دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با حضور جمعی از اساتید برجسته، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابط‌عمومی، هوش مصنوعی و تحولات نوین این عرصه، در تاریخ 23 خرداد 1403 توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در حال برگزاری است.

موضوعات کلیدی اجلاس

این اجلاس با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود و در آن به موضوعات مهمی همچون:

الگوی مدیریت توجه و جلب‌توجه در روابط‌عمومی: توسط آقای باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران
مدیریت چالش‌های جذب و نگهداشت استعدادها در روابط‌عمومی: توسط خانم عسل آغاز، عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر
نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات درون‌سازمانی: توسط آقای حسین امامی، مدرس هوش مصنوعی و عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی
تعامل انسانی در دنیای هوش مصنوعی: ضرورت حفظ اصالت در روابط‌عمومی: توسط خانم میکایا تورموند، استراتژیست روابط‌عمومی و مدرس دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی
روابط‌عمومی اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی: توسط آقای حمیدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت لایف‌وب
پاک‌نویس؛ خطایابی هوشمند، ابزاری نوین، دستیاری سریع: توسط آقای علیرضا الیادرانی، مدیر روابط‌عمومی پاک‌نویس

ادای احترام به شادروان دکتر عقیلی و تجلیل از پیشکسوتان

در این اجلاس از خدمات ارزنده دکتر برات‌الله صمدی‌راد، پیشکسوت گرامی و فرهیخته روابط‌عمومی، با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از روابط‌عمومی‌های اثرگذار در بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران

همزمان با برگزاری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی، بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران نیز برگزار می‌شود و از روابط‌عمومی‌های اثرگذار در این عرصه تقدیر خواهد شد.

رونمایی کتاب “انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی”

کتاب “انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” که مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با عنوان “هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات” است، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی رونمایی می‌شود. این کتاب شامل 14 مقاله از اساتید و پژوهشگران برجسته در حوزه روابط‌عمومی و هوش مصنوعی است که به بررسی ابعاد مختلف این موضوع می‌پردازد.

 انتشار ویژه‌نامه فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی

همچنین، فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع “رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات” منتشر کرده است. این شماره از فصلنامه به بررسی نقش روابط‌عمومی در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، و سایر تحولات مهمی می‌پردازد که در حال شکل‌دهی به دنیای امروز هستند.

در این اجلاس، از خدمات ارزنده دکتر برات‌الله صمدی‌راد، پیشکسوت گرامی و فرهیخته روابط‌عمومی، با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *