جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

نهمين جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي
تهران، تيرماه 1393

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در پي برگزاري هشت دوره جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي در سال‌هاي 91-81، انجمن متخصصان روابط عمومي با همكاري دست‌اندركاران روابط عمومي سازمان‌ها، موسسات دولتي و غيردولتي، استادان، كارشناسان و دانشجويان اين رشته، در نظر دارد نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي را در دو سطح ملي و استاني برگزار نمايد.

اهداف
آشنايي با اصول و استانداردهاي نشر در روابط عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق
توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان در حوزه انتشارات
انتخاب و معرفي الگوي مناسب در حوزه انتشارات
تبيين نقش تكنولوژي‌هاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند انتشارات
انتخاب راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك

بخش رقابتي
 1) انتخاب بهترين برنامه انتشاراتي
اين جايزه به روابط عمومي‌هايي كه بهترين برنامه انتشاراتي را در طي سال گذشته براي بخش‌هاي مختلف انتشارات به اتمام رسانيده باشند و مستندات لازم را ارائه كنند، اهداء مي‌گردد.

2) انتخاب نشريه داخلي برتر
در اين بخش آثار ارسالي در هشت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عكس، مصاحبه، و صفحه‌آرايي مورد ارزيابي داوران قرار مي‌گيرد و در مجموع هشت نشريه برتر ادارات روابط عمومي تهران و همچنين هشت نشريه برتر روابط عمومي‌هاي استان برگزيده خواهد شد.

3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومي
در اين بخش آثار منتشره در شاخه‌هاي زير، ارزيابي مي‌شوند:
3-1- كتاب
3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- ويژه‌نامه
3-5- فيلم و تيزر

4) انتخاب برترين و بهترين ارتباط الكترونيكي
در اين بخش آثار روابط عمومي‌ها در چهار شاخه مورد ارزيابي داوران قرار مي‌گيرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزيده مي‌شود:
4-1- وب‌سايت
4-2- مولتي مديا
4-3- خبرنامه الكترونيكي
4-4- نسخه موبايلي سايت

5) انتخاب بهترين تبليغ مكتوب
5-1- تبليغات در نشريات
5-2- رپرتاژآگهي

6) انتخاب بهترين تحليل محتوا
تحليل محتوا در خصوص بريده جرايد و نشريات سازماني

7) انتخاب كارشناس برتر انتشارات روابط عمومي
در اين بخش، كارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار خود را به شكل حقيقي و يا حقوقي براي ارزيابي به دبيرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از ميان آن‌ها فعالان اين حوزه انتخاب شوند.

شرايط ثبت نام و شركت در جشنواره
به منظور تأمين بخشي از هزينه‌هاي داوري آثار در بخش رقابتي و امور اجرايي، هزينه شركت آثار در بخش رقابتي 000/500/3ريال است.

مقررات جشنواره
   آثار ارسالي در مقطع زماني 1391 و نيمه اول 1392توليد و منتشر شده باشند.
مهلت ارسال آثار به بخش رقابتي جشنواره حداكثر تا تاريخ 30/01/1393 است.
آثار و مستندات ارسالي، بايد در واحد روابط عمومي سازمان توليد شده باشد و آثاري كه به تشخيص داوران، روابط عمومي‌ها هيچ نقشي در تهيه و توليد آن نداشته باشد، ارزيابي نخواهد شد.
تعداد آثار ارسالي در هر شاخه بيش از دو مورد نباشد. در صورت ارسال بيش از دو نمونه آثار، داوران جشنواره به شكل تصادفي دو نمونه را انتخاب و ارزيابي خواهند كرد.

كارگاه‌هاي آموزشي
 1.      اينفوگرافيك در روابط عمومي
2.      شيوه نگارش درفضاي وب

سومين همايش تخصصي توليد محتوا
      هزينه شركت در همايش تخصصي، شامل حضور در مباحث و سخنراني‌هاي علمي، دريافت بسته اطلاعاتي، پذيرايي ميان‌وعده و ناهار، مبلغ 2700000 ريال براي هر نفر است.
اعضاي انجمن متخصصان روابط عمومي از 50 درصد تخفيف برخوردار هستند.
به شركت‌كنندگان در همايش، گواهينامه انجمن متخصصان روابط عمومي اعطا مي‌شود.

فراخوان مقاله: محورهاي اصلي همايش
      جايگاه و اهميت توليد محتوا در فعاليت‌هاي انتشاراتي روابط عمومي
الگوي ساختار و فرآيند توليد محتوا در پرتال‌هاي سازماني
ضعف‌ها و موانع توليد محتواي انتشاراتي در سازمان‌هاي دولتي و خصوصي
قابليت‌هاي يك سيستم مديريت محتواي الكترونيكي
محتواي الكترونيكي، خلاقيت و نوآوري
تحليل محتواي پيام‌هاي ارتباطي

نحوه ارائه خلاصه‌ها و مقالات
لازم است موضوع مقالات ارسالي در خصوص يكي از محورهاي همايش باشد.
ذكر دقيق منابع و مآخذ مورد استفاده براي تدوين مقاله، الزامي است.
مهلت ارسال مقالات حداكثر تا تاريخ 30/01/1393 است.

 ويژه‌نامه جشنواره
به منظور ارتقاي غناي محتوايي ويژه‌نامه نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي، برگزاركنندگان قصد دارند تا نسبت به معرفي و چاپ توانمندي‌هاي حرفه‌اي روابط عمومي‌ها در بخشي از اين ويژه‌نامه به شكل رپرتاژ، آگهي، گزارش و ساير قالب‌هاي محتوايي درخواستي منتشر كنند.
شايسته است اين كاربرگ براي درج در ويژه‌نامه جشنواره تا تاريخ 30 فروردين 1393 به دبيرخانه جشنواره تحويل گردد. در صورت انصراف پس از ذخيره آگهي، شركت‌كننده ملزم به پرداخت 20 درصد كل مبلغ است.

حمايت‌هاي مالي از جشنواره
حمايت‌هاي مالي شامل: بهره‌مندي از فرصت‌هاي روابط عمومي- بهره‌مندي از خدمات مشاوره‌اي- بهره‌مندي از فرصت‌هاي اعتباري و حضور در جشنواره- بهره‌مندي از فرصت‌هاي اطلاع‌رساني و پوشش خبري- بهره‌مندي از فرصت‌هاي تبليغاتي.

مقررات عمومي
      امكان جايگزيني افراد ثبت‌نام شده تا يك ماه قبل از برگزاري جشنواره ميسر است.
تاريخ و محل تحويل كارت حضور در جشنواره متعاقباً از طريق سايت انجمن اعلام خواهد شد.
همراه داشتن كارت معتبر براي حضور در سالن جشنواره الزامي است.
رعايت شئون اسلامي مانند حجاب، اخلاق و شعائر اسلامي و حفظ حرمت جشنواره براي همه شركت‌كنندگان الزامي است.

برچسب ها: جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومینهمين جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    41 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    67 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    71 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    82 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    167 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    82 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت