شماره جدید فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” منتشر شد

شماره پنجاه‌وششم فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» در 64 صفحه رنگی منتشر شد.

به گزارش شارا، “بازتعریف روابط‌عمومی و نقش آن در مدیریت بحران کووید-19ً”، عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است.

در بخشی از سرمقاله آمده است: “یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات در واکنش به هر رویداد سلامت عمومی، اشتراک‌گذاری دانسته‌‎ها، مجهولات و اقدامات صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‎ نجات جان شهروندان و کمینه‎‌سازی اثرات سوء هر رویداد است.


روابط‌عمومی یکی از راه‌کارهای موثر برای جلوگیری از اینفودمیک (حجم زیاد اطلاعات راجع به یک مسئله که شناسایی راه‌کار مناسب را دشوار می‌کند) است، موجب اعتماد مردم به اقدامات و واکنش‌های دولت می‎‌شود و احتمال پیروی مردم از توصیه‌‎های بهداشتی را افزایش می‌‏دهد. این رویکرد، شایعه‎‌ها و سوءتفاهم‌هایی که موجب تضعیف واکنش‌‎ها و شیوع بیشتر بیماری می‌شوند را کاهش می‏‎‌دهد.”

در بخش مقالات این مطالب به چشم می خورد:

– مدیریت و ارتباطات بحران
– نفوذ و تاثیرگذاری رسانه ها در دوران همه گیری کووید-19
– پیامدهای همه گیری کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ها
– توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
– پیش به سوی عصر جدید دورکاری
– رروابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک
– نقش روابط‌عمومی و ریسک در شرایط پس از حادثه کاترنیا
– حاکمیت چابک و انطباف پذیر در واکنش به بحران

مطالب این بخش، به آخرین دستاوردهای حوزه “روابط‌عمومی و کرونا” از منابع معتبر اختصاص دارد.

بخش “رویدادها”، به معرفی “کنفرانس روابط‌عمومی ایران”، هیجدهمین “برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران”،اولین “جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا” و خلاصه “سخنرانی‌های هفدهمین ‌کنفرانس ‌بین‌المللی ‌روابط‌عمومی ‌ایران” پرداخته است.

فصلنامه «کارگزار روابط‌عمومی» به صاحب امتیازی و سردبیری مهدی باقریان به صورت فصلی منتشر می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *