نقش روابطعمومی و ريسك در شرايط پس از حادثه كاترينا
نقش روابطعمومیو ريسك در شرايط پس از حادثه كاترينا
نویسنده: كريس گالووي، دانشگاه موناش گيپسلند، ويكتوريا، استراليا
چكيده
كارگزاران روابطعمومی معمولا به خطرات احتمالي كه اعتبار مشتريان و كارفرمايان را تهديد مي كند مي پردازند. اما به هر حال، نقش كارگزاران در ارتباط با خطرات جديتري كه سلامت افراد را تهديد مي كند نسبتا كمرنگ است. صرفنظر از تلاشهاي محقق برجسته رابرت هيث، ادبيات روابطعمومي در اين زمينه بسيار اندك است.
او بيش از آن كه به شرح و تفصيل وظيفه روابطعمومي در ارتباطات ريسك بپردازد، آن را بديهي فرض مي نمايد. در اين مختصر تلاش شده است تا بر اساس نظريات هيث در خصوص نقش روابطعمومي در ارتباطاتريسك، به مسائل موجود در اين حوزه پرداخته شود.
واژههای کلیدی: روابطعمومي، ريسك، حادثه كاترينا
1. مقدمه
2. حملهها، آمار و روابطعمومي
3. اطلاع رساني درباره مسائل دشوار و جنجال برانگيز
4. ريسك شهرت: تنها جزئي از كل
5. روابطعمومي و كم كاري در زمينه ارتباطاتريسك
6. ديگران بيش از روابطعموميها شايستگي پرداختن به مقوله ريسك را دارند
7. مديريت مسأله و ارتباطات بحران
8. تمايزات و عمل
9. نقشها و رابرت هيث
10. پژوهشهاي پيشنهادي
لینک دانلود: http://kpri.ir/product/نقش-روابطعمومی-و-ريسك-در-شرايط-پس-از-ح/
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
4 نکته برای شفاف سازی انتظارات روابط عمومی در ارتباط با مشتریان
4 بازدید
-
بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند
5 بازدید
-
نکات ضروری در رابطه با برنامه ارتباطات
3 بازدید
-
استراتژیهای روابطعمومی کارآمد و تاثیرگذار
18 بازدید
-
“ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی
12 بازدید
-
مقايسه اصولی و مبانی روابطعمومی سنتی و مدرن
41 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید