طیبه خسروی نیا
کارشناس روابطعمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی- ارشد مدیریت دولتی
ایجاد هر تغییری در سازمان باعث بهوجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی میشود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمانها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژههای فناوری اطلاعات در سازمان بوده است.
هدف مقالهی حاضر تاثیر نقش فنآوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی و کمک به ارتقای ارتباطات موثر و کامل و کاربست این دانش در انتخاب تدابیر در بهبود روابط فردی، گروهی و سازمانی در روابطعمومی است.
مقالهی حاضر به روش کتابخانهای سعی شده که به مفاهیم و نقش فناوری در روابطعمومی پرداخته شود.
دانلود مقاله: نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومی سازمان نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومی سازمان