جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

رهاورد سفر ترکیه

2 تیر 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
تور علمی آموزشی مالزی ، فعالیت‌ها و دستاوردها
164 بازدید

در شهریور ماه سال 1383 یک هیات از موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌جهت دیدار با خانم جیدا آیدده مدیر عامل کمپانی گلوبال تانیتیم و عضو هیات مدیره انجمن جهانی روابط‌عمومی‌عازم ترکیه شدند.

آن چه در پی می‌آید دستاوردهای این سفر است:

امضاء یادداشت تفاهم‌نامه

یکی از مهمترین رهاوردهای این سفر امضاء یادداشت تفاهم‌نامه بین موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌و کمپانی گلوبال تانیتیم بوده است. گفتنی است شرکت مذکور در حال حاضر در عرصه روابط‌عمومی‌کشورهای ترکیه و انگلیس مشغول فعالیت می‌باشد.

مفاد تفاهم‌نامه:
– برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی
– برگزاری کارگاه‌های بین المللی روابط‌عمومی
– برگزاری تورهای علمی
– برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی
– تهیه و تدوین نرم افزارهای روابط‌عمومی
– همکاری مشترک در زمینه تبلیغات و بازاریابی
– همکاری در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی
– ارایه خدمات مشاوره ای به سازمان‌ها و شرکت‌های روابط‌عمومی‌در رقابت‌های بین المللی روابط‌عمومی
– همکاری و جلب مشارکت متخصصان روابط‌عمومی‌جهت عضویت در ایپرا

مسلما تحقق و اجرای مفادهای این تفاهم‌نامه در عرصه روابط‌عمومی‌سنتی ایران و فراهم نمودن شرایط مناسب برای گذر از وضعیت و فضای فعلی به شرایط و موقعیت علمی‌و سازوکارهای جدید روابط‌عمومی‌بین المللی، امری مهم و کاری جدی است که چارچوب و محتوای مفاد این تفاهم‌نامه بیانگر این نیاز اساسی و خلا موجود در روابط‌عمومی‌ایران می‌باشد.

بازدید از دپارتمان روابط‌عمومی

دانشگاه ارتباطات هفت تپه یک دانشگاه خصوصی است که دارای 10 هزار دانشجو می‌باشد و دانشجویان این دانشگاه جهت ثبت نام می‌توانند از دو روش حضوری و الکترونیکی بهره گیرند.

سیستم آموزشی این دانشکده به صورتی است که دانشجویان، دو سال اول را به آموختن مباحث تئوری، و دو سال آخر را به آموزش عملی می‌پردازند.

همچنین دانشجویان روابط‌عمومی‌نشریه ای به نام «PRP» منتشر می‌کنند که تاکنون 4 شماره از این نشریه منتشر شده و سه شماره نخست به زبان ترکی و شماره چهارم به زیان انگلیسی است.

در دپارتمان روابط‌عمومی، 15 دانشجو فوق لیسانس روابط‌عمومی‌مشغول تحصیل هستند. در ضمن افرادی می‌توانند در این دپارتمان به تدریس بپردازند که حداقل دارای مدرک دکترا باشند و یا این که دارای تجارب کافی در زمینه تخصص روابط‌عمومی‌باشند.

در حال حاضر علاوه بر دانشگاه استانبول، دانشگاه‌های مرمره، ازمیر، آنکارا و اسکی شهیر دارای دوره دکترای روابط‌عمومی‌می‌باشند. همچنین در ادامه، از دفتر روابط‌عمومی‌دانشگاه ارتباطات هفت تپه نیز بازدیدی به عمل آمد که در ملاقات با مدیر و کارکنان روابط‌عمومی‌این دفتر به گفت و گو پیرامون فعالیت‌های روابط‌عمومی‌دانشگاه پرداخته شد و از نزدیک با فعالیت‌های روابط‌عمومی‌آشنا شدیم.

برگزاری دو سمینار در استانبول

یکی از این سمینارها با موضوع «شکل دهی آینده تحقیقات ارتباطات در اروپا» است که هفده آوریل در استانبول برگزار می‌شود و دیگری اولین رقابت بین المللی برای نوشتن مقاله در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در بین دانشجویان روابط‌عمومی‌و ارتباطات است که محل برگزاری آن نیز استانبول می‌باشد.

همچنین جشن پنجاهمین سال تاسیس ایپرا از دیگر برنامه‌هایی است که با رهبری جیدا آیدده عضو هیات مدیره انجمن بین المللی روابط‌عمومی‌در استانبول برگزار می‌شود.

بازار اشتغال کارگزاران روابط‌عمومی

در بخش آناتولی و اروپایی نشین استانبول با تاسیس و راه اندازی شرکت‌های خصوصی، بازار اشتغال کارگزاران روابط‌عمومی‌هم داغ شده است. در واقع این شرکت‌ها برای کسب انتفاع و درآمد بیشتر اقدام به راه اندازی واحدهای روابط‌عمومی‌کرده اند که با این اقدام عرصه کار فارغ التحصیلان رشته روابط‌عمومی‌نیز گسترده تر شده است.

عضویت در ایپرا

از دیگر دستاوردهای این سفر را می‌توان به فراهم نمودن شرایط برای عضویت کارگزاران روابط‌عمومی‌در ایپرا اشاره کرد که موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌توانسته است با استفاده از نمایندگی شرکت گلوبال تانیتیم شرایط ضمنی را برای عضویت کارگزاران روابط‌عمومی‌در ایپرا را با تخفیف ویژه فراهم کند.

برگزاری اولین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی‌در ایران

از دیگر دستاوردهای این سفر را می‌توان برگزاری اولین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی‌در ایران ذکر کرد و قرار شد تعدادی از متخصصان تراز اول روابط‌عمومی‌و همچنین رییس انجمن بین المللی روابط‌عمومی‌به عنوان مدرس و سخنران در این دوره شرکت کنند.

موضوعات کنفرانس

ارتباطات و مدیریت بحران، مدیریت شهرت، مدیریت مبارزات روابط‌عمومی، آموزش تحقیق و پژوهش در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی‌الکترونیک و آموزش نحوه شرکت در رقابت‌های جوایز طلایی انجمن بین المللی.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 آذر ماه 1383

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    99 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    33 بازدید

  • شارا

    14 بازدید

  • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

    74 بازدید

  • کتاب «روابط‌عمومی و تحول دیجیتال» منتشر شد

    59 بازدید

  • مولتی مدیای نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران منتشر شد

    18 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت