جایزه دکتر حمید نطقی
جایزه دکتر “حمید نطقی” بنیانگذار روابطعمومیایران بهطور خلاصه نام جایزهای است که بهمنظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزشهایی که او از آنها حمایت میکرد، توسط موسسه کارگزار روابطعمومی و دبیرخانه دائمیکنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی و بنیانگذاری شد.
جایزه نطقی یک جایزه علمیاست که در سه سطح بینالمللی، ملی و تندیس بهمنظور تقدیر از خدمات و تلاشهای علمی، تحقیقاتی، حرفهای و نوآورانه افراد موثر در توسعه و اعتلای روابطعمومیو ارتباطات اعطا میشود.
دکتر حمید نطقی نماد مهرورزی، مردمداری و ارتباط دوستانه بود و در همه پهنههای زندگی مظهر و معلم اخلاق بود و جامعه امروز ما نیازمند شناخت این آموزهها و عمل به آنهاست.
اهداف جایزه
– زنده نگه داشتن نام و تجليل از مقام استاد شادروان دکتر حمید نطقی و الگوسازی تلاشها و شخصیت ارزنده ایشان
– تشویق استادان، مدیران و كارشناسان به مشارکت هر چه بیشتر در تولید و نشر دانش روابطعمومیو توسعه نگرش تخصصی و علمینسبت به آن
– آشناسازی جامعه روابطعمومیبا نقش و تلاش استادان، مدیران و كارشناسان برجسته این حوزه
– کمک به بهبود درک عمومیاز فعالیتهای روابطعمومیو تقویت اعتبار و معرفی ارزش، اهمیت و جایگاه آن
شرایط و نحوه انتخاب و اهدای جایزه
– یک اثر یا دستاورد برجسته نظری یا کاربردی در حوزه روابطعمومیو ارتباطات
– مجموعه فعالیتهای علمییا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابطعمومیدر حوزههای ملی و بینالمللی
– مجموعه فعالیتهای حرفهای یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابطعمومی
این جایزه در راستای حمایت از حرفه و صنعت روابطعمومیایران در تاریخ 24/04/1383 به پیشنهاد مهدی باقریان مدیرعامل موسسه کارگزار روابطعمومی توسط هیات موسس این موسسه و شورای عالی سیاستگذاری كنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران به تصویب رسید و از تاریخ 25/08/83 به افراد واجد شرایط در این حوزه در دو سطح ملی و بینالمللی و همچنین تندیس اعطا میشود.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
شماره 65 فصلنامه کارگزار روابطعمومی منتشر شد
19 بازدید
-
هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی از منظر تصویر – 2
22 بازدید
-
اصول روابطعمومی| اخلاق | 1 |
111 بازدید
-
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
130 بازدید
-
سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابطعمومی از منظر تصویر
131 بازدید
-
رييس انجمن متخصصان روابطعمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد
80 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید