جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»

22 فروردین 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
آموزش روابط‌عمومی ، تاریخ روابط‌عمومی ، جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران ، جوایز ، جوایز روابط‌عمومی ، رویدادها ، رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید ، فعالیت‌ها و دستاوردها ، فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط‌عمومی ، محتوای منتخب
150 بازدید

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران»
 27 اردیبهشت1401

آخرین مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشت‌ماه 1401

 اشاره
مطابق سنت 19 ساله، موسسه کارگزار روابط‌عمومي، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابط‌عمومي ایران در سال 1401 اعطا می‌کند. در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران»، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه‌ریزی
4. اجرا
5. خروجی‌ها/ نظارت و ارزیابی

جوایز به سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی اعطا می‌شود که در هر بخش به‌طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته‌اند.

اهداف
– ارائه تجربه‌های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربه‌فرد
– کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا
– به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز
– به‌دست آوردن دانش و راه‌کارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی روابط‌عمومي‌ها
– ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزه‌های شاغلان روابط‌عمومي
– ارتقای سطح علمی‌عناصر فعال در حوزه روابط‌عمومي
– ایجاد فرصت‌های ارائه و به‌کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط‌عمومي‌های کشور
– شبکه‌سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط‌عمومي و حوزه‌های مرتبط

برنامه‌ها
– تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابط‌عمومي در ایران
– ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی‌و ارائه آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی‌ایران در سه حوزه پژوهش، مدل‌سازی و بررسی جایگاه ارتباطات و روابط‌عمومی‌در سه سطح بین‌المللی، آسیا و ایران
– ارایه تجربه‌ها و ایده‌های برتر منتخب
ـ انتشار چهارکتاب با عناوین «فناوری روابط‌عمومی، داده‌ها و دیدگاه‌ها» (نویسنده: مارک وینر- ترجمه: امیر صالحی)، «روابط‌عمومی‌در جهان متاورس» (تالیف: مهدی باقریان)، «روابط‌عمومی‌و مدیریت بحران» (به اهتمام: حسن بشیر – مهدی باقریان – کتاب مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران) و «روابط‌عمومی‌متاورس» (به اهتمام: حسن بشیر – مهدی باقریان – کتاب مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران)
– انتشار ويژه‌نامه رنگی با موضوع رویداد
ـ ارايه گواهي نامه معتبر شرکت در رویداد به شرکت‌کنندگان (در صورت درخواست)
– ثبت نشان‌های افتخار جشنواره در «سالنامه تخصصی روابط‌عمومي ایران»

بخش‌های اصلی جشنواره
بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران» در دو بخش‌ زیر برگزار می‌شود:

جوایز ویژه
• مدال روابط‌عمومي ایران
• نشان عالی روابط‌عمومي ایران
• مدال رویازی روابط‌عمومي ایران
• جايزه ويژه سال روابط‌عمومي
• جايزه برگزيده بهترين روابط‌عمومي
• جايزه مدیران ارتباط‌گر
• جايزه مدير برتر روابط‌عمومي ایران
• جايزه کارشناس برتر روابط‌عمومي ایران

جوایز اصلي
• جايزه پژوهش و تحقیق
• جايزه مسئولیت اجتماعی
• جايزه خلاقیت
• جايزه نوع‌دوستی
• جايزه فرهنگ‌سازی
• جايزه روابط رسانه‌ای
• جايزه ارتباطات درون‌سازمانی
• جايزه ارتباطات بصری
• جايزه روابط‌عمومي دیجیتال
• جايزه مدیریت بحران
• جايزه تبلیغات
• جايزه انتشارات
• جايزه مدیریت رویدادهای ويژه (همایش‌ها و نمایشگاه‌ها)

مخاطبان هدف
همه متخصصان خلاق در حوزه روابط‌عمومي و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقه‌مند هستند با تجربه‌ها و ایده‌های جدید آشنا شوند!

موضوعات و محورها
در زمینه ارسال آثار هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربه‌ها و ایده‌ها شامل همه بخش‌های مختلف روابط‌عمومي می‌شود. برخی ایده‌ها و تجربه‌ها برای ارائه انتخاب می‌شوند و بقیه ایده‌های برگزیده در ويژه‌نامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.

ایده‌پردازی و تجربه‌محوری
رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن‌شان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی‌مانند برنامه «جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومي، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‌ها و ایده‌های ناب روابط‌عمومي‌ها و تحریک ذهن شرکت‌کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی‌از اهمیت ويژه‌ای برخوردار است.
ما می‌دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‌شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومي تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
– تجربه‌هایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
– تعامل شخصی و حرفه‌ای شاغلان روابط‌عمومي را تسهیل کنند.
– اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‌کنندگان را بالا ببرند.
– به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‌کنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
– لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‌کنندگان فراهم کنند.
– زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان فراهم کنند.
سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه‌های ناب شاغلان روابط‌عمومي حاصل می‌شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومي خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط‌عمومي هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومي ایران به قدرت رویدادهای تجربه‌محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه‌گذاری می‌کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده‌ای نیست.
بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی‌بدون بهره‌مندی از تجربه‌ها و ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومي امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌و دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
دست‌اندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکت‌کنندگان، همواره خلاقیت و ایده‌های ما را تقویت می‌کند.
ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید در زمینه‌های آینده روابط‌عمومي می‌شود.

مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشت ‌ماه 1401

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرند:
تلفن: 66570194- 66943670 (021)
وبسايت:www.shara.ir – http://kpri.ir
پست الکترونيک: info@shara.ir – kargozar80@yahoo.com

برچسب ها: جایزهجایزه روابط‌عمومیجایزه روابط‌عمومی ایرانجایزه صنعت روابط‌عمومی ایراننوزدهمین دوره جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    4 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    17 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    8 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    10 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    11 بازدید

  • گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

    60 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت