سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود

سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود.

به گزارش شارا، این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط‌عمومی، آموزش‌های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط‌عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، گاه‌نویسی تاریخ روابط‌عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط‌عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جمله‌های کلیدی و راهگشای آن و ده‌ها محتوای ارزشمند دیگر است.

این سالنامه که در طی 10 سال گذشته برای شاغلان روابط‌عمومی به عنوان یک دایرة‌المعارف شناخته می‌شود دارای بخش‌های مختلف زیر است:

– روزنگار روابط‌عمومی ایران
– روابط‌عمومی ایران از نگاه صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان

– آشنایی با فرصت‌های هوش مصنوعی مولد برای روابط‌عمومی‌ها
– آشنایی با رویدادهای مهم روابط‌عمومی
– چکیده‌ای از مهم‌ترین اندیشه‌های تاثیرگذار در حوزه‌های روابط‌عمومی و هوش مصنوعی مولد
– ثبت نشان‌های افتخار حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات در «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران»
– معرفی تازه‌های نشر
– مطالب آموزشی و کاربردی
– برش‌هایی از فنون کاربردی روابط‌عمومی
– مروری بر مهم‌ترین رویدادهای سال روابط‌عمومی

دهمین شماره سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی نفیس به صورت کاملا تخصصی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.

از همه مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی دعوت می‌کنیم تا در انتشار «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران» مشارکت کنند. این سالنامه یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است و به ثبت رویدادهای روابط‌عمومی ایران کمک می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *