رییس انجمن متخصصان روابطعمومی: در ایران روابطعمومی به صنعت تبلیغات روسای سازمانها و شرکتها تبدیل شده
اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومیایران با همت موسسه کارگزار روابطعمومیو همکاری انجمن متخصصان روابطعمومی، در مرکز همایشهای بینالمللی المپیک برگزار شد.
به گزارش شارا، در آئین افتتاحیه این رخداد، مهدی باقریان طی سخنانی گفت: جایگاه روابطعمومیبه سه عامل کلیدی بستگی دارد اول اینکه روابطعمومیدر چه سیستمیفعالیت میکند و موضوع دوم نگرش مدیران ارشد سازمانها نسبت به روابطعمومیچگونه است و عامل سوم به مهارتهای متخصصان روابطعمومی ارتباط دارد.
رییس انجمن متخصصان روابطعمومیافزود: در ایران روابطعمومیبه صنعت تبلیغات روسای سازمانها و شرکتها تبدیل شده و این موضوع هنرهشتم را از جایگاه واقعی خود دور ساخته و متاسفانه روابطعمومیبه معنای هر آن چیزی است که مدیران اجرایی مایل هستند معنا کنند.
مدیرعامل موسسه کارگزار روابطعمومیدر ادامه تصریح کرد: به نظر میرسد دیگر کافی نیست فقط سوال شود که چگونه میتوانیم سازمان را به مردم معرفی کنیم بی آن که به جایگاه و ارزش روابطعمومیو کارشناسان آن توجه داشته باشیم.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
22 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
81 بازدید
-
کارگاه آموزشی و کاربردی “کاربردهای هوش مصنوعی در روابطعمومی” برگزار شد
77 بازدید
-
خلاصه یافتههای نخستین نظرسنجی بررسی «وضعیت هوش مصنوعی در روابطعمومی ایران» منتشر شد
79 بازدید
-
تنديس دكتر نطقی، بنيانگذار روابطعمومی ايران رونمايی شد
79 بازدید
-
فصلنامه جدید “کارگزار روابطعمومی”: پرونده ویژه هوش مصنوعی در روابطعمومی
44 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید