جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران – 1402
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • سمینارها و همایش‌های تخصصی
      • نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
      • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
      • همایش ملی زن و روابط عمومی
      • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
      • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
      • تاریخ روابط‌عمومی
      • استانداردهای روابط‌عمومی
      • روابط‌عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی
      • پیشکسوتان روابط‌عمومی
      • نظرسنجی روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات، تجارت و کسب‌وکار
      • ای اس جی – ESG
      • تبلیغات و بازاریابی
        • بانکداری
    • Iran pr news
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

رسانه های خبری در سال 2022: گزارش اخبار ديجيتال موسسه رويترز

دانلود گزارش کامل: رسانه‌های خبری در سال 2022

سال 2022 سال تثبيت صنعت خبري خواهد بود كه به دليل بحران كوويد-19 مختل شده و رفتار و فناوري مخاطبان را تغيير داده است.

گزارش خبري ديجيتال موسسه رويترز، داستان آينده صنعت خبر را از خط مقدم روايت مي كند. مدل‌هاي كسب‌وكار، استراتژي‌هاي مخاطب، شيوه روزنامه‌نگاري، مقررات و فناوري‌هاي آينده را پوشش مي‌دهد.

گزارش سالانه نيك نيومن، محقق ارشد موسسه رويترز، بر اساس ديدگاه 250 رهبر صنعت خبر از 52 بازار است. خواندن آن براي هر كسي كه در رسانه كار مي كند ضروري است.

سال 2022 قرار است سال تحكيم صنعت خبر باشد. روزنامه‌نگاران و مخاطبان از برنامه‌هاي خبري بي‌امان، همراه با بحث‌هاي قطبي سياسي، هويتي و فرهنگي مي‌سوزند.

در بسياري از نقاط جهان در طول سال 2021 مخاطبان به دليل اين عوامل كاهش يافته اند. چالش كليدي امسال اين است كه رسانه‌هاي خبري دوباره درگير شوند و همچنين روابط عميق تري با مصرف كنندگان معمولي اخبار ايجاد كنند.

سه چهارم (75٪) از پاسخ دهندگان مي گويند كه در مورد چشم انداز شركت خود براي سال 2022 اطمينان دارند، اگرچه تعداد كمتري (60٪) در مورد آينده روزنامه نگاري همين را مي گويند.

ناشران مي گويند كه به طور متوسط، سه يا چهار جريان درآمد متفاوت در سال 2022 مهم خواهد بود.

تقريباً از هر ده نفر سه نفر (29٪) انتظار دارند درآمد قابل توجهي از پلتفرم‌هاي فناوري براي صدور مجوز محتوا يا نوآوري به دست آورند و 15٪ به دنبال صندوق‌ها و بنيادهاي بشردوستانه هستند. ديگران اميدوارند كسب و كارها، رويدادهايي را كه در طول بحران COVID-19 متوقف شده اند، از سر بگيرند.

نگراني‌هاي اصلي مربوط به قطبي شدن جوامع، حملات به روزنامه نگاران و مطبوعات آزاد، و پايداري مالي نشريات محلي است.

ناشران بيشتري قصد دارند در سال جاري استراتژي‌هاي اشتراك يا عضويت را پيش ببرند، با اكثريت شركت كنندگان در نظرسنجي (79٪) اين يكي از مهمترين اولويت‌هاي درآمدي آنها خواهد بود، قبل از تبليغات نمايشي و بومي.

در همان زمان، بسياري از پاسخ‌دهندگان (47%) نگران هستند كه مدل‌هاي اشتراك ممكن است روزنامه‌نگاري را به سمت ارائه خدمات فوق‌العاده به مخاطبان تحصيل‌كرده‌تر سوق دهد و ديگران را پشت سر بگذارد.

صنعت خبر، دقيقاً مانند صنعت روابط عمومي، تشخيص مي‌دهد كه بايد سخت‌تر تلاش كند تا مردمي را كه به آنها خدمت مي‌كند نمايندگي كند.

مسائل مربوط به نسل يك موضوع كليدي است. در اتاق‌هاي خبر جستجوي دروني زيادي براي پرداختن به تنوع و گنجاندن، به ويژه در مورد گزارش در مورد موضوعاتي مانند تغييرات آب و هوا و سلامت روان وجود دارد.

سخت‌تر شدن قوانين حفظ حريم خصوصي مربوط به داده‌هاي شخص اول و شخص ثالث، همراه با نگراني در مورد اطلاعات نادرست، درآمد را به برندهاي مورد اعتماد بازمي‌گرداند.

مقررات كمك مي كند تا اتحاديه اروپا و دولت‌هاي ملي بر پلتفرم‌ها و شركت‌هاي فناوري بزرگ كنترل داشته باشند. با اين حال، اين يك شمشير دو لبه است. سازمان‌هاي خبري همچنين در حال بررسي فناوري‌هاي نسل بعدي مانند هوش مصنوعي، ارزهاي رمزنگاري‌شده و متاورس براي سرگرمي و اطلاع‌رساني هستند.

برچسب ها: اخباراخبار ديجيتالخبرديجيتالرسانه های خبریرسانه های خبری در سال 2022روزنامه نگارانرويترزصنعت خبري
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • روابط‌عمومی

    9 بازدید

  • آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت

    14 بازدید

  • راهنمای جدید متا برای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی

    18 بازدید

  • گزارش سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

    100 بازدید

  • دعوت از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سراسر کشور برای شرکت در نخستین نظرسنجی «بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران»

    58 بازدید

  • رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: نقش حیاتی روابط‌عمومی در ترغیب مردم به استفاده مسئولانه از آب جدی گرفته شود

    75 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت