بروشور سومين کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی ايران

سومين کنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران
24 و 25 آبان ماه 1385


3rd International Conference on
Public Relations in Iran

November 12-16, 2006
Tehran- Iran

مرا مشارکت بده، من می توانم

با حضور خبرگان و کارشناسان ارشد روابط عمومی


مقدمه
کنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران به عنوان رويدادي مهم، نياز به گشودن افق هاي تازه در برابر جامعه روابط‌عمومي کشور را بيش از پيش آشکار کرده است.
اين بار تلاشگران اين عرصه در سومين کنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران، در پي روشن کردن چراغ ها و دريچه هاي ديگري است که در مسير پيشين، براي نخستين بار در نگاه جامعه روابط‌عمومي امروز ايران منعکس شد.
شرکت کنندگان با حضور در اين کنفرانس، از سمينارها و کارگاه هاي آموزشي مختلف بهره مند گرديده و امکان دستيابي به جديدترين مطالب تخصصي و گفتگو با متخصصان و صاحب نظران روابط‌عمومي را از نزديک خواهند داشت.

اهداف کنفرانس:

– تلاش در جهت همگاني کردن علم و دانش روابط‌عمومي و نفوذ آن در لايه هاي مختلف جامعه
– معرفي اهميت، جايگاه، توانمندي ها و ظرفيت هاي صنعت روابط‌عمومي
– کمک به نهادينه کردن فرهنگ عملگرايي در عرصه فعاليت هاي روابط‌عمومي
– دستيابي به جديدترين مطالب تخصصي و گفتگو با صاحب نظران و متخصصان روابط‌عمومي از نزديک
– کمک به بهبود درک عمومي از فعاليت هاي روابط‌عمومي و تقويت اعتبار آن
– کمک به درک قدرت تجاري و سودآوري مسوولانه در روابط‌عمومي
– تلاش در جهت تقويت و توزيع مسووليت پذيري اجتماعي و عمل به شيوه هاي حرفه اي
– بررسي مشکلات و نارسايي هاي موجود و ارايه راه حل هاي اجرايي در جهت رفع آن ها
– بهره گيري مناسب و هوشمندانه از ابزارهاي مدرن براي ايجاد تغييرات گسترده در روابط‌عمومي

امتيازات و ويژگي هاي کنفرانس:
• کنفرانس سوم در قالب شش پانل تخصصي، دو کارگاه آموزشي ويژه و ميزگرد تخصصي به طور جداگانه و همزمان برگزار مي شود.
• حضور متخصصان و صاحب نظران روابط‌عمومي از نقاط مختلف جهان
• برگزاري نمايشگاه جانبي
• ارايه گواهي شرکت در کنفرانس به شرکت کنندگان
• ثبت اسامي و مشخصات شرکت کنندگان در سي دي و کتابچه کنفرانس
• ترجمه همزمان مطالب ارايه شده
• اهداء جايزه و تنديش دکتر حميد نطقي پدر روابط‌عمومي ايران
• انتخاب دو نفر از شرکت کنندگان جهت اعزام به کنفرانس سالانه انجمن بين‌المللي روابط‌عمومي از طريق انجام قرعه کشي در مراسم اختتاميه
• انتشار کتاب ويژه کنفرانس به منظور معرفي روابط‌عمومي هاي موفق و درج مطالب علمي و آموزشي

مخاطبان کنفرانس:
– متخصصان، مديران و کارشناسان روابط‌عمومي، ارتباطات، تبليغات، فناوري اطلاعات، مديريت و صنايع
– کارکنان ادارات روابط‌عمومي شرکت ها، سازمان هاي دولتي و خصوصي
– مديران و روساي سازمان هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور
– آژانس ها، مشاوران و مجريان تبليغاتي
– تشکل ها، شرکت هاي انتشاراتي و مجامع فرهنگي
– انجمن ها و موسسات تخصصي روابط‌عمومي
– مديران مسوول، سردبيران، خبرنگاران و نويسندگان خبرگزاري ها و رسانه هاي گروهي (تصويري، نوشتاري و گفتاري)
– مجريان و برگزار کنندگان نمايشگاه ها و همايش ها
– صاحبان سرمايه، تجار، صاحبان صنايع بزرگ، صاحب نظران صنعت گردشگري و توريسم، مديران عامل و روساي شرکت هاي دولتي و خصوصي
– مديران و کارشناسان صادرات، تبليغات بازرگاني، بازاريابي تجاري و فروش

گواهي شرکت در کنفرانس:
با توجه به اعتبار و جايگاه اين کنفرانس به شرکت کنندگاني که در کنفرانس حضور کامل داشته باشند، گواهي شرکت در کنفرانس اعطاء مي شود.

زبان کنفرانس
زبان کنفرانس فارسي، انگليسي است و ارايه مقالات و سخنراني هاي به هر دو زبان انگليسي و فارسي ميسر مي باشد.

دانلود: بروشور سومين کنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *