جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

فراخوان نخستين كنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی

دانلود: نخستين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومی


مقدمه
نخستين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومی‌توسط موسسه کارگزار روابط عمومی‌در تهران برگزار مي‌شود.

در اين كنفرانس كه به منظور ارتقاي دانش علمي، تخصصي و كاربردي كارگزاران روابط‌عمومی و همگام نمودن آنان با رشد روز افزون روابط‌عمومی‌بين‌المللي و فناوري اطلاعات و ايجاد بستر مناسب براي حضور روابط‌عمومی‌هاي كشور درعرصه‌ها و رقابت‌هاي بين‌المللي برگزار مي‌شود، تعدادي از متخصصان تراز اول روابط‌عمومی‌در جهان، از جمله رييس انجمن بين‌المللي روابط‌عمومی‌( ايپرا) سخنراني خواهد كرد.

معرفي كنفرانس
اولين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومی‌ايران از ششم بهمن ماه 1383 به مدت سه روز در تهران برگزار مي‌شود.

كميته برگزاري كنفرانس در صدد است با ارايه مقالات برگزيده،‌ كارگاه‌هاي آموزشي و نمايشگاه‌هاي تخصصي در جهت اعتلاي حرفه و دانش روابط‌عمومی‌كشور گام‌هاي اساسي بردارد.

جامعه روابط‌عمومی‌كشور پس از 55 سال با برگزاري اين كنفرانس، گام استواري را در راستاي آگاهي كارشناسان و دانشجويان از روند جهاني شدن روابط‌عمومی‌و موقعيت‌ فعلي آن در كشورهاي پيشرفته، تحقيقات و آخرين تحولات در اين زمينه، ايجاد بستري مناسب براي ارايه توانمندي‌هاي روابط‌عمومی‌كشور و تجلي استعدادها و ايجاد تعامل و برقراري ارتباطي دو سويه و پويا ميان متخصصان داخلي و متخصصان تراز اول روابط‌عمومی‌در جهان برداشته است.

كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومی‌از اين پس هر ساله و به طور منظم در ايران برگزار خواهد شد. موسسه كارگزار روابط‌عمومی‌بسيار خرسند است كه ميزباني اين رويداد تاريخي را به عهده دارد و در ارتقاء و اعتصاب حرفه روابط‌عمومی‌سهيم است.

بدون شك همراهي و شركت گسترده همكاران دراين كنفرانس به معناي جلال و شكوه اين رويداد بزرگ علمي و تخصصي است و از همين جا، از همه دوستان روابط‌عمومی‌دعوت مي‌‌كنيم در جهت برگزاري با شكوه و با افتخار اين كنفرانس، دست اندركاران و مسئولان برگزاري كنفرانس را ياري نمايند.

اهداف
– توسعه و ترويج نگرش تخصصي و علمي به روابط‌عمومی‌و ارتقای دانش مسئولان، مديران، كارشناسان و دانشجويان و ايجاد فضاي هم انديشي و تعامل بین متخصصان و دست اندركاران روابط‌عمومی‌و انتقال تجربيات
– مشاركت در جنبش و روند جهاني شدن روابط‌عمومی
– مشاركت براي دستيابي به يك استاندارد بين‌المللي واحد و حرفه‌اي در زمينه روابط‌عمومی
– بهره گيري هوشمندانه از ابزارهاي مدرن براي ايجاد تغيير گسترده در روابط‌عمومی‌سنتي
– نشر و گسترش دانش روابط‌عمومی
– بررسي و تبيين راهبردهاي بسترسازي و گسترش كاربرد روابط‌عمومی‌جهاني در ايران
– آشنايي با سيستم‌ها و متدهاي نوين روابط‌عمومی‌و ارايه آخرين تجربيات و دستاوردهاي اين موضوع

زمينه‌هاي تخصصي كنفرانس
1. اهداف و استراتژي‌هاي روابط‌عمومی
2. روابط‌عمومی‌بين‌المللي
3. روابط‌عمومی‌الكترونيك
4. مبارزات و چالش‌هاي روابط‌عمومی
5. ارتباطات و تبليغات
6. آموزش نحوه شركت در رقابت‌هاي بين‌المللي و جوايز انجمن بين‌المللي روابط‌عمومی‌( مطالعه موردي: چگونه روابط‌عمومی‌از برنامه‌هاي بازاريابي حمايت مي‌كند؟ )

امتيازات و ويژگي‌هاي كنفرانس
– حضور متخصصان تراز اول روابط‌عمومی‌در جهان
– شركت و سخنراني رييس انجمن بين‌المللي روابط‌عمومی
– برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي
– ارايه مدرك معتبر بين‌المللي به شركت كنندگان
– ثبت ليست شركت كنندگان با مشخصات كامل در CD و كتابچه‌هاي كنفرانس
– ترجمه همزمان مطالب ارايه شده فارسي به انگليسي و انگليسي به فارسي
– برگزاري كارگاه‌هاي آموزشی
– برگزاري نمايشگاه تخصصي علايم تجاري

مخاطبين كنفرانس
كارشناسان، مسئولان، مديران و متخصصان روابط‌عمومی، ارتباطات، تبليغات،‌ فناوري اطلاعات، مديريت، صنايع، و … اعم از دولتي يا خصوصي و اساتيد و دانشجويان رشته‌هاي مرتبط.

زبان كنفرانس
زبان رسمي گرهمايي، فارسي و انگليسي است. گروهي از مترجمان خبره مسئوليت ترجمه همزمان مطالب ارايه شده از انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي را به عهده خواهند داشت.

گواهينامه شركت دركنفرانس: با توجه به اعتبار و جايگاه اين كنفرانس به شركت كنندگاني كه در كنفرانس حضور كامل دارند گواهينامه اعطاء مي‌گردد و تا زمان برگزاري كنفرانس دوم همه مطالب علمي جديد مرتبط با روابط‌عمومی‌براي شركت كنندگان از طريق دبيرخانه ارسال خواهد شد.

باني كنفرانس:
موسسه كارگزار روابط‌عمومی

برگزار كنندگان:
– دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه علامه طباطبايي
– اداره كل تبليغات معاونت مطبوعاتي و تبليغاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
– انجمن روابط‌عمومی‌ايران
– انجمن متخصصان روابط‌عمومی
– انجمن روابط‌عمومی‌استان اصفهان
– انجمن روابط‌عمومی‌استان يزد
– موسسه كارگزار روابط‌عمومی

برچسب ها: كنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومینخستين كنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    47 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    71 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    73 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    84 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    171 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    84 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت