نشریه داخلی

 نشریه داخلی

در این بخش، نشریات داخلی منتشر شده توسط روابط‌عمومی‌ها در نه شاخه زیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند:

سرمقاله: ارایه تحلیل و دیدگاه در مورد موضوعات مختلف مرتبط با سازمان

• ارایه موضوعی مهم و روزآمد
• تحلیل و ارایه دیدگاه مناسب
• استفاده از لحنی جذاب و گیرا


مقاله: ارایه اطلاعات و آگاهی در مورد موضوعات مختلف مرتبط با سازمان

• ارایه موضوعی علمی و کاربردی
• استفاده از منابع معتبر
• وضوح و انسجام مطالب


گزارش: انعکاس رویدادها و فعالیت‌های سازمان

• ارایه اطلاعات دقیق و صحیح
• استفاده از زبانی واضح و گویا
• ساختاری منظم و منطقی

خبر: اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار و رویدادهای سازمان

• ارایه اطلاعات به طور کامل، دقیق و صحیح
• استفاده از عناوین جذاب و گویا
• ساختاری منظم و منطقی

صفحه خوانندگان: فراهم کردن فضایی برای تعامل با مخاطبانو کارکنان سازمان

• ایجاد تعامل با کارکنان و مخاطبان

• انعکاس نظرات، انتقادها و پیشنهادهای کارکنان

• ارایه پاسخ مسولان مربوطه به نظرات، انتقادها و پیشنهادهای کارکنان

مصاحبه: انعکاس دیدگاه‌های افراد مختلف در مورد موضوعات مرتبط با سازمان

• انتخاب موضوعی مناسب و روزآمد
• انتخاب مهمان مناسب
• پرسش و پاسخ‌های دقیق و چالش‌برانگیز

تیتر: جلب توجه مخاطبان و انتقال پیام مقاله یا خبر

• جذاب و گویا بودن
• ارتباط دقیق با محتوای مطلب
• استفاده صحیح از علائم نگارشی

جلد: ایجاد جذابیت بصری و انتقال هویت سازمان

• جذاب و گویا بودن
• ارتباط با محتوای نشریه
• کیفیت چاپ و طراحی

صفحه‌آرایی: چیدمان منظم و خوانای مطالب

• منظم و خوانا بودن
• استفاده از فونت و رنگ مناسب
• ایجاد تعادل بصری

معیارهای ارزیابی:

محتوا: ارزش و اعتبار علمی، صحت و دقت اطلاعات، تناسب محتوا با مخاطب هدف، خلاقیت و نوآوری

ویراست و صفحه‌آرایی: کیفیت ویراست، طراحی جلد و صفحه، کیفیت چاپ و صحافی

بازتاب و استقبال: ميزان استقبال مخاطبان، نظرسنجی‌ها، جوایز و افتخارات کسب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *