نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومی سازمان
طیبه خسروی نیا
کارشناس روابطعمومیاداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی- ارشد مدیریت دولتی
ایجاد هر تغییری در سازمان باعث بهوجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی میشود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمانها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژههای فناوری اطلاعات در سازمان بوده است.
هدف مقالهی حاضر تاثیر نقش فنآوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی و کمک به ارتقای ارتباطات موثر و کامل و کاربست این دانش در انتخاب تدابیر در بهبود روابط فردی، گروهی و سازمانی در روابطعمومیاست.
مقالهی حاضر به روش کتابخانهای سعی شده که به مفاهیم و نقش فناوری در روابطعمومی پرداخته شود.
دانلود مقاله: نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد
33 بازدید
-
اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
31 بازدید
-
در یک پژوهش ارایه شد: چالشهای ارتباطی بین رسانههای جمعی و روابطعمومی سازمانها
46 بازدید
-
روابطعمومی؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز
80 بازدید
-
روز جهانی روابطعمومی
45 بازدید
-
روز جهانی آزادی مطبوعات
79 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید