بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران

بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
اسفند 1401

نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران در شرایطی برگزار می‌شود که از سویی تجربه علمی و کاربردی خانواده بزرگ روابط‌عمومی از کنفرانس‌های قبل وارد مرحله جدیدی شده است که نیازمند نوعی از ارزیابی و بازنگری است و از سوی دیگر تحولات اساسی در حوزه دیجیتال، روابط‌عمومی‌ها را وارد فضای جدیدی کرده است که بدون هیچ تأملی باید از این فضای جدید به نحو احسن استفاده کرده و تحول اساسی در رویکردهای علمی و حرفه‌ای و هر آنچه که به حوزه روابط‌عمومی ارتباط دارد، ایجاد کنند.

فضای جدید، یک فضای رقابتی است که باید اخلاق ارتباطی، فرهنگ‌محوری، مردم‌داری و مشتری‌مداری در این فضا به بهترین شکل و به صورتی کارآمد تامین گردند.

نوزدهمین کنفرانس، همچون کنفرانس‌های پیشین در تلاش بوده که یکی از مهمترین موضوع‌های جدید در حوزه روابط‌عمومی یعنی «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
در این زمینه اقداماتی در حال انجام که به‌طور خلاصه تبیین می‌شوند:

1- دعوت از استادان برجسته کشور برای ایراد سخنرانی
2- دعوت از استادان برجسته خارجی برای مشارکت در کنفرانس
3- از مقالات ارسال شده به کنفرانس 12 مقاله حایز شرایط بوده که از این تعداد سه مقاله برتر انتخاب شده اند.
4- کتاب کنفرانس با عنوان «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال» با مقالات حایز شرایط به چاپ رسیده که در اختیار شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار خواهد گرفت.
5- جلد دوم کتاب مجموعه مقالات کنفرانس در سال آینده و در «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» منتشر خواهد شد که شامل بقیه مقالات خواهد بود.
6- کتاب «مسئولیت سازمانی» و کتاب‌های دیگر در روز کنفرانس رونمایی خواهند شد.
7- تلاش شده است که مقالات برگزیده در یکی از فصلنامه‌های علمی- پژوهشی منتشر شوند که این اقدام یک امتیاز علمی برای نویسندگان آن‌ها محسوب خواهد شد.
8- کتاب دو جلدی «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال»، ویژه‌نامه کنفرانس، فیلم‌های سخنرانی و سایر اطلاعات کنفرانس در قالب مولتی‌مدیا در اختیار شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار گرفت.
9- همچنین کتاب دیگری تحت عنوان «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» بزودی توسط دبیرخانه کنفرانس منتشر خواهد شد.
10- ویژه‌نامه رنگی کنفرانس که حاوی مقالات و مطالب مربوط به «تحول دیجیتال» و «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» است در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
11- دو سخنرانی از مؤسسه «تد» بزرگترین برگزارکنندگان حرفه‌ای کنفرانس در جهان، در حوزه متاورس و دولت دیجیتال انتخاب شده‌اند که در کنفرانس و مولتی‌مدیا ارایه خواهند شد.

در پایان باید تاکید کرد که آنچه که در این کنفرانس همانند کنفرانس‌های گذشته مورد توجه است علاوه بر ارایه آخرین دست‌آوردها و مطالب علمی و پژوهشی در حوزه «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال» تلاش خواهد شد سطح همکاری، همفکری، همدلی، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی مشارکتی برای توسعه دانش علمی و کاربردی در میان خانواده بزرگ روابط‌عمومی تحقق عملیاتی بیشتر پیدا کرده تا کارآیی همه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها در حد مطلوب باشد.
امیدواریم که در این زمینه بتوانیم موفقیت‌های لازم را با همکاری خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌ها همچون گذشته به‌دست آوریم.

کمیته علمی
نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
دوم اسفند 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *