جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

رسانه های خبری در سال 2022: گزارش اخبار ديجيتال موسسه رويترز

24 دی 1400
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
ارتباطات ، مقالات
193 بازدید

دانلود گزارش کامل: رسانه‌های خبری در سال 2022

سال 2022 سال تثبيت صنعت خبري خواهد بود كه به دليل بحران كوويد-19 مختل شده و رفتار و فناوري مخاطبان را تغيير داده است.

گزارش خبري ديجيتال موسسه رويترز، داستان آينده صنعت خبر را از خط مقدم روايت مي كند. مدل‌هاي كسب‌وكار، استراتژي‌هاي مخاطب، شيوه روزنامه‌نگاري، مقررات و فناوري‌هاي آينده را پوشش مي‌دهد.

گزارش سالانه نيك نيومن، محقق ارشد موسسه رويترز، بر اساس ديدگاه 250 رهبر صنعت خبر از 52 بازار است. خواندن آن براي هر كسي كه در رسانه كار مي كند ضروري است.

سال 2022 قرار است سال تحكيم صنعت خبر باشد. روزنامه‌نگاران و مخاطبان از برنامه‌هاي خبري بي‌امان، همراه با بحث‌هاي قطبي سياسي، هويتي و فرهنگي مي‌سوزند.

در بسياري از نقاط جهان در طول سال 2021 مخاطبان به دليل اين عوامل كاهش يافته اند. چالش كليدي امسال اين است كه رسانه‌هاي خبري دوباره درگير شوند و همچنين روابط عميق تري با مصرف كنندگان معمولي اخبار ايجاد كنند.

سه چهارم (75٪) از پاسخ دهندگان مي گويند كه در مورد چشم انداز شركت خود براي سال 2022 اطمينان دارند، اگرچه تعداد كمتري (60٪) در مورد آينده روزنامه نگاري همين را مي گويند.

ناشران مي گويند كه به طور متوسط، سه يا چهار جريان درآمد متفاوت در سال 2022 مهم خواهد بود.

تقريباً از هر ده نفر سه نفر (29٪) انتظار دارند درآمد قابل توجهي از پلتفرم‌هاي فناوري براي صدور مجوز محتوا يا نوآوري به دست آورند و 15٪ به دنبال صندوق‌ها و بنيادهاي بشردوستانه هستند. ديگران اميدوارند كسب و كارها، رويدادهايي را كه در طول بحران COVID-19 متوقف شده اند، از سر بگيرند.

نگراني‌هاي اصلي مربوط به قطبي شدن جوامع، حملات به روزنامه نگاران و مطبوعات آزاد، و پايداري مالي نشريات محلي است.

ناشران بيشتري قصد دارند در سال جاري استراتژي‌هاي اشتراك يا عضويت را پيش ببرند، با اكثريت شركت كنندگان در نظرسنجي (79٪) اين يكي از مهمترين اولويت‌هاي درآمدي آنها خواهد بود، قبل از تبليغات نمايشي و بومي.

در همان زمان، بسياري از پاسخ‌دهندگان (47%) نگران هستند كه مدل‌هاي اشتراك ممكن است روزنامه‌نگاري را به سمت ارائه خدمات فوق‌العاده به مخاطبان تحصيل‌كرده‌تر سوق دهد و ديگران را پشت سر بگذارد.

صنعت خبر، دقيقاً مانند صنعت روابط عمومي، تشخيص مي‌دهد كه بايد سخت‌تر تلاش كند تا مردمي را كه به آنها خدمت مي‌كند نمايندگي كند.

مسائل مربوط به نسل يك موضوع كليدي است. در اتاق‌هاي خبر جستجوي دروني زيادي براي پرداختن به تنوع و گنجاندن، به ويژه در مورد گزارش در مورد موضوعاتي مانند تغييرات آب و هوا و سلامت روان وجود دارد.

سخت‌تر شدن قوانين حفظ حريم خصوصي مربوط به داده‌هاي شخص اول و شخص ثالث، همراه با نگراني در مورد اطلاعات نادرست، درآمد را به برندهاي مورد اعتماد بازمي‌گرداند.

مقررات كمك مي كند تا اتحاديه اروپا و دولت‌هاي ملي بر پلتفرم‌ها و شركت‌هاي فناوري بزرگ كنترل داشته باشند. با اين حال، اين يك شمشير دو لبه است. سازمان‌هاي خبري همچنين در حال بررسي فناوري‌هاي نسل بعدي مانند هوش مصنوعي، ارزهاي رمزنگاري‌شده و متاورس براي سرگرمي و اطلاع‌رساني هستند.

برچسب ها: اخباراخبار ديجيتالخبرديجيتالرسانه های خبریرسانه های خبری در سال 2022روزنامه نگارانرويترزصنعت خبري
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • روز جهانی آزادی مطبوعات

    28 بازدید

  • یک روز خوب در زمانه بد

    43 بازدید

  • دولت دیجیتال چه شکلی است؟

    39 بازدید

  • مسئوليت اجتماعی شركتی در سال 2023

    33 بازدید

  • هنر معناسازی موثر

    57 بازدید

  • بی‌عملی «روابط‌عمومی هوایی»

    40 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت