تكنيك‌های تازه و مبتكرانه برای بهبود مديريت روابط‌عمومی

امروزه در سطحي وسيع تأييد شده كه روابط عمومي نقشي حياتي در كل نظام كاري و تجاري ايفا مي‌كند. بقا و اثربخشي هر سازماني اكنون منوط به روابطي است كه با «افراد مرتبط و ذي‌نفع» برقرار مي‌كند.

درك و ادارۀ پيچيدگي روابط موجود بين سازمان‌هايي كه روز به روز بيشتر پذيراي نظرات و پيشنهادها مي‌شوند، وظيفۀ اصلي روابط عمومي است. اگرچه كمتر كسي است كه اين واقعيت را انكار كند، اما همه نسبت به توانايي شاغلان روابط عمومي براي ايفاي اين نقش بنيادي اعتقاد ندارند.

هدف اين كتاب نشان دادن نقشي اصلي است كه بخش يا نهاد روابط عمومي در ادارۀ سازمان كارامد مي‌تواند و بايد ايفا كند، و اين كه روابط عمومي چگونه به بخشي ذاتي و دروني هر وظيفۀ ديگر مديريت تبديل مي‌شود.

روابط عمومي مؤثر از جنبه‌هاي مختلف بر دستيابي به موازنۀ صحيح مبتني است: موازنه بين تشريفات رسمي و انعطاف‌پذيري در ساختار سازمان؛ بين تشويق نوآوري‌ها و اتكاء به تجربه و سنت؛ بين واكنش بيش از حد يا كمتر از حد به رويدادها. اين كتاب گزينه‌ها را مد نظر قرار مي‌دهد؛ مرتبط بودن تكنيك‌هاي جاري مديريت با روابط عمومي را ارزيابي و راه‌هاي مناسب استفاده از بسياري از ايده‌هاي مطلوب در كتب و انتشارات نظريۀ مديريت را پيشنهاد مي‌كند. همچنين برخي تكنيك‌هاي تازه و مبتكرانه را براي بهبود مديريت روابط عمومي عرضه مي‌نمايد.

اين كتاب براي شاغلان روابط عمومي در سطوح گوناگون و نيز براي كساني كه مايلند وارد اين صنعت شوند بايد جذاب باشد.

كتاب روابط عمومي سازماني را حتما مطالعه كنيد

مركز پخش:

09121938419 – 66570194(021) – 66943670 (021)

لينك خريد كتاب: https://kpri.ir/?p=4587

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *