نخستین همایش بررسی نقش روابط‌عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری برگزار می شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) تهران ميزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری در تاریخ 29 دی1393 خواهد بود.

به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، اين رويداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصت‌هاي پيش روي بانك‌هاي علاقه‌مند به استفاده از اين فرصت جديد بحث و گفتگو كنند.

دكتر هادی کمرئی، رئيس همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری،‌ گفت: این همایش به تفکّر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی وتبلیغات بانکی می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملياتی کردن نتايج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکيل می گردد و نهايتا” نشست ها، گزارش نتايج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه می دهند.

کمرئی گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي مهارت های اجرايي، تخصصی و حرفه ای، برگزاري پانل هاي تخصصي براي ارتقاي سطح تخصصي کارشناسان و متخصصان اين حوزه و جشنواره روابط عمومی های برتر ازجمله برنامه های این همایش است.

همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین “کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی های تبلیغات” و “خبرنویسی اقتصادی” برگزار خواهد شد.

کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر در صنعت بانکداری کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی نظام بانکی کشور و سایر سازمان ها و شرکت های وابسته، درخواست می گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخش های مختلف روابط عمومی و فرصت های ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخش های رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.

دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانک ها، موسسات مالي و اعتباري، تعاوني هاي اعتبار، صندوق هاي قرض الحسنه، شرکت هاي کارگزاري، بورس اوراق بهادار، شرکت هاي تخصصي ارايه دهنده خدمات بانک، شرکت های تخصصی ارايه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات بانک و رسانه هاي اقتصادی از مخطبان این همایش می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *