جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

نخستین همایش بررسی نقش روابط‌عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری برگزار می شود

2 فروردین 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
بانکداری ، تاریخ روابط‌عمومی ، رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده ، همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
102 بازدید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران (شارا)– تهران ميزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی‌و تبلیغات در صنعت بانکداری در تاریخ 29 دی1393 خواهد بود.

به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، اين رويداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی‌و تبلیغات در صنعت بانکداری دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصت‌هاي پيش روي بانك‌هاي علاقه‌مند به استفاده از اين فرصت جديد بحث و گفتگو كنند.

دكتر‌هادی کمرئی، رئيس همایش بررسی نقش روابط عمومی‌و تبلیغات در صنعت بانکداری،‌ گفت: این همایش به تفکّر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت‌های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی‌وتبلیغات بانکی می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملياتی کردن نتايج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکيل می‌گردد و نهايتا” نشست‌ها، گزارش نتايج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه می‌دهند.

کمرئی گفت: برگزاري دوره‌هاي آموزشي مهارت‌های اجرايي، تخصصی و حرفه ای، برگزاري پانل‌هاي تخصصي براي ارتقاي سطح تخصصي کارشناسان و متخصصان اين حوزه و جشنواره روابط عمومی‌های برتر ازجمله برنامه‌های این همایش است.

همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین “کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی‌های تبلیغات” و “خبرنویسی اقتصادی” برگزار خواهد شد.

کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر در صنعت بانکداری کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی‌نظام بانکی کشور و سایر سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، درخواست می‌گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخش‌های مختلف روابط عمومی‌و فرصت‌های ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخش‌های رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.

دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانک‌ها، موسسات مالي و اعتباري، تعاوني‌هاي اعتبار، صندوق‌هاي قرض الحسنه، شرکت‌هاي کارگزاري، بورس اوراق بهادار، شرکت‌هاي تخصصي ارايه دهنده خدمات بانک، شرکت‌های تخصصی ارايه دهنده خدمات روابط عمومی‌و تبلیغات بانک و رسانه‌هاي اقتصادی از مخطبان این همایش می‌باشند.

برچسب ها: صنعت بانکداریهمایش بررسی نقش روابط‌عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    23 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    99 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    33 بازدید

  • روز جهانی روابط‌عمومی: فرصتی برای مرور گذشته و پیش‌بینی آینده

    14 بازدید

  • روز جهانی روابط‌عمومی

    20 بازدید

  • روز جهانی آزادی مطبوعات

    28 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت