رییس انجمن متخصصان روابطعمومی: در ایران روابطعمومی به صنعت تبلیغات روسای سازمانها و شرکتها تبدیل شده
اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومیایران با همت موسسه کارگزار روابطعمومیو همکاری انجمن متخصصان روابطعمومی، در مرکز همایشهای بینالمللی المپیک برگزار شد.
به گزارش شارا، در آئین افتتاحیه این رخداد، مهدی باقریان طی سخنانی گفت: جایگاه روابطعمومیبه سه عامل کلیدی بستگی دارد اول اینکه روابطعمومیدر چه سیستمیفعالیت میکند و موضوع دوم نگرش مدیران ارشد سازمانها نسبت به روابطعمومیچگونه است و عامل سوم به مهارتهای متخصصان روابطعمومی ارتباط دارد.
رییس انجمن متخصصان روابطعمومیافزود: در ایران روابطعمومیبه صنعت تبلیغات روسای سازمانها و شرکتها تبدیل شده و این موضوع هنرهشتم را از جایگاه واقعی خود دور ساخته و متاسفانه روابطعمومیبه معنای هر آن چیزی است که مدیران اجرایی مایل هستند معنا کنند.
مدیرعامل موسسه کارگزار روابطعمومیدر ادامه تصریح کرد: به نظر میرسد دیگر کافی نیست فقط سوال شود که چگونه میتوانیم سازمان را به مردم معرفی کنیم بی آن که به جایگاه و ارزش روابطعمومیو کارشناسان آن توجه داشته باشیم.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابطعمومی ایران»
71 بازدید
-
فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
73 بازدید
-
گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
171 بازدید
-
نخستین «اجلاس ملی مدیران روابطعمومی» برگزار میشود
84 بازدید
-
شارا
34 بازدید
-
نوزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی برگزار شد
121 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید