نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومی سازمان
طیبه خسروی نیا
کارشناس روابطعمومیاداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی- ارشد مدیریت دولتی
ایجاد هر تغییری در سازمان باعث بهوجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی میشود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمانها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژههای فناوری اطلاعات در سازمان بوده است.
هدف مقالهی حاضر تاثیر نقش فنآوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی و کمک به ارتقای ارتباطات موثر و کامل و کاربست این دانش در انتخاب تدابیر در بهبود روابط فردی، گروهی و سازمانی در روابطعمومیاست.
مقالهی حاضر به روش کتابخانهای سعی شده که به مفاهیم و نقش فناوری در روابطعمومی پرداخته شود.
دانلود مقاله: نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
24 بازدید
-
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
38 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
82 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
79 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
98 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
84 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید