جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران – 1402
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • سمینارها و همایش‌های تخصصی
      • نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
      • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
      • همایش ملی زن و روابط عمومی
      • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
      • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
      • تاریخ روابط‌عمومی
      • استانداردهای روابط‌عمومی
      • روابط‌عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی
      • پیشکسوتان روابط‌عمومی
      • نظرسنجی روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات، تجارت و کسب‌وکار
      • ای اس جی – ESG
      • تبلیغات و بازاریابی
        • بانکداری
    • Iran pr news
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران

بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی‌ایران
اسفند 1401

نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی‌ایران در شرایطی برگزار می‌شود که از سویی تجربه علمی‌و کاربردی خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌از کنفرانس‌های قبل وارد مرحله جدیدی شده است که نیازمند نوعی از ارزیابی و بازنگری است و از سوی دیگر تحولات اساسی در حوزه دیجیتال، روابط‌عمومی‌ها را وارد فضای جدیدی کرده است که بدون هیچ تأملی باید از این فضای جدید به نحو احسن استفاده کرده و تحول اساسی در رویکردهای علمی‌و حرفه‌ای و هر آنچه که به حوزه روابط‌عمومی‌ارتباط دارد، ایجاد کنند.

فضای جدید، یک فضای رقابتی است که باید اخلاق ارتباطی، فرهنگ‌محوری، مردم‌داری و مشتری‌مداری در این فضا به بهترین شکل و به صورتی کارآمد تامین گردند.

نوزدهمین کنفرانس، همچون کنفرانس‌های پیشین در تلاش بوده که یکی از مهمترین موضوع‌های جدید در حوزه روابط‌عمومی یعنی «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
در این زمینه اقداماتی در حال انجام که به‌طور خلاصه تبیین می‌شوند:

1- دعوت از استادان برجسته کشور برای ایراد سخنرانی
2- دعوت از استادان برجسته خارجی برای مشارکت در کنفرانس
3- از مقالات ارسال شده به کنفرانس 12 مقاله حایز شرایط بوده که از این تعداد سه مقاله برتر انتخاب شده اند.
4- کتاب کنفرانس با عنوان «روابط‌عمومی‌و تحول دیجیتال» با مقالات حایز شرایط به چاپ رسیده که در اختیار شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار خواهد گرفت.
5- جلد دوم کتاب مجموعه مقالات کنفرانس در سال آینده و در «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» منتشر خواهد شد که شامل بقیه مقالات خواهد بود.
6- کتاب «مسئولیت سازمانی» و کتاب‌های دیگر در روز کنفرانس رونمایی خواهند شد.
7- تلاش شده است که مقالات برگزیده در یکی از فصلنامه‌های علمی- پژوهشی منتشر شوند که این اقدام یک امتیاز علمی‌برای نویسندگان آن‌ها محسوب خواهد شد.
8- کتاب دو جلدی «روابط‌عمومی‌و تحول دیجیتال»، ویژه‌نامه کنفرانس، فیلم‌های سخنرانی و سایر اطلاعات کنفرانس در قالب مولتی‌مدیا در اختیار شرکت‌کنندگان کنفرانس قرار گرفت.
9- همچنین کتاب دیگری تحت عنوان «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» بزودی توسط دبیرخانه کنفرانس منتشر خواهد شد.
10- ویژه‌نامه رنگی کنفرانس که حاوی مقالات و مطالب مربوط به «تحول دیجیتال» و «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» است در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
11- دو سخنرانی از مؤسسه «تد» بزرگترین برگزارکنندگان حرفه‌ای کنفرانس در جهان، در حوزه متاورس و دولت دیجیتال انتخاب شده‌اند که در کنفرانس و مولتی‌مدیا ارایه خواهند شد.

در پایان باید تاکید کرد که آنچه که در این کنفرانس همانند کنفرانس‌های گذشته مورد توجه است علاوه بر ارایه آخرین دست‌آوردها و مطالب علمی‌و پژوهشی در حوزه «روابط‌عمومی‌و تحول دیجیتال» تلاش خواهد شد سطح همکاری، همفکری، همدلی، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی مشارکتی برای توسعه دانش علمی‌و کاربردی در میان خانواده بزرگ روابط‌عمومی تحقق عملیاتی بیشتر پیدا کرده تا کارآیی همه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها در حد مطلوب باشد.
امیدواریم که در این زمینه بتوانیم موفقیت‌های لازم را با همکاری خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌ها همچون گذشته به‌دست آوریم.

کمیته علمی
نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی‌ایران
دوم اسفند 1401

برچسب ها: بیانیه نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایرانکنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایراننوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت

    14 بازدید

  • کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

    28 بازدید

  • سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

    40 بازدید

  • رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

    32 بازدید

  • رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: هوش مصنوعی آينده روابط‌عمومی است

    37 بازدید

  • بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

    32 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت