فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
(ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی)


موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان سال 1401 برای انتخاب (برترین ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی) که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.
آثار دریافتی با نظارت هیئتی از متخصصان حرفه‌ای روابط‌عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرآیند ورود و تاریخ اتمام پذیرش جایزه روابط‌عمومی دانش‌بنیان
علاقه‌مندان از سی‌ام فروردین‌ماه 1401 می‌توانند آثار و کارهای خود را تا تاریخ 30 اردیبهشت به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند. آثار باید از طریق آدرس ایمیل info@shara.ir برای «گروه تخصصی کارگزار روابط‌عمومی» ارسال شود.

رویکردهای اصلی جایزه
– ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که هزینه‌های سازمان را کاهش داده است.
– ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که درآمدهای سازمان را کاهش داده است.
– ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که ارتباط مشتریان یا ارباب رجوع را با سازمان بهبود بخشیده است.

معیارهای ارزیابی آثار دریافتی
گزارش کامل ایده یا طرح خلاقانه و فناورانه بایستی در قالب چهار بخش زیر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

1. ایده یا طرح فناورانه (15 درصد)

ایده یا طرح بایستی در قالب گزارش نوشتاری و تصویری به‌صورت ساده و شفاف تدوین و به دبیرخانه ارسال شود.


2. اجرای ایده یا طرح فناورانه (50 درصد)

روابط‌عمومی‌ها بایستی گزارشی کامل از اجرای طرح به‌صورت مکتوب و تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند. این گزارش بایستی حتما فرایند اجرایی طرح و مجموع مجریان آن را پوشش دهد.


3. ارزیابی ایده یا طرح فناورانه (15 درصد)

ارزیابی و روش ارزیابی آثار اجرای ایده یا طرح و سنجش اثرگذاری بر سازمان و مشتریان بخشی از امتیازات پروزه‌های دانش‌بنیان است.


4. پوشش جغرافیایی و جمعیتی (20 درصد)

اجرای ایده یا طرح چه حجمی از جمعیت و جغرافیا را در بر گرفته است (سطح کشوری: 20 – سطح استانی و مرکز استان: 15 – سطح شهرستان: 10)


تلفن تماس: 09107700471

زمان و مکان برگزاری پس از تعیین برگزیدگان اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *