نقش فناوری اطلاعات در روابط‌عمومی سازمان

طیبه خسروی نیا
کارشناس روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی- ارشد مدیریت دولتی

ایجاد هر تغییری در سازمان باعث به‌وجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی می‌شود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمان‌ها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژه‌های فناوری اطلاعات در سازمان بوده است.

هدف مقاله‌ی حاضر تاثیر نقش فن‌آوری اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی و کمک به ارتقای ارتباطات موثر و کامل و کاربست این دانش در انتخاب تدابیر در بهبود روابط فردی، گروهی و سازمانی در روابط‌عمومی است.

مقاله‌ی حاضر به روش کتابخانه‌ای سعی شده که به مفاهیم و نقش فناوری در روابط‌عمومی پرداخته شود.

دانلود مقاله: نقش فناوری اطلاعات در روابط‌عمومی سازمان نقش فناوری اطلاعات در روابط‌عمومی سازمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *