جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

هشتمين جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر

4 مرداد 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی
57 بازدید

محبوبه روزبه

آثار ارسالي كه از سوي روابط‌عمومی‌ها در هشت كميته ارتباطات مدرمي، ارتباطات رسانه‌اي، انتشارات، آموزش، مديريت و ساختار سازماني، پژوهش و افكار سنحي، خلاقيت و نوآوري و مقاله برتر با موضوع روابط‌عمومی‌مندرج در نشريات كشور، تفكيك شدند.

مراسم معرفي و تقدير از روابط عمومي‌هاي برگزيده در هشتمين جشنواره برترين‌هاي روابط‌عمومی‌در روز پنجم آذر ماه سال جاري در تالار حركت سازمان حمل و نقل و ترافيك برگزار شد.

در اين جشنواره، آثار ارسالي از سوي روابط عمومي‌ها در هشت كميته ارتباطات مردمي، ارتباطات رسانه‌اي، انتشارات، آموزش، مديريت و ساختار سازماني، پژوهش و افكار سنجي، خلاقيت و نوآوري و مقاله برتر با موضوع روابط‌عمومی‌مندرج در نشريات كشور، تفكيك و پس از ارزيابــي بــيش از 480 اثــر در كمــيته‌هاي كـارشناسي، آثار برتر توسط هيأت داوران متشكل از سياوش صادقي‌ تبار، علي مير سعدي قاضي، دكتر محمد مهدي فرقاني، دكتر حسينعلي افخمي، دكتر نعيم بديعي، محسن ايمني، ناصر بزرگمهر، هوشنگ عباس زاده و يونس شكرخواه انتخاب شدند.

در اين مراسم كه جمعي از مديران و كارشناسان روابط عمومي‌هاي وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و استادان علوم ارتباطات و روابط‌عمومی‌حضور داشتند، علي مير سعيد قاضي به نمايندگي از هيأت داوران به قرائت بيانيه هيأت داوران پرداخت.

هيأت داوران هشتمين جشنواره برترين‌هاي روابط‌عمومی‌با ابزار نگراني از ناكارآمدي دوره‌هاي آموزشي روابط‌عمومی‌در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها به دليل عدم تخصص مديران برنامه‌ريزي، خواستار استفاده از سرفصل و عناوين درسي روزآمد و بهره‌گيري از منابع خارجي در اين زمينه شد.

هيأت داوران هم چنين در زمينه ساختار سازماني روابط عمومي‌ها، با اشاره به عدم پيگيري بخش نامه‌هاي صادره از سوي هيأت وزيران در زمينه اهميت و جايگاه روابط‌عمومی‌در دستگاه‌ها و نبود ساختارهاي تشكيلاتي متناسب با تحولات اداري و اجتماعي، از متناسب با تحولات اداري و اجتماعي، از ناكارا بودن ساختار سازماني و در اختيار نداشتن بودجه مناسب براي فعاليت‌هاي روابط‌عمومی‌ها انتقاد كرد.

بخش ديگري از اين بيانيه با تأكيد بر ضرورت افزايش مهارت‌هاي عملي دست اندركاران واحد ارتباط با رسانه‌ها اهميت دادن به نقش تحقيق و پژوهش سياست‌گذاري‌ها و برنامه‌ريزي‌ها، آمده است.

در بخش ارتباط مردمي، هيأت داوران با توجه به پذيرش اصل پاسخگويي دولت و اهميت آن در تحقق مردمسالاري ديني، ضمن تأييد پيشرفت در اين بخش روابط عمومي‌ها، عدم استفاده از كانال‌هاي متنوع و ارتباطي و بهره‌گيري نامناسب از شيوه‌هاي جديد ارتباطي را متذكر شده و در شاخه پاسخگويي نيز اقناعي نبودن متن جوابيه‌ها، نبود سرعت در پاسخ گويي و كم توجهي به اصل مخاطب محوري را يادآور مي‌شود كه روابط عمومي‌ها بايد به آن توجه داشته باشند.

براساس اين گزارش، دكتر عطاءالله مهاجراني وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي طي سخنان كوتاهي با انتقاد از عدم مشاركت روابط‌عمومی‌تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها از جمله برخي سازمان‌هاي وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: برگزاري جشنواره فرصتي براي شناسايي بهتر عملكرد روابط عمومي‌ها است و نبايد انتظار داشت كه تمامي كساني كه در جشنواره مشاركت مي‌كنند، به عنوان برنده اعلام شوند. آنچه مهم است، شناسايي كم و كيف كار روابط عمومي‌ها و ضعف‌ها و نقاط قوت است.

وي افزود: يك روابط‌عمومی‌موفق نشانه‌اي از توفيق دستگاه است. نمي‌توان تصور كرد كه يك وزارتخانه يا شركت بسيار موفق باشد اما روابط‌عمومی‌ناموفق و يا متوسط داشته باشد.

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي با تأكيد بر ضرورت افزايش دانايي و آگاهي، نقص در آموزش و اطلاع رساني را از ضعف‌هاي روابط‌ عمومي‌ها دانست و گفت: ما بايد تلاش كنيم تا اطلاعات‌مان را از طريق سايت‌هاي اطلاعاتي به اقيانوس و شاهراه‌هاي اطلاعاتي بين المللي پيوند بزنيم.

در بخش ارتباط مردمي، هيأت داوران با توجه به پذيرش اصل پاسخگويي دولت و اهميت آن در تحقق مردمسالاري ديني، ضمن تأييد پيشرفت در اين بخش روابط عمومي‌ها، عدم استفاده از كانال‌هاي متنوع و ارتباطي و بهره‌گيري نامناسب از شيوه‌هاي جديد ارتباطي را متذكر شد.

برگزاري جشنواره، فرصتي براي شناسايي بهتر عملكرد روابط عمومي‌ها است و نبايد انتظار داشت كه تمامي كساني كه در جشنواه مشاركت مي‌كنند، به عنوان برنده اعلام شوند.

ما بايد تلاش كنيم تا اطلاعات‌مان را از طريق سايت‌هاي اطلاعاتي به اقيانوس و شاهراه‌هاي اطلاعاتي بين المللي پيوند بزنيم.

پس از پايان سخنان دكتر مهاجراني، روابط عمومي‌ها برتر معرفي و مورد تقدير قرار گرفتند.

اسامي روابط عمومي‌هاي برتر در رشته‌هاي مختلف به شرح زير است:

1ـ انتشارات؛ روابط‌عمومی‌وزارت نفت (نشريه مشعل) و روابط‌عمومی‌وزارت پست و تلگراف و تلفن (نشريه پيام ارتباطات) حائز رتبه اول و روابط‌عمومی‌سازمان بازنشستگي كشوري (نشريه ثمر) و روابط‌عمومی‌توانير (نشريه صنعت برق)‌ حائز رتبه دوم شدند.

2ـ آموزش؛ روابط‌عمومی‌توانيز حائز رتبه اول و روابط‌عمومی‌وزارت نيرو حائز رتبه دوم شد.

3ـ ارتباطات رسانه‌اي؛ در بخش خبر روابط‌عمومی‌وزارت نيرو حائز رتبه اول و روابط عمومي‌هاي گمرك و سازمان حمل و نقل پايانه‌هاي كشور حائز رتبه دوم و در بخش جوابيه، روابط‌عمومی‌وزارت امور اقتصادي و دارايي حائز رتبه اول و روابط عمومي‌هاي مخابرات و وزارت بازرگاني حائز رتبه دوم شدند.

4- پژوهش و نظر سنجي؛ در بخش تحليل محتوا و تحقيقات اسنادي، روابط‌عمومی‌وزارت نفت حائز رتبه اول، روابط‌عمومی‌بانك صادرات حائز رتبه دوم و در بخش نظر سنجي و پيمايش، روابط‌عمومی‌بنياد مستضعفان و جانبازان حائز رتبه اول و روابط‌عمومی‌شركت ملي گاز ايران حائز رتبه دوم شد.

5ـ مديريت و ساختار سازماني؛ روبط عمومي بنياد مستضعفان و جانبازان حائز رتبه اول و روابط‌ عمومي‌هاي بانك مسكن و توانير حائز رتبه دوم شدند.

6ـ ارتبط مردمي؛ در بخش پاسخگويي، روابط‌عمومی‌وزارت نيرو حائز رتبه اول، روابط‌عمومی‌شركت قطارهاي مسافري رجاء حائز رتبه دوم و در بخش نظام دريافت پيشنهادات، روابط عمومي‌هاي شركت قطارهاي مسافري رجاء و وزارت نيرو حائز رتبه اول و روابط‌عمومی‌و بنياد مستضعفان و جانبازان حائز رتبه دوم شد.

7ـ خلاقيت و نوآوري؛ هيأت داوران هيچ يك از آثار ارسالي را واجد كسب رتبه اول ندانست و از روابط عمومي‌هاي وزارت كشاورزي و شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به سبب تلاش‌هايشان در راستاي نو‌آوري و خلاقيت تقدير كرد.


8ـ مقاله برتر؛ سيّد شهاب سيّد محسني و جواد مجد پويا حائز رتبه اول و حامد رضا اسماعيلي حائز رتبه دوم شد.

برچسب ها: جشنواره روابط‌عمومی‌های برترهشتمين جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    11 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    14 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    15 بازدید

  • روابط‌عمومی متاورس

    27 بازدید

  • روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

    33 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت