اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی ایران با همت موسسه کارگزار روابطعمومی و همکاری انجمن متخصصان روابطعمومی، در مرکز همایش های بینالمللی المپیک برگزار شد.
به گزارش شارا، در آئین افتتاحیه این رخداد، مهدی باقریان طی سخنانی گفت: جایگاه روابطعمومی به سه عامل کلیدی بستگی دارد اول اینکه روابطعمومی در چه سیستمی فعالیت می کند و موضوع دوم نگرش مدیران ارشد سازمانها نسبت به روابطعمومی چگونه است و عامل سوم به مهارت های متخصصان روابطعمومی ارتباط دارد.
رییس انجمن متخصصان روابطعمومی افزود: در ایران روابطعمومی به صنعت تبلیغات روسای سازمان ها و شرکت ها تبدیل شده و این موضوع هنرهشتم را از جایگاه واقعی خود دور ساخته و متاسفانه روابطعمومی به معنای هر آن چیزی است که مدیران اجرایی مایل هستند معنا کنند.
مدیرعامل موسسه کارگزار روابطعمومی در ادامه تصریح کرد: به نظر می رسد دیگر کافی نیست فقط سوال شود که چگونه می توانیم سازمان را به مردم معرفی کنیم بی آن که به جایگاه و ارزش روابطعمومی و کارشناسان آن توجه داشته باشیم.