با مهارت‌های تولید محتوا برای وب‌سایت با کمک هوش مصنوعی آشنا شوید

سخنرانی دکتر حسین امامی
مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه‌های نوین و عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی

مقدمه
امروزه تولید محتوا یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در حوزه روابط‌عمومی و بازاریابی سازمانی است. محتوای موثر می‌تواند به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از خدمات، ارتقای اعتبار برند و افزایش فروش و جلب اعتماد افکار عمومی کمک کند.

در سال‌های اخیر که هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال توسعه است، کاربردهای مختلفی در حوزه تولید محتوا پیدا کرده است. هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی و حتی ویدئویی استفاده شود و از این ابزار تکنولوژیک برای استفاده در وب‌سایت های شرکت ها و سازمان‌ها بهره گرفت.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا:
سرعت بالا: هوش مصنوعی می‌تواند محتوا را به سرعت تولید کند.
کاهش هزینه: هوش مصنوعی می‌تواند هزینه تولید محتوا را کاهش دهد.
جذابیت برای مخاطبان: هوش مصنوعی به روابط‌عمومی ها کمک می‌کند تا محتوایی تولید کنند که برای طیف گسترده ای از مخاطبان جذاب باشد.

پرامپت‌نویسی:
برای تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی، باید از پرامپت استفاده کرد. پرامپت یک دستورالعمل یا راهنمایی است که به هوش مصنوعی می‌گوید که چه چیزی را باید تولید کند.

در این سخنرانی:
به صورت عملی با ذکر شیوه پرامپت‌نویسی، چند محتوا با کمک هوش مصنوعی تولید می‌شود.
مخاطبان خواهند آموخت که چگونه پرامپت های خوبی برای تولید اخبار، گزارش ها، مقالات و سایر محتواهای خبری و غیرخبری مانند محتواهای ایستای سایت مانند صفحه درباره ما و سایر صفحاتی که نیاز به به روزرسانی مکرر ندارد، بنویسند.

مخاطبان این سخنرانی:
– متخصصان روابط‌عمومی
– مدیران رسانه‌های اجتماعی
– کارشناسان بازاریابی
– و سایر علاقه‌مندان

با شرکت در این سخنرانی، شما می‌توانید:
– با مهارت‌های تولید محتوا برای وب‌سایت با کمک هوش مصنوعی آشنا شوید.
– یاد بگیرید چگونه پرامپت های موثری برای هوش مصنوعی بنویسید.
– از هوش مصنوعی برای تولید محتوای جذاب و موثر برای وب‌سایت خود استفاده کنید.

با حضور در بیستمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران، به آینده روابط‌عمومی گامی بلند بردارید.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.

برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *