كرده‌ايم كه زبان گوياي توان‌يابان رعد و همه عزيزان داراي معلوليت باشيم و با بهره‌مندي از تيم فعال و پرتلاش در دفتر روابط‌عمومي در حد بضاعت نقش خود را ايفا كنيم.

محمدرضا دشتي كارشناس دفتر روابط‌عمومي رعد نيز گفت: در طول سال‌هاي فعاليتم به جرأت مي‌توانم بگويم كه روابط عمومي‌ها نقش مؤثري در تغيير نگرش مردم نسبت به موضوع معلوليت داشته‌اند و لازم مي‌دانم از همه حمايت‌هاي بزرگان و متخصصان روابط‌عمومي كه ما را همراهي كرده‌اند، تشكر كنم.

در پايان اين ملاقات ميهمانان ضمن بازديد از استوديو توليد محتواي آموزشي و گزارشي از توليد 51 عنوان دروس دوره‌‌هاي آنلاين بارگذاري شده در سامانه هوشمند آموزش مجتمع رعد براي 1425 نفر كارآموز داراي معلوليت از سراسر كشور ارايه شد و در ادامه پس از آشنايي رئيس انجمن متخصصان روابط‌عمومي با پلتفرم “مپينو” نخستين اپليكيشن معرفي اماكن مناسب‌سازي شده شهري براي استفاده افراد داراي معلوليت، پيشنهاد حضور و شركت اين كار ارزشمند را در بخش جايزه ملي روابط‌عمومي دانش‌بنيان كه همزمان با بزرگداشت روز جهاني روابط‌عمومي و سالگرد درگذشت دكتر حميد نطقي بنيانگذار روابط‌عمومي ايران برگزار مي‌شود را مطرح كردند.

برچسب ها: انجمن متخصصان روابط‌عمومیرئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومیمجتمع رعدمهدي باقريان
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    47 بازدید

  • فنون خبرنویسی و اطلاع‌ رسانی در صنعت برق منتشر شد

    43 بازدید

  • در یک پژوهش ارایه شد: چالش‌های ارتباطی بین رسانه‌های جمعی و روابط‌عمومی سازمان‌ها

    51 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    71 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    73 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    84 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت