جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

دستور کار آنلاين

جزييات مورد نياز براي برنامه‌ريزي يك رويداد را در نظر بگيريد. در صورت طراحي اين برنامه براي اجرا در خارج از شهر، چالش‌هاي آن بيشتر خواهد بود. سايت مربوط به دستور کار آنلاين پاسخي به چالش‌هاي طراحي به منظور اجراء منسجم برنامه‌هاست. اين سايت تا حدودي به عنوان حلقه اتصال تجارت الکترونيکي براي کمک به طراحان برنامه‌ها به منظور برقراري ارتباط با فروشندگان، هتل‌هاي ويژه، مراکز رسمي و ساير عوامل اصلي دخيل در رويداد به‌شمار مي‌آيد.

همان‌طوري که در اين سايت درج شده است، “دستور کار، يک کتابچه راهنماي تجارت با تجارت مربوط به تمامي مشاغل است و اطلاعات مهمي را درباره مکان و خدمات ارايه شده توسط طراحان برنامه براي سازماندهي و اجرای برنامه‌هاي رويدادهای ويژه، فراهم مي‌كند. دستور كار علاوه بر آن، خدماتِ مرجعِ رايگانِ طراحي شده براي کمک به برنامه‌ريزان شرکت‌ها به منظور طراحي برنامه‌هاي خود را به خوانندگان ارايه مي‌دهد. اين خدمات، براي برنامه‌ريزان رايگان است و منابع آنها هميشه مفيد خواهد بود”.

نمونه‌اي از همکاري نزديک به منظور طراحي برنامه در مديريت رويدادها را در حرفه هتلداري مي‌توان مشاهده كرد. مجموعه متنوعی از دست‌اندرکاران اين حرفه، خدماتي را توليد و ارايه مي‌کنند که به طراحان برنامه‌ها کمک مي‌کند تا مقدمات برنامه را تا جايي که ممکن است، به روش مؤثري تنظيم كنند. طراحان برنامه از همان آغاز فعاليت خود، از بين متخصصان حرفه روابط‌عمومی يا هتلداري و يا از هر دو حرفه انتخاب مي‌شدند. سازمان‌هاي طراحي‌كننده برنامه‌ها، حتي با وجود متخصصان، مجبور مي‌باشند، براي كسب اطلاعات مورد نياز درباره شهرهايي كه در آنها برنامه‌ها برگزار مي‌شوند، ولي اطلاعات زيادي درباره آنها ندارند، به کتابچه‌هاي راهنما متكي باشند.

سايت دستور كار آنلاين، ارايه‌كننده خدمات اينترنتي است که مي‌تواند به برنامه‌ريز کمک کند تا با اشخاصي که براي تنظيم امور مربوط به برنامه و خدمات‌رساني مطلوب و مفيد فعاليت می‌کنند، همراه شود. اين سايت، خدمات ارتباطاتي و پشتيباني مورد نياز براي شهرها و مکان‌هاي مهم برگزاري مراسم را ارايه مي‌دهد.

سايت مذكور شامل تبليغات به منظور جلب توجه نسبت به شهرهايي است که ممکن است براي حاضران و خانواده‌هاي آنها جذاب باشند. در اين سايت همواره يك کتاب‌فروشي وجود دارد. کاربر، خبرنامه الکترونيکي و تقويم برنامه‌ها را در آن خواهد يافت. اين بخش از سايت، به طراحان و برنامه‌ريزان کمک خواهد كرد تا با يکديگر ارتباط برقرار و تلاش‌هاي خود را هماهنگ کنند. همچنين اين سايت شامل مراجع و شماره تلفن‌هاي مربوط به برنامه ‌کاري آنهاست.

يکي از مفيدترين بخش‌هاي اين سايت، اطلاعات ويژه‌ ارايه شده در آن است. اين پنجره بر مبناي دسته‌بندي‌هاي متنوعي طراحي شده است که برنامه‌ريز- برنامه‌ريز ماهر- مي‌تواند رهنمودهاي مهمي از قبيل، خدمات مربوط به نوشيدني‌ها در نزديکي محل برنامه و فعاليت‌هاي گروهي را در آن دريافت کند. اين سايت شامل گزينه‌هاي جذابي از قبيل اطلاعات ويژه براي برگزاري برنامه‌ها در قايق‌هاي تفريحي و روش‌هايي براي انتخاب طراح گل مورد پسند، است.

نویسنده: رابرت ال. هيث

برچسب ها: AGENDA ONLINEدستور کار آنلاين
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟

    32 بازدید

  • روز جهانی آزادی مطبوعات

    81 بازدید

  • یک روز خوب در زمانه بد

    99 بازدید

  • دولت دیجیتال چه شکلی است؟

    83 بازدید

  • مسئوليت اجتماعی شركتی در سال 2023

    79 بازدید

  • هنر معناسازی موثر

    80 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت