جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران – 1402
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • سمینارها و همایش‌های تخصصی
      • نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
      • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
      • همایش ملی زن و روابط عمومی
      • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
      • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
      • تاریخ روابط‌عمومی
      • استانداردهای روابط‌عمومی
      • روابط‌عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی
      • پیشکسوتان روابط‌عمومی
      • نظرسنجی روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات، تجارت و کسب‌وکار
      • ای اس جی – ESG
      • تبلیغات و بازاریابی
        • بانکداری
    • Iran pr news
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

تقدیر از مدیران و کارشناسان شرکت‌کننده در نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

‌نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در تاریخ 25 مرداد 1402 که توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌، انجمن روابط‌عمومی‌ ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ در سالن همايش‌هاي سازمان تحقيقات، ‌آموزش و ترويج كشاورزي برگزار ‌شد با موفقیت به پایان رسید. این سمینار که برای نخستین‌بار در ایران با حضور بیش از 300 نفر از فعالان روابط‌عمومی‌برگزار شد فرصتی مغتنم برای فعالان روابط‌عمومی‌بود تا با هوش مصنوعی و کاربردهای آن در روابط‌عمومی‌و فرصت‌هایی که ایجاد می‌کند آشنا شوند.

به گزارش شارا، سمینار با سخنرانی دکتر علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مدرس فناوری‌های نوظهور آغاز شد. دکتر جلالی در سخنرانی خود به بررسی تاریخچه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در روابط‌عمومی‌پرداخت.

پس از سخنرانی دکتر جلالی، پنلی با حضور ایشان و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌برگزار شد. در این پنل‌ به پرسش‌ها و سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد و تعدادی از شرکت‌کنندگان این فرصت را پیدا کردند تا به ارایه تجربیات خود در زمینه هوش مصنوعی بپردازند.

ضمن عرض تبریک به مناسبت برگزاری موفق «نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»، برگزارکنندگان از همه شرکت‌کنندگان، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در برگزاری این سمینار همکاری کردند، تشکر می‌کنند.

برگزارکنندگان امیدوارند شرکت‌کنندگان با استفاده از فناوری‌های نوین مجهز به ابزارهای هوش مصنوعی، روابط‌عمومی‌خود را به سطحی بالاتر برده و برای استفاده از این فناوری در روابط‌عمومی‌خود را آماده کنند.

 همچنین از همه فعالان روابط‌عمومی‌دعوت می‌کنیم تا در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران که با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات» دی‌ماه 1402 برگزار می‌شود شرکت کنند. این کنفرانس و جشنواره فرصتی عالی برای فعالان روابط‌عمومی‌است تا با همکاران خود از سراسر کشور آشنا شوند، با آخرین روندهای روابط‌عمومی‌آشنا شوند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران، لطفاً به وب‌سایت موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ (www.kpri.ir) مراجعه کنید.


با احترام
برگزارکنندگان نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

28 مرداد 1402

انتهای پیام/

برچسب ها: تقدیر از مدیران و کارشناسانسمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومیکاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومینخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومیهوش مصنوعی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت

    12 بازدید

  • بازتاب نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی

    11 بازدید

  • کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

    26 بازدید

  • سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

    35 بازدید

  • رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

    28 بازدید

  • سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود

    24 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت