راهنمای جدید متا برای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی
متا برای کمک به بازاریابان برای آماده شدن برای فصل تعطیلات آینده، راهنمای جدیدی را برای ابزارهای تبلیغاتی مختلف اتوماسیون و هوش مصنوعی منتشر کرده است.
به گزارش شارا به نقل از socialmediatoday، این راهنمای 16 صفحهای تمام ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی متا از جمله مجموعه محصولات Advantage+ و عناصر جدید ایجاد هوش مصنوعی را که در پلتفرم جعبه ایمنی هوش مصنوعی خود توسعه میدهد، پوشش میدهد.
یک راهنمای مفید است که میتواند به شما کمک کند تا به این فکر کنید که چگونه ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند رویکرد تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام شما را بهینه کنند. شما میتوانید راهنمای کامل را از اینجا دانلود کنید ، اما در این پست، نگاهی به برخی از نکات کلیدی این راهنما خواهیم داشت:
– در ابتدا، این راهنما به چگونگی کمک ابزارهای هوش مصنوعی متا به برندها با آمار عملکرد کمپین تعطیلات سال گذشته میپردازد.
– این راهنما همچنین شامل یادداشتهایی در مورد نحوه استفاده افراد از برنامههای متا برای یافتن بهترین معاملات است و بر ارزش و پتانسیل گزینههای تبلیغاتی آن تأکید میکند.
– ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تبلیغکنندگان در سالهای اخیر پیشرفت زیادی کردهاند، عمدتاً در نتیجه افزایش تمرکز پس از بهروزرسانی iOS 14 اپل، که تأثیر زیادی بر نتایج متا داشت و اکنون، با توجه بیشتر به هوش مصنوعی مولد، مجموعه پیشنهادات اتوماسیون متا در حال گسترش است
– عناصر اتوماسیون خلاقانه آن به ویژه جالب هستند، به طوری که متا مجموعه ای از گزینههای جدید را توسعه میدهد که میتواند پس زمینه برای تصاویر ایجاد کند، تبلیغات را بر اساس پارامترهای انتخابی قالب بندی کند و غیره.
– خیلی زود، میتوانید کل فرآیند ایجاد کمپین، از خلاقیت گرفته تا هدفیابی را خودکار کنید، و راهنما مروری بر چگونگی توسعه هر عنصر و نحوه استفاده از جنبههای مختلف اتوماسیون در فرآیند خود ارائه میدهد.
– این راهنما همچنین حاوی نکاتی در مورد ساختار حساب تبلیغاتی مؤثر، پیامرسانی برای کسبوکار، Conversions API و موارد دیگر است.
– همچنین یک نمای کلی از نحوه برنامه ریزی کمپینهای تعطیلات برای حداکثر تأثیر وجود دارد.
این یک مرور کلی خوب از ابزارهای هوش مصنوعی متا برای بازاریابان است و اینکه چگونه میتوانید از ابزارهای + مزیت آن در کمپینهای خود بهترین استفاده را ببرید.
در اینجا چند نکته کلیدی از پست آورده شده است:
– متا راهنمای جدیدی را برای بازاریابان منتشر کرده است که نحوه استفاده از هوش مصنوعی در کمپینهای تبلیغاتی تعطیلات را توضیح میدهد.
– این راهنما شامل اطلاعات در مورد ابزارهای مختلف هوش مصنوعی متا از جمله مجموعه محصولات Advantage+ و عناصر جدید ایجاد هوش مصنوعی است.
– متا همچنین وبینارهای آموزشی را برای کمک به بازاریابان در استفاده از هوش مصنوعی در کمپینهای خود ارائه میدهد.
نویسنده: اندروهاچینسون
منبع: socialmediatoday
دیدگاهتان را بنویسید