نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا مطالعه موردی: امارات متحده عربی

روابط‌عمومی یک مفهوم اجتماعی است که قدمتی به اندازه خود جوامع بشری دارد و همگام با پیشرفت جوامع و در نتیجه افزایش تعاملات بین انسان‌ها، گروه‌ها و سازمان‌ها توسعه می‌یابد. بدون تردید جامعه و پیچیدگی روابط‏ انسانی در حوزه‌های مختلف موجب شده تا انسان‌ها دریابند که روابط بین انسان‌ها دارای آن چنان اهمیت بالایی است که می‌تواند موضوع تحقیقات و بررسی‌های بسیاری باشد. این اهمیت در دوران کنونی که مملو از بحران‌ها و تحولات گسترده سیاسی، اقتصادی، جمعیتی و زیست‌محیطی است دوچندان شده است چرا که این تغییر و تحولات به طور گسترده‌ای بر جنبه‌های اجتماعی و سازمانی ما انسان‌ها تاثیر گذاشته است.

بر این اساس، چالش‌های اصلی فراروی افراد و سازمان‌ها عبارتند از دگرگونی‌های سریع در طبیعت، ابعاد و عوامل موثر بر جابجایی‌های جمعیتی و تغییر پیدا کردن عقاید، ارزش‌ها و هنجارها. بنابراین برای مقابله با بحران‌های جهانی بایستی موارد گوناگونی همچون افزایش آگاهی عمومی و جلوگیری از زوال اخلاقی را نیز مد نظر داشت. تحقیق حاضر تلاش دارد تا روش‌ها و اقدامات اتخاذ شده توسط دولت امارات متحده عربی در قبال مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا را تشریح نماید که می‌تواند الگویی باشد برای سایر دولت‌هایی که با چنین بحرانی در کشورهای خود روبرو هستند.

فهرست مطالب
مقدمه
دولت امارات متحده عربی چگونه با بحران ویروس کرونا مقابله کرد؟
آموزش و پرورش
بهداشت و خدمات سلامت
امنیت
گردشگری
نتیجه‌گیری
منابع

لینک دانلود: https://kpri.ir/product/نقش-روابط‌عمومی-در-مدیریت-بحران-همه‌/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *