فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران»
27 اردیبهشت1401
آخرین مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشتماه 1401
اشاره
مطابق سنت 19 ساله، موسسه کارگزار روابطعمومي، جوایز ارزشمند خود را به برگزیدگان روابطعمومي ایران در سال 1401 اعطا میکند. در بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران»، سازمانها، شرکتها و افراد باید برای دریافت جایزه، نامزد شده و فعالیتهای برجسته خود را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامهریزی
4. اجرا
5. خروجیها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمانها، شرکتها و افرادی اعطا میشود که در هر بخش بهطور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفتهاند.
اهداف
– ارائه تجربههای معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصربهفرد
– کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا
– به اشتراکگذاری و انتقال ایدهها و تجربههای ناب و متمایز
– بهدست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیتهای ارتباطی روابطعموميها
– ارائه جدیدترین دستاوردها و آموزههای شاغلان روابطعمومي
– ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه روابطعمومي
– ایجاد فرصتهای ارائه و بهکارگیری تجربههای موفق و متفاوت در سایر روابطعموميهای کشور
– شبکهسازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابطعمومي و حوزههای مرتبط
برنامهها
– تاسیس کرسی تخصصی رویازی روابطعمومي در ایران
– ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی و ارائه آخرین دستاوردهای روابطعمومی ایران در سه حوزه پژوهش، مدلسازی و بررسی جایگاه ارتباطات و روابطعمومی در سه سطح بینالمللی، آسیا و ایران
– ارایه تجربهها و ایدههای برتر منتخب
ـ انتشار چهارکتاب با عناوین «فناوری روابطعمومی، دادهها و دیدگاهها» (نویسنده: مارک وینر- ترجمه: امیر صالحی)، «روابطعمومی در جهان متاورس» (تالیف: مهدی باقریان)، «روابطعمومی و مدیریت بحران» (به اهتمام: حسن بشیر – مهدی باقریان – کتاب مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران) و «روابطعمومی متاورس» (به اهتمام: حسن بشیر – مهدی باقریان – کتاب مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران)
– انتشار ويژهنامه رنگی با موضوع رویداد
ـ ارايه گواهي نامه معتبر شرکت در رویداد به شرکتکنندگان (در صورت درخواست)
– ثبت نشانهای افتخار جشنواره در «سالنامه تخصصی روابطعمومي ایران»
بخشهای اصلی جشنواره
بیستمین دوره «جایزه صنعت روابطعمومی ایران» در دو بخش زیر برگزار میشود:
جوایز ویژه
• مدال روابطعمومي ایران
• نشان عالی روابطعمومي ایران
• مدال رویازی روابطعمومي ایران
• جايزه ويژه سال روابطعمومي
• جايزه برگزيده بهترين روابطعمومي
• جايزه مدیران ارتباطگر
• جايزه مدير برتر روابطعمومي ایران
• جايزه کارشناس برتر روابطعمومي ایران
جوایز اصلي
• جايزه پژوهش و تحقیق
• جايزه مسئولیت اجتماعی
• جايزه خلاقیت
• جايزه نوعدوستی
• جايزه فرهنگسازی
• جايزه روابط رسانهای
• جايزه ارتباطات درونسازمانی
• جايزه ارتباطات بصری
• جايزه روابطعمومي دیجیتال
• جايزه مدیریت بحران
• جايزه تبلیغات
• جايزه انتشارات
• جايزه مدیریت رویدادهای ويژه (همایشها و نمایشگاهها)
مخاطبان هدف
همه متخصصان خلاق در حوزه روابطعمومي و ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و همه کسانی که علاقهمند هستند با تجربهها و ایدههای جدید آشنا شوند!
موضوعات و محورها
در زمینه ارسال آثار هیچ محدودیتی وجود ندارد. تجربهها و ایدهها شامل همه بخشهای مختلف روابطعمومي میشود. برخی ایدهها و تجربهها برای ارائه انتخاب میشوند و بقیه ایدههای برگزیده در ويژهنامه و کتاب مجموعه مقالات کنفرانس منتشر خواهند شد.
ایدهپردازی و تجربهمحوری
رویدادهای تجربهمحور به دلیل نوآوری و منحصربهفرد بودنشان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربهها میتواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابطعمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار بهخوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابطعمومي، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.
بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربهها و ایدههای ناب روابطعموميها و تحریک ذهن شرکتکنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی از اهمیت ويژهای برخوردار است.
ما میدانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار میشوند به نقطه عطفی برای توجه به ایدههای ناب شاغلان روابطعمومي تبدیل میشوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
– تجربههایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
– تعامل شخصی و حرفهای شاغلان روابطعمومي را تسهیل کنند.
– اطلاعات مرتبط و بهموقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکتکنندگان را بالا ببرند.
– به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکتکنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
– لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکتکنندگان فراهم کنند.
– زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکتکنندگان فراهم کنند.
سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربههای ناب شاغلان روابطعمومي حاصل میشود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابطعمومي خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابطعمومي هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابطعمومي ایران به قدرت رویدادهای تجربهمحور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایهگذاری میکند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار سادهای نیست.
بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی بدون بهرهمندی از تجربهها و ایدههای ناب شاغلان روابطعمومي امکانپذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابطعمومی و دبیرخانه کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایدهها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
دستاندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکتکنندگان، همواره خلاقیت و ایدههای ما را تقویت میکند.
ما میتوانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایدههای جدید در زمینههای آینده روابطعمومي میشود.
مهلت ارسال آثار: 10 اردیبهشت ماه 1401
برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند:
تلفن: 66570194- 66943670 (021)
وبسايت:www.shara.ir – https://kpri.ir
پست الکترونيک: info@shara.ir – kargozar80@yahoo.com