برگزیدگان سومین جشنواره مردمداری ایران در 9 اسفند 1402 معرفی شدند.
مردمداری یکی از مهمترین اصولی است که سازمانها و شرکتها باید به آن پایبند باشند. مردمداری به معنای احترام به حقوق و ارزشهای مردم و تلاش برای بهبود زندگی آنهاست. سازمانهای مردمدار، سازمانهایی هستند که در همه فعالیتهای خود، منافع مردم را در نظر میگیرند.
«جشنواره مردمداری ایران» یک رویداد مهم برای صنعت روابطعمومی ایران است. این جشنواره به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینههای مختلف روابطعمومی برگزار میشود. جشنواره مردمداری ایران در ۲۴ بخش برگزار میشود و هر بخش دارای مدال و جایزه ویژه است.
آثار جشنواره توسط تعدادی از داوران و به صورت گروهی در سه مرحله داوری میشوند. در مرحله اول، آثار توسط ارسالکنندگان آثار یعنی خود واحدهای روابطعمومی ارزیابی میشوند و بهترین آثار برگزیده در بخش موردنظر به دبیرخانه جشنواره ارسال میشود. در مرحله دوم، آثار توسط تعدادی از داوران بخشهای مختلف داوری میشوند. در مرحله سوم، آثار برگزیده هر بخش توسط یک گروه پنج نفره از داوران اصلی جشنواره داوری میشوند.
داوران جشنواره مردمداری ایران از میان تعدادی از متخصصان و کارشناسان برجسته روابطعمومی انتخاب میشوند. داوران جشنواره مردمداری ایران با استفاده از معیارهای مشخصی، آثار را داوری میکنند. این معیارهای کلی شامل موارد زیر است:
– خلاقیت و نوآوری
– کیفیت و دقت
– اثربخشی و دستیابی به اهداف
– ارزش افزوده برای سازمان
بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران با موضوع “هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: آینده ارتباطات” در تاریخ 8 و 9 اسفند 1402 در تهران برگزار شد.