جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران – 1402
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • سمینارها و همایش‌های تخصصی
      • نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
      • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
      • همایش ملی زن و روابط عمومی
      • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
      • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
      • تاریخ روابط‌عمومی
      • استانداردهای روابط‌عمومی
      • روابط‌عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی
      • پیشکسوتان روابط‌عمومی
      • نظرسنجی روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات، تجارت و کسب‌وکار
      • ای اس جی – ESG
      • تبلیغات و بازاریابی
        • بانکداری
    • Iran pr news
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا

http://kpri.ir/wp-content/uploads/2021/02/مبارک-و-کرونا.mp4

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق هر ساله در روزهای پایانی اسفند ماه با نزدیک شدن به جشن‌های نوروز باستانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اصیل را در دستور کار خود قرار می‌دهد. یکی از این برنامه‌ها، حضور عمونوروز، حاجی فیروز و ننه سرما در شرکت سنگ آهن و اجرای برنامه‌های شاد و تبریک سال نو از زبان این شخصیت‌ها به کارکنان شرکت است که هر ساله با استقبال معدنکاران و با پشتیبانی همه جانبه مدیر عامل شرکت، در فضایی پر شور و نشاط برگزار می‌گردد. از آنجا که در ماه پایانی سال 98، جهان درگیر ویروس کرونا گردید و کشور ما نیز از این بیماری در امان نماند، جهت پیشگیری از گسترش بیشتر این ویروس، تمام مراسم‌ها تعطیل گردید.

روابط‌عمومی‌شرکت سنگ آهن بیکار ننشست و برای بالا بردن روحیه کارکنان شرکت و مردم شهرستان، دست به اقدامی‌جدید زد. جشن و شادی و اجرای برنامه‌های ملی و طنز در فضای مجازی. تنها کاری بود که می‌شد جهت بالا بردن روحیه مردم انجام داد. برنامه ساخت کلیپ “مبارک و کرونا” در دستور کار قرار گرفت. روابط‌عمومی‌با یاری از هنرمندان شاغل در شرکت دست به ابتکاری جدید زد.

برای نخستین بار از شخصیت مبارک و هنر خیمه‌شب‌بازی استفاده گردید. نمایش خیمه‌شب‌بازی از زمان بهرام گور ساسانی در ایران متداول شده است و مردم ایران با این نمایش از گذشته‌های دور انس دارند. خیمه‌شب‌بازی یک نمایش عروسکی است که در آن از عروسک نخی و خیمه استفاده می‌شود. در کنار آن مرشدی قرار دارد که با عروسکی سیاه به نام مبارک گفت‌وگو می‌کند و در کلام خود موارد آموزشی و داستان می‌گنجاند.

از آن‌جاکه ویروس کرونا به یک‌باره فراگیر شد، مردم آشنایی با بیماری جدید نداشتند و احتمال سرایت در بین آن‌ها زیاد بود، باید سریع نکات پزشکی بهداشتی لازم را از طریق آموزش فرا می‌گرفتند. استفاده از عروسک مبارک بهترین راه بود تا علاوه بر حفظ حال ‌و هوای نوروز و جشن، مردم به‌خصوص جوانان و کودکان با نکات مهم از طریق دیدن خیمه‌شب‌بازی در یک کلیپ آموزشی با درون مایه طنز آشنا شوند. رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله‌ فیزیکی، دوری از دورهمی‌و دید‌ و بازدید، صرف‌نظر کردن از مسافرت‌های نوروزی، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن اماکن و وسایل مورد استفاده و … از موارد مهمی‌بود که در نمایش مبارک و کرونا مدنظر قرار گرفت.

این مجموعه آموزشی در ده قسمت تهیه شد و بلافاصله در فضای مجازی پخش گردید. نتیجه‌ای که از این کار فرهنگی گرفته شد قابل قبول بود. مردم بیشتر قسمت‌های این کلیپ را دیدند و نکات آموزشی آن را مورد توجه قرار دادند. روابط‌عمومی‌تجربه خوبی به‌دست آورد و آن این بود که می‌توان از طریق نمایش‌های ملی و ساخت کلیپ‎‌های آموزشی در قالب طنز همراه با بحران‌ها پیش رفت و با آموزش موارد لازم به مردم تنش و اضطراب را در بین آن‌ها به حداقل رساند و سرور و شادی را از راه‌های مختلف در بین آن‌ها ایجاد نمود و سبب بالابردن روحیه‌شان شد. قالب طنز بهتر می‌تواند موارد آموزشی را در ذهن و جان مردم قرار دهد و آن‌ها را تشویق به رعایت مواردی کند که با سلامتی خود و خانواده‌شان ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.

شرکت سنگ آهن مرکزی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال موضوع کرونا، تلاش نموده تا در قالب طنز، ساخت کلیپ، تهیه و انتشار مقالات اجتماعی و… قدم‌های مؤثری جهت آگاه‌سازی مردم بر دارد. علاوه بر آن به یاری مراکز درمانی رفته و کادر درمانی شهرستان را مورد حمایت قرار داده است.

معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا
دانلود فایل

پسورد فایل : گزارش خرابی لینک

محل قرار گیری فرم گزارش مشکل دانلود شما.
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • روابط‌عمومی

    9 بازدید

  • آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت

    14 بازدید

  • کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

    28 بازدید

  • رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

    31 بازدید

  • سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود

    25 بازدید

  • رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: هوش مصنوعی آينده روابط‌عمومی است

    36 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت