رونمایی از چهار اثر تازه در آیین افتتاحیه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

 شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که ۷ آبان ماه برگزار می‌شود، از چهار اثر تازه در حوزه نظری و آموزشی روابط‌عمومی رونمایی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، در این مراسم، کتاب «استانداردهای انتشارات» تألیف مهدی باقریان و زهرا بابابازادگان که به‌عنوان نخستین منبع برای ارزیابی و ارتقای کیفیت انتشارات روابط عمومی تدوین شد، معرفی می‌شود.

همچنین، کتاب «مبانی روابط‌عمومی B2B؛ ایجاد اعتبار، افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار در عصر دیجیتال» نوشته عادل میرشاهی به بررسی نقش روابط‌عمومی در میان‌سازمانی می‌پردازد.

کتاب «راهنمای‌ عملی روابط‌عمومی دیجیتال» اثر دنی واتموف با ترجمه احمدرضا میرزایی و فرزانه شریفی، به‌عنوان منبعی کاربردی برای فعالان رسانه‌های و مدیران ارتباطات و روابط عمومی معرفی خواهد شد.

در بخش دیگری از این آیین، از کتاب «کاراگاه روابط‌عمومی» نوشته کورتیس اسپرر با ترجمه حنانه باقریان و هستی باقریان رونمایی می‌شود. اثری خلاقانه که به‌عنوان اولین کتاب آموزشی روابط‌عمومی برای بچه‌ها منتشر می‌گردد.

هدف از این رونمایی‌ها، تقویت روابط علمی علمی، ترویج استانداردهای بومی و گسترش ادبیات پژوهشی در این حوزه است.

گفتنی است جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی هر ساله به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف قدردانی از دستاوردهای برجسته در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، ارتقای استانداردهای حرفه‌ای انتشارات و ترویج نوآوری در صنعت روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *