جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

جوایز هفتدمین دوره “هنرهشتم” اهدا شد

19 شهریور 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران ، جوایز ، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
178 بازدید

همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران، آئین اهدای جوایز جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی موسوم به “هنرهشتم” برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی‌برگزار شد، جایزه نوعدوستی به امیرحسین میرحیدری مدیر روابط عمومی‌انجمن خیریه بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل (ع) به پاس اهتمام در راستای نهادینه سازی فرهنگ نوعدوستی و همیاری اهدا شد.

هادی صفری مدیرکل روابط عمومی‌سازمان تامین اجتماعی، جایزه انتشارات (با انتشار گونه‌های مختلف نشر با هدف ابلاغ پیام‌های ارتباطی سازمان) را از آن خود کرد.

جایزه مدیریت روابط رسانه ای به سعید معادی مدیرکل روابط عمومی‌بانک توسعه تعاون (جریان سازی رسانه ای رمز پویا) و منصور فخاران مدیرکل روابط عمومی‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور (مدیریت و ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی اربعین) اهدا شد.

جوایز مدال روابط عمومی‌و نشان روابط عمومی‌به ترتیب به محمدرضا رجب پور مدیر روابط عمومی‌مجتمع مس سرچشمه و محمدحسین ایازی مدیر روابط عمومی‌مجتمع مس آذربایجان (مس سونگون) برای تلاش جهت اعتلای روابط عمومی‌در 20 سال گذشته تعلق گرفت.

بهنام صیفوری رییس روابط عمومی‌شرکت فجر انرژی خلیج فارس، جازه مدیریت ارتباطات درون سازمانی (تدوین و اجرای الگوی کاربردی آسیب شناسی مدیریت درون سازمانی) را دریافت کرد.

جایزه مسئولیت اجتماعی به محمد ایرانمنش مدیرکل روابط عمومی‌و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتی در نظام رهبری شرکت)، فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی‌بیمه دی (حمایت‌های بی دریغ در راستای ارتقای فرهنگ اهدای عضو)، شاکر خفایی رییس روابط عمومی‌و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز (طراحی، استقرار و توسعه سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت) و محمدرضا فاتحی مدیر روابط عمومی‌و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهر بابک (حفظ و گسترش فرهنگ بومی) تعلق گرفت.

صادق سکری مدیرکل روابط عمومی‌شرکت راه آهن جمهوری اسلامی‌ایران (مدیریت بهینه فضای مجازی، انتشار نشریه چندرسانه ای ره آورد و ربات راه آهن) و نرگس صداقت مدیر روابط عمومی‌و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس (طراحی میز تعاملی شیبه ساز جهت برگزاری تورهای مجازی)، جایزه روابط عمومی‌دیجیتال را از آن خود کردند.

جایزه خلاقیت به مهدی بذرافشان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان (طراحی و مدیریت وبسایت‌های دیده بان خدمت و چلچراغ توسعه با رویکرد مشارکت و شفافیت)، مدیریت روابط عمومی‌و امور بین الملل شرکت سهامی‌بیمه ایران (راه اندازی و مدیریت بهینه شبکه روابط عمومی‌بیمه ایران) و احسان اله بعیدی رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان (طراحی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خلاقانه و تاثیرگذار) اهدا شد.

زهرا مهدور مدیر روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش (طراحی و اجرای موفق رویدادها و جشنواره‌های کیفی متعدد در سطح ملی)، جایزه رویدادهای ویژه را از آن خود کرد.

جایزه فرهنگ سازی به سیداکبر بنی طبا مدیر روابط عمومی‌شرکت آبفا استان اصفهان (آموزش همگانی مدیریت مصرف آب) تعلق گرفت.

کیوان فرحزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران (تجلیل از عملکرد شرکت نیروی برق غرب مازندران در بحران سیل مهر 1397 و آموزش همگانی مدیریت انرژی با رویکرد محلی)، جایزه مدیریت بحران را دریافت کرد.

در ابتدای مراسم با اعطای لوح تکریم از شرکت ملی پست به پاس همکاری ارزشمند این شرکت در برگزاری کنفرانس تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم با اعطای لوح سپاس بازنشستگی به حسن خسروی از تلاش‌های وی در راستای اعتلای روابط عمومی‌در طول 30 گذشته تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها: جوایز هفتدمین دوره "هنرهشتم"جوایز هنرهشتم
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    99 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    33 بازدید

  • آثار یازدهمین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر ایران

    25 بازدید

  • برترین های جشنواره روابط عمومی های ايران

    21 بازدید

  • برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر با هدف استانداردسازی فعاليت های روابط عمومی

    20 بازدید

  • جوایز روابط عمومی های برتر – 1391

    27 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت