جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

روابط‌عمومی دولتی

كتاب روابط ‏عمومي دولتي بر حرفه روابط ‏عمومي در دولت و توسعه و اهميت تاريخي آن در ايران متمركز است. عوامل مؤثر در رشد آن و عناصر تشكيل‌دهنده‌اش مورد بحث قرار مي‌گيرد؛ عوامل عمومي كه سبب تقويت حرفه روابط ‏عمومي در دولت مي‌شود، در نظر گرفته مي‌شود.

در واقع، كتاب استدلال مي‌كند كه هر مدنيت و دولتي اگر قرار است شكل بگيرد و استمرار يابد، ملزم است كه از همان ابتدا «روابط ‏عمومي» را معمول سازد. اگر بخواهيم روابط ‏عمومي مؤثر و كارآمد باشد، بايد در محدوده محيطي خودش اجرا گردد.

به علاوه، هر تماسي كه با ملل خارج از خود دارد، به خصوص كشورهايي كه ارتباط بيشتري وجود دارد، تاثيرگذار است. سير سريع جهاني شدن نيز بر حرفه روابط‏ عمومي دولتي بسيار مؤثر است. مطمئنا با سير سريع جهاني شدن و شبكه‎اي شدن ارتباطات، حرفه روابط‏ عمومي به ميزان فزاينده‌اي، دشوار و هيجان‌انگيز مي‌شود.

روابط‌عمومي دولتي كه از قبل به تاييديه و تكذيبيه و امور بديهي غيرضرور مشغول بود اينك بايد هم خود را بر توضيح كامل سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت به طور كامل، برانگيختن علاقه و افكار عمومي براي حصول تغييراتي منطبق با مقتضيات و نيازهاي دولت و ايجاد وحدت ملي در برابر تحريم‌ها و هرگونه تعرض احتمالي به تماميت ارضي كشور تمركز بخشد.

اين كتاب با سبك صريح و صادقانه و ارايه راهنمايي‌هاي كاربردي و علمي، ضمن ارايه تصويري نسبتا كامل از تاريخ روابط‌عمومي كشور و بررسي وظايف و ساختارهاي روابط‌عمومي در دوره‌هاي مختلف، به برداشت و درك شاغلان روابط‌عمومي از روابط‌عمومي دولتي كمك مي‌كند و مطالب كاربردي مهمي براي بهبود تفاهم بين سازمان‌هاي دولتي و مردم فراهم مي‌آورد.

انتشارات كارگزار روابط‌عمومي با مبادرت به نشر اين كتاب ارزشمند، چارچوبي براي تفكر و عمل حول مسايل و موضوعاتي كه بين موسسات دولتي و مردم وجود دارد، فراهم مي‌آورد. اين كتاب زمينه را براي بحث سازنده و تفاهم هدفمندتر درباره عملكرد روابط‌عمومي در دولت آماده مي‌سازد.

اين كتاب براي همه طبقات اجتماعي، اعم از دولتمردان يا كاركنان دولت، رهبران صنايع، انديشمندان، متخصصان يا استادان و دانشجويان در مراحل عاليه تحصيلي و شاغلان روابط‌عمومي، بازاريابي و تبليغات بسيار ارزشمند خواهد بود. اين كتاب راهنمايي‌هاي بسيار ارزشمندي جهت ايجاد پيوندي محكم بين موسسات دولتي و مردم ارايه مي‌دهد.

در صحنه روابط‌عمومي جهاني ضرورت دارد دست اندركاران ديپلماسي كشور، نمايندگان و هيات‌هاي متعدد تجاري و سياسي و علمي براي حسن شهرت و نام نيك ايران در خارج از كشور تلاش كنند و اين كتاب به آنها كمك مي‌كند در بهبود تصوير كشور مشاركت و تاثير مطلوب داشته باشند.

در پايان مراتب سپاس و امتنان خود را از پروفسور حمدان و همه كساني كه ما را در به ثمر رساندن اين مجموعه ياري رساندند و بر اعتبار و غناي محتواي علمي كتاب افزودند ابراز مي‌نماييم.

اميد است كه انتشار اين كتاب ارزشمند در پيشبرد فن، علم و حرفه روابط‌عمومي، حرفه‌اي‌گرايي و معيارهاي آن به سوي مرزهاي برتر و ممتاز در ايران عزيز و ساير كشورها، براي هر دو بخش عمومي و خصوصي بويژه مردم، گام‌هاي متمايز و ارزشمندي بردارد.

نگارندگان اميد دارند مطالب اين كتاب دو جلدي كه براي نخستين بار در كشور عزيز ما ايران منتشر مي‌شود براي همه شاغلان روابط ‏عمومي و ساير علاقه‌مندان مفيد و سودمند باشد.

لینک خرید كتاب: روابط عمومي دولتي (دوجلدي)

مرکز پخش:

09121938419 – 66570194(021) – 66943670 (021)

برچسب ها: روابط‌عمومی دولتیکتاب روابط‌عمومی دولتی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    47 بازدید

  • فنون خبرنویسی و اطلاع‌ رسانی در صنعت برق منتشر شد

    43 بازدید

  • در یک پژوهش ارایه شد: چالش‌های ارتباطی بین رسانه‌های جمعی و روابط‌عمومی سازمان‌ها

    51 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    71 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    73 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    84 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت