شرایط شرکت و بخش های مختلف اولین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی از سوی ستاد خبری، اعلام شد.
بنابراین گزارش، این کنفرانس که با هدف توسعه و ترویج نگرش تخصصی و علمی به روابطعمومی و ارتقاء دانش مسوولان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان و سایر علاقه مندان در زمینه روابطعمومی، ایجاد فضای هم اندیشی و تعامل بین متخصصین و دست اندرکاران حرفه روابطعمومی و انتقال تجربیات، مشارکت در جنبش و روند جهانی شدن روابطعمومی، مشارکت برای دستیابی به یک استاندارد بینالمللی واحد و حرفه ای، بهره گیری هوشمندانه از ابزارهای مدرن برای ایجاد و تغییرات گسترده در روابطعمومی سنتی و اعتلای حرفه دانش روابطعمومی، برگزار می شود لولا زاکلاما رییس انجمن جهانی روابطعمومی پیرامون علایم تجاری و نقش آن در تحقق اهداف بنگاه های اقتصادی سخنرانی خواهد کرد.
همچنین جیدا آیدده عضو هیات مدیره انجمن بینالمللی روابطعمومی و ریچارد لینینگ رییس انجمن کنفدراسیون اروپایی روابطعمومی پیرامون مبارزات و چالش های روابطعمومی و روابطعمومی بینالمللی سخنرانی خواهند کرد.
کارشناسان، مدیران و متخصصین روابطعمومی، ارتباطات، تبلیغات، فناوری اطلاعات، صنایع، مدیریت و سایر علاقمندان اعم از دولتی و خصوصی از مخاطبین اصلی کنفرانس می باشند.
موضوعات اصلی کنفرانس عبارتند از: اهداف و استراتژی های روابطعمومی، روابطعمومی بینالمللی، مبارزات و چالش های روابطعمومی، علایم تجاری و نقش آن در تحقق اهداف بنگاه های اقتصادی، ارتباطات و تبلیغات، چگونه روابطعمومی از برنامه های بازاریابی حمایت می کند؟
علاقمندان تا پانزدهم آذرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه کنفرانس یا سایت اینترنتی WWW.icpr.ir , و واریز هزینه های مربوطه ثبت نام کنند.
دبیرخانه کنفرانس اعلام کرده است به دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت شرکت در کارگاه های آموزشی بر اساس تاریخ ثبت نام خواهد بود.
زمان انتشار: 1383