نخستین “جشنواره مردمداری ایران” برگزار میشود
همزمان با “هجدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران”، “نخستین جشنواره مردمداری ایران” به عنوان مهمترین رویداد قدردانی از خدمات حرفهای کارگزاران روابطعمومیبرگزار میشود.
انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابطعمومی، موسسه کارگزار روابطعمومیو دبیرخانه دائمیکنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابطعمومیها، فراهم نمودن فضاي مناسب براي تبادل تجارب روابطعموميها، شناسایی و معرفي خلاقیتهای حرفهای روابطعموميها، ايجاد محيط علمي و آموزشي براي مديران و كارشناسان روابطعمومی و بسترسازي برای توسعه فعاليتهای تخصصي روابطعموميهای کشور، نخستین جشنواره مردمداری ایران را برگزار میکند.
این جشنواره در دو بخش “مدالهای روابطعمومیایران” و “جوایز ویژه روابطعمومیایران” برگزار میشود و استادان، مدیران، کارشناسان روابطعمومیو عموم علاقمندان میتوانند در آن شرکت کنند.
کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحبنظران و صاحبمنصبان حرفهای و عالیرتبه ارتباطات و روابطعمومیکشور را شامل میشود که تلاش میکنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.
علاقهمندان به شرکت در “هجدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران” و “نخستین جشنواره مردمداری ایران” تا تاریخ 10 دیماه 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی https://kpri.ir ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.
برای دریافت فایل بروشور نخستین جشنواره مردمداری ایران اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت شیوه نامه نخستین جشنواره مردمداری ایران، اینجا را کلیک کنید.
فهرست مدالهای روابطعمومیایران
– مدال روابطعمومیبینالمللی،
– مدال ملی مردمداری
– مدال ملی مدیران ارتباطگر
– مدال ملی روابطعمومیسرآمد (مدال روابطعمومیایران)
– مدال ملی مدیریت روابطعمومی
– مدال ملی روابطعمومیصنعتی
– مدال ملی روابطعمومیخلاق
– مدال ملی چهره ماندگار روابطعمومی
– مدال ملی کارشناس برترروابطعمومیایران
فهرست جوایز ویژه روابطعمومیایران
– جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی
– جایزه ویژه برنامهریزی
– جایزه ویژه مدیریت انتشارات
– جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون سازمانی
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
– جایزه ویژه مدیریت روابط رسانهای
– جایزه ویژه مدیریت تشریفات
– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
– جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
– جایزه ویژه کار خلاقانه
– جایزه ویژه کمپین روابطعمومی
– جایزه ویژه قلب طلایی (نوعدوستی)
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
22 بازدید
-
برنامهریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی
73 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
81 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
78 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
97 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
81 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید