نخستین همایش بررسی نقش روابطعمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومیایران (شارا)– تهران ميزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومیو تبلیغات در صنعت بانکداری در تاریخ 29 دی1393 خواهد بود.
به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، اين رويداد از متخصصان طراز اول روابط عمومیو تبلیغات در صنعت بانکداری دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصتهاي پيش روي بانكهاي علاقهمند به استفاده از اين فرصت جديد بحث و گفتگو كنند.
دكترهادی کمرئی، رئيس همایش بررسی نقش روابط عمومیو تبلیغات در صنعت بانکداری، گفت: این همایش به تفکّر راهبردی، برنامهریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصتهای اطلاع رسانی، کاهش هزینههای تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم میپردازد.
وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیکها و تاکتیکهای ثابت شده و کارآمد روابط عمومیوتبلیغات بانکی میپردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.
دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملياتی کردن نتايج و مطالب ارائه شده در همایش، نشستهای تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکيل میگردد و نهايتا” نشستها، گزارش نتايج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه میدهند.
کمرئی گفت: برگزاري دورههاي آموزشي مهارتهای اجرايي، تخصصی و حرفه ای، برگزاري پانلهاي تخصصي براي ارتقاي سطح تخصصي کارشناسان و متخصصان اين حوزه و جشنواره روابط عمومیهای برتر ازجمله برنامههای این همایش است.
همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین “کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژیهای تبلیغات” و “خبرنویسی اقتصادی” برگزار خواهد شد.
کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر در صنعت بانکداری کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومینظام بانکی کشور و سایر سازمانها و شرکتهای وابسته، درخواست میگردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخشهای مختلف روابط عمومیو فرصتهای ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخشهای رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.
دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانکها، موسسات مالي و اعتباري، تعاونيهاي اعتبار، صندوقهاي قرض الحسنه، شرکتهاي کارگزاري، بورس اوراق بهادار، شرکتهاي تخصصي ارايه دهنده خدمات بانک، شرکتهای تخصصی ارايه دهنده خدمات روابط عمومیو تبلیغات بانک و رسانههاي اقتصادی از مخطبان این همایش میباشند.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
آییننامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاعرسانی دولت
14 بازدید
-
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
28 بازدید
-
سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابطعمومی از منظر تصویر
40 بازدید
-
رييس انجمن متخصصان روابطعمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد
32 بازدید
-
رييس انجمن متخصصان روابطعمومی: هوش مصنوعی آينده روابطعمومی است
37 بازدید
-
بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران دیماه ۱۴۰۲ برگزار میشود
32 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید