رونمایی از سه کتاب ارزشمند و آغاز بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در آیین افتتاحیه بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، سه کتاب ارزشمند روابط‌عمومی رونمایی می‌شوند.

به گزارش شارا به نقل از کمیته روابط‌عمومی کنفرانس، کتاب «شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: استراتژی‌های نوین برقراری ارتباط» بکوشش حسن بشیر، همراه با «راهنمای سفارشی‌سازی در روابط‌عمومی»تالیف مهدی باقریان معرفی می‌شوند. همچنین، کتاب «تشریفات اینترنتی» (آداب اجتماعی استفاده از ابزارهای دیجیتال) که به تالیف و ترجمه دکتر عادل میرشاهی و ویکتوریا ترک است، در این مراسم رونمایی می‌گردد.

همزمان با برگزاری کنفرانس، چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران با هدف تقدیر از خدمات و دستاوردهای مدیران و کارشناسان روابط ‌عمومی‌ برگزار می‌شود. این جشنواره با تمرکز بر شناسایی بهترین عملکردها، الگوسازی و تقویت حرفه‌ای‌گری، بستری را برای تبادل تجربیات و ارتقای سطح عملکرد در حوزه روابط‌عمومی به ارمغان می‌آورد.

همچنین در کنار سخنرانی‌های تخصصی، کارگاه آموزشی ویژه‌ای برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در آن با مهارت‌ها و دانش لازم برای اجرای موفق استراتژی‌های روابط‌عمومی شخصی‌سازی‌شده آشنا می‌شوند.

بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، که 8 اسفند ۱۴۰۳ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد، با موضوع «شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: کلید ارتباط مؤثر در دنیای هوش مصنوعی»، به بررسی ابعاد مختلف شخصی‌سازی در روابط‌عمومی و ارائه راهکارهای نوین برای ایجاد ارتباطات موثرتر می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *