جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

نشست صميمانه وزير رفاه با 25 متخصص روابط عمومی/ مديران روابط عمومی در كشور مشكل شنيدن دارند

نشست صميمانه مهندس كاظمي وزير رفاه و تامين اجتماعي با 25 متخصص روابط عمومي امروز در محل وزارت رفاه برگزار شد.
در ابتداي جلسه ناصر بزرگمهر يكي از فعالان عرصه روابط عمومي ابتدا طي سخناني ضمن تشكر از نگرش مثبت وزير رفاه نسبت به حرفه روابط عمومي، گفت: وزير رفاه نسبت به حرفه روابط عمومي نگرش مثبت دارد و همين جلسه اين ادعا را تاييد مي كند.

در ادامه، مهندس كاظمي وزير رفاه و تامين اجتماعي طي سخناني، اظهار داشت: روابط عمومي عليرغم قدمتي كه دارد اما جايگاه خودش را پيدا نكرده است.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: شنيدن، خيلي مهم است. شنيدن ما بايد خيلي قوي باشد. مديران روابط عمومي در كشور مشكل شنيدن دارند.

همچنين دراين جلسه، ميرزا بابا مطهري نژاد نايب رييس انجمن روابط عمومي ايران، طي سخناني گفت: همان طور كه براي امور فني هزينه و بودجه تعريف مي شود در زمينه ارتباطات هم سرمايه گزاري شود.

وي گفت: نبايد تكنيك‌هاي روابط عمومي در كشور تعطيل شوند و اگر به روابط عمومي‌ها اقتدار داده نشود كاري نمي تواند انجام دهد.

سپس دكتر داوود زارعيان رييس انجمن متخصصان روابط عمومي ايران نقطه نظرات خود را بيان كرد و به اهميت روابط عمومي در تحقق اهداف سازماني و اجتماعي تاكيد كرد.

دكتر دادگران به نمايندگي از اساتيد ارتباطات گفت: وزراء از روابط عمومي‌ها استفاده نمي كنند. عين اين مي ماند كه آدم وسيله اي در اختيار داشته باشد ولي استفاده نمي كند.

وي گفت: ما نياز به اطلاع رساني داريم و روابط عمومي است كه مي تواند افكار عمومي را متعادل كند.

مهدي باقريان عضو هيات مديره انجمن متخصصان روابط عمومي ايران گفت: با توجه به اين كه تدوين نظامنامه حرفه اي روابط عمومي ايران در شوراي اطلاع رساني دولت جريان دارد نظام جامع روابط عمومي مي تواند به اعمال سليقه‌ها در امور روابط عمومي پايان دهد و روابط عمومي مي تواند در يك چهار چوب حقوقي محكم به سوي پيشرفت هدايت و حمايت شود.

وي گفت: مهمترين مشكل كشور، نبود ارتباطات است و اين امر مي تواند عامل و ناقل بسياري از مشكلات و نارسايي‌ها باشد.

همچنين صديق پور مدير كل روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران در ادامه به نقش حساس وزارت رفاه و وظيفه دشوار روابط عمومي در اين حوزه به ارايه نظر پرداخت.

ترابيان كارشناس و مدرس روابط عمومي گفت: در اين جلسه، 500 سال سابقه روابط عمومي حضور دارند، بايد مشخص شود كه چه كسي متولي اين طرح است و با چه كساني در اين زمينه مشورت شده است.

در اين مراسم، مدير كل روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي طي سخناني گفت: شوراي اطلاع رساني زير نظر سخنگوي دولت، نظر خواهي‌هاي مختلفي از مديران كل وزارتخانه‌ها انجام داده كه نتايج آن در تدوين نظامنامه حرفه اي روابط عمومي ايران مورد استفاده قرار گيرد.

وي گفت: در اين طرح جايگاه روابط عمومي در سازمان‌ها مستقل مي شود و سخنگوي هر دستگاه مدير روابط عمومي آن دستگاه است و بطور كل اين نظامنامه، جايگاه روابط عمومي را ارتقاء مي دهد و دغدغه‌هاي دوستان مورد توجه قرار گرفته است.

مراسم در پايان با جمع بندي وزير رفاه به پايان رسيد.

سپاسگزاري:
ناصر بزرگمهر مبتكر اين مراسم در دولت جديد بود به ايشان خسته نباشيد مي گوييم.

ستاد خبري
سومين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران

برچسب ها: سومین کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايرانکنفرانس بين المللي روابط عمومي ايرانوزير رفاه
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    67 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    71 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    167 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    82 بازدید

  • شارا

    32 بازدید

  • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

    120 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت