مقالات برتر بیستمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران معرفی شدند

|| سه مقاله برتر بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران معرفی شدند.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، در مصاحبه‌ای به تشریح جزییات مقالات ارسالی به این کنفرانس پرداخت.

دکتر بشیر، گفت: همانند سال‌های گذشته، شاهد دریافت مقالات متعددی از سوی صاحب‌نظران و فعالان حوزه روابط‌عمومی بودیم.

 وی افزود: از مجموع مقالات ارسالی، 16 مقاله پس از داوری و بررسی، حایز شرایط چاپ در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس شناخته شدند. همچنین از بین این 16 مقاله، 3 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب و نویسندگان آنها در روز برگزاری کنفرانس مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دکتر بشیر در همین رابطه اعلام کرد که: مقاله “الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین” به قلم دکتر هادی خانیکی، استاد گروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و زینب مسیبی، دانشجوی دکتری ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان مقاله رتبه اول انتخاب شد. این مقاله علاوه بر انتشار در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس، در نشریه “پژوهش‌های رسانه و ارتباطات” نیز منتشر خواهد شد. همچنین مقاله “مدل ارزش‌آفرینی و جهت‌گیری روابط‌عمومی در عصر متاورس” به قلم اکبر کریمی، دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، تهران، رتبه دوم و مقاله “اخلاق و شفافیت؛ استاندارد و چالش روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی” به قلم خانم بهرخ گنجی، دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، واحد تهران مرکزی رتبه سوم را کسب کردند.

وی تأکید کرد که این سه مقاله همراه با 13 مقاله دیگر برای انتشار در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس انتخاب شدند.

دبیر علمی کنفرانس با اشاره به موضوع این دوره از کنفرانس، “هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات”، گفت: مقالات ارسالی به این کنفرانس در محورهای مختلفی از جمله نقش هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و همچنین ارتباطات در عصر هوش مصنوعی بوده است.

دکتر بشیر در پایان با تأکید بر اهمیت برگزاری این کنفرانس، خاطرنشان کرد: بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و هم‌اندیشی صاحب‌نظران و فعالان این حوزه در خصوص آخرین دستاوردها و چالش‌های پیش روی روابط‌عمومی خواهد بود.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع “هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات” در روزهای 8 و 9 اسفند 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مطالعات بهره‌وری برگزار می‌شود و در آن اساتید، صاحب‌نظران و فعالان عرصه روابط‌عمومی به تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص آخرین دستاوردها و چالش‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *