جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران

1. کلیات
جایزه دكتر حمید نطقی، که از این پس در این شیوه‌نامه جایزه نطقی نامیده می‌شود، یک جایزه علمی‌است که در سه سطح بین‌المللی، ملی و تندیس به منظور تقدیر از خدمات و تلاش‌های علمی، تحقیقاتی، حرفه‌ای و نوآورانه افراد موثر در توسعه و اعتلای روابط‌عمومی‌و ارتباطات اعطا می‌شود.

2. اهداف جایزه
1.2. زنده نگه داشتن نام و تجليل از مقام استاد شادروان دکتر حمید نطقی و الگوسازی تلاش‌ها و شخصیت ارزنده ایشان
2.2. تشویق استادان، مدیران و كارشناسان به مشارکت هر چه بیشتر در تولید و نشر دانش روابط‌عمومی‌و توسعه نگرش تخصصی و علمی‌نسبت به آن
3.2. آشناسازی جامعه روابط‌عمومی‌با نقش و تلاش استادان، مدیران و كارشناسان برجسته این حوزه
4.2. کمک به بهبود درک عمومی‌از فعالیت‌های روابط‌عمومی‌و تقویت اعتبار و معرفی ارزش، اهمیت و جایگاه آن

3. مشخصات جایزه: شرایط و نحوه انتخاب و اهدای این جایزه
3.1. جایزه نطقی در راستای حمایت از حرفه و صنعت روابط‌عمومی‌در تاریخ 83/04/24 به‌ پیشنهاد مهدی باقریان مدیرعامل موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌توسط هیات موسس این موسسه و شورای عالی سیاست‌گذاری كنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران به تصویب رسید و از تاریخ 83/08/25 به افراد واجد شرایط در این حوزه در دو سطح ملی و بین‌المللی و همچنین تندیس اعطا می‌شود.
3.2. افراد حایز شرایط زیر می‌توانند برای احراز آن داوطلب شوند:
– یک اثر یا دستاورد برجسته نظری یا کاربردی در حوزه‌ روابط‌عمومی‌و ارتباطات
– مجموعه فعالیت‌‌های علمی‌یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابط‌عمومی‌در حوزه‌های ملی و بین‌المللی
– مجموعه فعالیت‌‌های حرفه‌ای یا اثر کلی یک فرد بر توسعه و اعتلای روابط‌عمومی
3.3. ارزش مادی جایزه هر سال بسته به امکانات دبیرخانه متغیر و به پیشنهاد کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی اعطای جایزه نطقی و تصویب هیات موسس موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌تعیین می‌گردد.

4. کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی اعطای جایزه
4.1. به منظور برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در خصوص اعطای جایزه، کمیته برنامه‌ریزی اعطای جایزه نطقی تشکیل می‌شود.
4.2. اعضای کمیته اصلی که 5 نفر می‌باشد به پیشنهاد مدیرعامل موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌از میان افراد صاحب صلاحیت به‌مدت دوسال انتخاب می‌شوند.
4.3. ریاست کمیته بر عهده مدیر عامل موسسه خواهد بود.
4.4. تمدید عضویت اعضای کمیته برای سال‌های آتی بلامانع است.

5. وظایف کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی اعطای جایزه
5.1. برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص نوع، مقدار و شرایط جایزه
5.2. مدیریت فرایند داوری علمی‌و دستاوردهای نامزدها و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص انتخاب و اعلام فرد واجد شرایط
5.3. تنظیم برنامه زمان‌بندی فراخوان‌ها و مهلت دریافت آثار و خدمات علمی‌نامزدها
5.4. برنامه‌ریزی در راستای برگزاری مراسم اعطای جایزه به منظور اطلاع‌رسانی از خدمات علمی‌فرد برگزیده
5.5. تشکیل کمیته فرعی و کمیسیون‌های کارشناسی ارزیابی علمی‌داوطلبان از میان اعضای برجسته هیات علمی، مدیران و كارشناسان روابط‌عمومی
5.6. حمایت‌های اداری و اطلاع‌رسانی عمومی‌از اهداف و فرایند اعطای جایزه، شرایط لازم برای داوطلبان، برنامه زمان‌بندی دریافت آثار و شرح حال علمی‌دواطلبان.
5.7. ارتباط مستمر با داوطلبان و اطلاع‌رسانی به افراد شرکت‌کننده به‌منظور رفع نواقص و مستندات علمی‌ارسال شده به کمیته برنامه‌ریزی
5.8. اطلاع‌رسانی از زمان و مکان برگزاری مراسم اعطای جایزه و انجام هماهنگی‌های لازم
5.9. برقراری ارتباط با رسانه‌های جمعی، دستگاه‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای به‌منظور پوشش خبری و اطلاع‌رسانی عمومی
5.10. تهیه فراخوان‌های لازم و انتشار زندگی‌نامه فرد برگزیده، پوستر و سایر مواد لازم

6. شرایط اعطای جایزه
شرایط و ضوابط جایزه، بر اساس شاخص‌های علمی‌و خدمات صورت گرفته در قالب آیین‌نامه اجرایی خاص توسط کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی اعطای جایزه تدوین و اعلام می‌گردد.
تبصره1. جایزه ملی و بین‌المللی و تندیس دکتر نطقی هر سال فقط به یک فرد واجد شرایط در هر بخش اعطا می‌شود.
تبصره2. كمیته برنامه‌ریزی و اجرایی ممكن است پس از انجام بررسی‌های لازم در یك‌سال، فردی را واجد شرایط اعطای جایزه نیابد و جایزه‌ای اعطا ننماید.

شیوه‌نامه اعطای جایزه نطقی مشتمل بر 6 بند و 2 تبصره در تاریخ 83/04/24 به تصویب هیات موسس موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌رسید.

ویرایش اول: دوم فروردین 1401

برچسب ها: جایزه بین المللی دکتر نطقیجایزه دکتر حمید نطقیجایزه دکتر نطقیجایزه روابط عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    70 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    72 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    171 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    84 بازدید

  • شارا

    34 بازدید

  • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

    121 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت