جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

هفدهمين کنفرانس بين المللی روابط‌عمومی ايران

هفدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران
(دومین رویداد تجربه محور روابط‌عمومی‌ایران)
با موضوع: آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-19»، 12اسفند 1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار می‌شود.

این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌(KPRI) و با حمایت انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی‌(IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌(IMPRPA) و برخی دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان خلاق و صاحب ایده در حوزه روابط‌عمومی‌برگزار خواهد شد.

همچنین این رویداد شاهد حضور استادان، مدیران و کارشناسان پیشرو ارتباطات و روابط‌عمومی‌به‌همراه سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف با حضور صاحب‌نظرانی با دیدگاه‌های متنوع خواهد بود.

همزمان با هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران (ICPR1399)، هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران و “نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی‌و کرونا” در چهار بخش رسانه‌های دیداری وشنیداری، هنرهای تجسمی/ بصری، مستندسازی و تبلیغات نیز برگزار خواهد شد.

مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌و سایر متقاضیان تا 30 بهمن‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات، ایده‌ها و تجربه‌های خود پیرامون “مسئولیت اجتماعی” بویژه “کووید-19” را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران و “نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی‌و کرونا”که در دو بخش رقابتی و ارائه‌تجربه و با هدف آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی برگزار می‌شود ایده‌ها، تجربه‌ها و آموزه‌های موفق و خلاقانه متخصصان روابط‌عمومی‌در عرصه مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا ضمن معرفی و تجلیل، برای استفاده سایر شرکت‌کنندگان و علاقمندان مستند و به اشتراک گذاشته می‌شود.‌

علاقمندان برای ثبت‌نام در کنفرانس و جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به‌نشانی www.irancpr.ir مراجعه کنند.

ماموریت موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌این است که نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی‌داشته باشد. شناخت و معرفی جدیدترین مفاهیم و ابزارها که بخش مهمی‌از آینده صنعت روابط‌عمومی‌است از دیگر ماموریت‌های موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌است.

استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی‌با همکاری سازمان‌های پیشرو روابط‌عمومی‌از جمله این ماموریت‌هاست که به‌زودی جزییات آن اعلام می‌شود.


 
کاربرگ ثبت نام: به بزرگترین رویداد روابط‌عمومی‌ایران بپیوندید

 

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران

کلیک بفرمایید: هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران

کلیک بفرمایید: نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی‌و کرونا

 

  محورهای مهم کنفرانس

– تأثیرهای کووید-19 بر صنعت ارتباطات و روابط‌عمومی
– نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها (CSR) در طی بحران کووید-19
کووید-19 و تاثیرهای آن بر استراتژی‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
– کووید 19، کار هوشمند و فضای تعاملی: یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران
– اطلاعات نادرست کووید-19 و تقویت مخاطرات اجتماعی
– مبارزه با خبرهای جعلی در بیماری همه‌گیر کووید-19: اهمیت سواد سلامت و سواد رسانه
– روابط‌عمومی‌در بهداشت و ارتباطات ریسک
– تأثیر رسانه‌های اجتماعی در کنترل یا شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19
– کووید-19: کسب‌وکارها چگونه بحران را کنترل می‌کنند
– بحران ویروس کرونا – ارتباطات بحرانی، معنی‌سازی و مدیریت شهرت

 

  ثبت‌نام در کنفرانس

دبيرخانه كنفرانس از همه اعضای هئیت علمی، مدیران، کارشناسان، صاحبنظران، دانشجویان و دست‌اندرکاران روابط‌عمومی‌در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی دعوت به‌عمل مي‌آورد تا با حضور خویش در كنفرانس ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های علمی‌و حرفه‌ای این رویداد، بر غنای هر چه بیشتر آن بیافزایید.

شرکت‌کنندگان در کنفرانس، گواهینامه مشترکی از سوی انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی‌(IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌(IMPRPA) و موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌(KPRI) دریافت می‌نمایند.

هزینه حضور در کنفرانس روابط‌عمومی‌برای هر نفر 6/000/000 ریال می‌باشد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 6/540/000 ریال قابل پرداخت می‌باشد.

 ويژه‌نامه کنفرانس

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی‌در نظر دارد به‌مناسبت برگزاری هفدهمین کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی‌ايران، ويژه‌نامه‌ای در خصوص فعاليت‌ها، موفقيت‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی‌های سراسر کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی و کرونا در تيراژ هزار نسخه منتشر نمايد. علاوه بر توزيع در مراسم افتتاحيه اين روز، در قالب چاپی و همچنین آن‌لاین در اختيار مديران و کارشناسان روابط‌عمومي سراسر کشور قرار مي‌گيرد. علاقمندان مي‌توانند ضمن تماس با تلفن‌هاي ذيل نسبت به هماهنگي و سفارش موارد مورد نظر اقدام نمايند.
  حمایت از  کنفرانس

دبيرخانه کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی‌ایران از ایده‌ها و پیشنهادهای جدید و خلاق شما در همه بخش‌ها بويژه حمایت از کنفرانس، استقبال می‌کند.

  دبيرخانه کنفرانس بين‌المللی روابط‌عمومی‌ایران
از ایده‌ها و پیشنهادهای جدید و خلاق شما در همه بخش‌ها، استقبال می‌کند.

# تلفن‌های دبیرخانه کنفرانس و جشنواره: 66943670 – 66567010
# وب‌سایت: www.irancpr.ir—————www.shara.ir
# تلگرام: https://telegram.me/sharaPR
# واتس‌اپ: https://chat.whatsapp.com/ExSuSQ078RtFz8K9puW5Tx

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    33 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    58 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    67 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    164 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    81 بازدید

  • شارا

    32 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت