فراخوان يازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي
22 تيرماه 1395
در پي برگزاري ده دوره جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي در سالهاي 93-81، انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه متخصصان هنرهشتم ارتباط گستر با همكاري دستاندركاران روابط عمومي سازمانها، موسسات دولتي و غيردولتي، استادان، كارشناسان و دانشجويان اين رشته، در نظر دارد يازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي را در دو سطح ملي و استاني برگزار نمايد.
اهداف
– آشنايي با اصول و استانداردهاي نشر در روابط عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق
– توسعه و ارتقاي سطح توانمنديها و مهارتهاي مديران و كارشناسان در حوزه انتشارات
– انتخاب و معرفي الگوي مناسب در حوزه انتشارات
– تبيين نقش تكنولوژيهاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند انتشارات
– انتخاب راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك
بخش رقابتي
1) انتخاب بهترين برنامه انتشاراتي
اين جايزه به روابط عموميهايي كه بهترين برنامه انتشاراتي را در طي سال گذشته براي بخشهاي مختلف انتشارات به اتمام رسانيده باشند و مستندات لازم را ارائه كنند، اهداء ميگردد.
2) انتخاب نشريه داخلي برتر
در اين بخش آثار ارسالي در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحهآرايي مورد ارزيابي داوران قرار ميگيرد و در مجموع هشت نشريه برتر ادارات روابط عمومي تهران و همچنين هشت نشريه برتر روابط عموميهاي استان برگزيده خواهد شد.
3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومي
در اين بخش آثار منتشره در شاخههاي زير، ارزيابي ميشوند:
3-1- كتاب
3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- عكس
3-5- ويژهنامه
3-6- فيلم و تيزر
4) انتخاب برترين و بهترين ارتباط الكترونيكي
در اين بخش آثار روابط عموميها در چهار شاخه مورد ارزيابي داوران قرار ميگيرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استانها برگزيده ميشود:
4-1- وبسايت
4-2- مولتي مديا
4-3- برنامه هاي كاربردي(اپليكيشن ها)
4-4- نسخه موبايلي سايت
5) انتخاب بهترين تبليغ مكتوب
5-1- تبليغات در نشريات
5-2- رپرتاژآگهي
6) انتخاب بهترين تحليل محتوا
تحليل محتوا در خصوص بريده جرايد و نشريات سازماني
7) انتخاب كارشناس برتر انتشارات روابط عمومي
در اين بخش، كارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار خود را به شكل حقيقي و يا حقوقي براي ارزيابي به دبيرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از ميان آنها فعالان اين حوزه انتخاب شوند.
كارگاه هاي آموزشي
– شيوه هاي ساخت و توليد فيلم و تيزرهاي تلويزيوني و تبليغاتي در روابط عمومي/ مدرس: دكتر حميد دهقان پور
– شيوه ها و روش هاي تحليل محتوا در روابط عمومي/ مدرس: دكتر اميرمسعود اميرمظاهري سرفصل ها
اطلاعات تماس
تلفن: 88068148ـ 88216277